Mám Bratra?

2.7K 137 9
                                    

Nikoho to nezajímá ale jsem Míša a je mi 18 let. A dneska mě čeká moje nejlepší část mého života konečně se stěhuji od rodičů pryč! Nikdy jsem s rodiči nevycházela dobře spíše příšerně.. Ale dneska našel ten čas sbalit si hlavní věci naložit do auta a jet žít svůj život.
''Mami tak já si pomalu odnesu věci'' řekla jsem a sbalené krabice skládala do svého auta.
''No jo ty už vypadneš a zůstaneme tu sami to je vděku'' za mumlala máma. Táta se semnou nebavil vůbec vždy se jen koukl kolik mi toho zbývá odnést a koukal se na televizi. Když už mi zbývala poslední taška s věcmi rozhodla jsem se s rodiči rozloučit ''Tak já radši jedu mějte se tu pěkně'' řekla jsem klidně a šla obejmout matku, ale ta mě zastavila a řekla ''Víš je tu něco co by jsi už měla vědět'' když to řekla myslela jsem si že to bude nějaká prkotina něco jako už se nevracej nebo tam nějak. ''Víš kdysi než jsi se narodila a než jsem si vzala tvého otce..tak'' ''co tak?'' přerušila jsem jí s vyděšeným výrazem ''Tak jsem měla syna..'' ''co že? a kolik mu je ? a kde je ? co sním je? proč jsi mi to nikdy neřekla? '' neudržela jsem se a začala ječet na mámu vždycky jsem chtěla svého bráchu ochránce a nikdy tu žádný nebyl a teď mi řekne tohle?

Začala mi povídat dlouhý příběh o  tom jak se to stalo kdo to je a tak dále. No zkráceně vyspala se s kamarádem když byli opití a mladí mamka později zjistila že je těhotná ale na potrat nešla přesto že její rodiče si nepřáli aby měla dítě. Hned potom co se můj straší brácha na rodil vzal si ho jeho táta do své péče a stal se o něj se svojí přítelkyní. Mamka ho už nikdy neviděla jen věděla jak se jmenuje a kolik mu zhruba musí být let. Ukázala mi  fotku toho otce a já si jí nenápadně strčila do kapsy .

Nějak jsem tuto informaci nezvládla rychle jsem popadla poslední tašku bouchla dveřmi a namířila jsem si to do auta. Zajímalo mě jak vypadá či jsme si podobný a jestli vůbec tuší že existuju. Hned jsem hodila tašku do kufru nasedla a vytočila číslo mé kamarádky. Vše jsem jí řekla když jsem jí řekla jak se jmenuje tak mi na to hned odpověděla ''Tak se koukni na fb a zjisti kdo by to mohl být.''  Tohle by mě vážně nenapadlo ''Nebo jestli chceš kouknu se ti já když budeš teď dlouho řídit pak ti zavolám'' řekla a položila mi to. Říkala jsem si že to je blbost ale doufala jsem že ho potkám za pár minut mi volala zpět ''Ty vole Michaelo drž pevně volant!'' řekla dost silným hlasem a já ji poslechla ''co je co jsi zjistila?'' řekla jsem natěšeně ''Ty vole tvůj brácha je Youtuber a Streamer'' řekla ''Hej nedělej si srandu z mé situace a říkej co jsi zjistila!'' byla jsem nesvá z toho že si ze mě dělá srandu. ''Ale Míšo myslím to vážně Pawel 'Herdyn' Mikeš'' nechápala jsem znala jsem Herdyna jako občas jsem ho sledovala ale on být můj bratr to ne.. ''To ne děláš si srandu že jo?'' řekla jsem ale doufala jsem že to bude pravda ''Nedělám až přijedeš na byt vyřešíme to'' no tohle mi nepomohlo těšila jsem se do bytu ještě víc.


*Na bytě*



Dorazila jsem domů tam už na mě čekala kamarádka s otevřeným macbukem a hledala kde Herdyn bydlí ''Co to sakra děláš?'' zeptala jsem se páč to bylo pěkně ulítlé. ''Chceš poznat svého bráchu tak si vybal převleč a já se o to postarám'' řekla s kamenným výrazem asi to fakt myslela vážně. Tak jsem decentně vybalila převlékla se šla zjistit co ta moje hlava vymyslela ''Dobře že už jdeš jsou 2 hodiny odpoledne a ty stále nevíš kdo je tvůj bratr'' řekla a podívala se zpět do macbooku ''Tak Mišule tohle je adresa a tohle tvůj bratr ať si ho nezpleteš'' řekla a položila mi do rukou papírek s adresou  a fotku Herdyna ''Hej já vím jak Herdyn vypadá ale taky to nemusí být můj bratr,a kdyby to fakt nebyl tak by to byla trapná situace nemyslíš?'' povzdychla jsem si a položila fotku s papírkem na stůl. ''Ano třeba taky není tvůj bratr ale to nezjistíš jestli tu budeš sedět a kňourat'' řekla dala mi papírek zpět do ruky a strčila do mě.
''Tak dobře'' vzala jsem si klíčky od auta zapnula mobil s navigací a šla k autu pak jsem si vzpomněla na tu fotku toho otce mého bráchy.. tak jsem se musela vrátit.


Jela jsem asi 20minut hledala jsem ulice pak jsem dojela do té ulice a hledala ten barák tedy spíše menší vilku. Zaparkovala jsem znervoznila jsem říkala jsem si či tam mám vůbec jít? Zvedla jsem se z auta zamkla auto a otočila jsem se směrem k baráku. V tu chvíli jsem viděla jak se začínají otevírat dveře.. bože můj ať se sem nekoukám pomyslela jsem si ale moje přání se bohužel nesplnilo ''Ahoj scháníš někoho?'' ani jsem nic nestačila říct a hned pokračoval '' Asi blbá otázka Baxi máš tu pravděpodobně nějakou buchtu''  jo byl to nic netušící Wedry který si ještě myslel že jdu za někým jiným ''Tak Buchta už má buchtu ty joo'' mumlal si.  Když dolu ke dveřím přiběhl Bax řekl ''EM Wedry ale já tuhle dívku neznám'' ''Co že '' podivil se Wedry ''No víte já jsem tu protože...no vlastně...já  scháním Pawla'' vykoktala jsem ze sebe a kluci nahodili nechápavý výraz ''Ale Herdyn má předce jinou ho..'' nenechala jsem to Wedryho doříct ''Ale já nejsem jeho holka'' řekla jsem a kluci zavolali Pawla ''Ahoj kdo jsi?'' zeptal se mě Pawel ''Víš ono to bude trochu na dlouho a bylo by fajn kdyby jsme u toho byli jen my dva'' Pawel se na mě koukl divným výrazem nevím jak mě viděl jestli jako zblázněnou fanynku ale příjemný pohled to nebyl.




/Mezi tím/
*Wedryho pohled na celou věc*

Ta holka mi hrozně někoho připomíná ale koho? no nevím třeba  jsme se někde potkali.
Ale proč chce být s Herdynem sama? Buď jí udělal děcko nebo nevim :D
Nemohl jsem si samozřejmě nevšimnout slintajícího Baxe..

/Zpět/
*Baxe pohled*

Vysoká,krásná holka s krásným úsměvem ,docela rozklepaná u nás před barákem. Je roztomilá ale vůbec mi nesedí proč chce mluvit s  Herdynem. Potom co naznačila aby jsme s Wedrym odešli šli jsme do kuchyně a slyšeli jsme jen jak Herdyn zařval ''NO TO SI ZE MĚ DĚLÁŠ PRDEL?'' Wedry si hned dělal prdel ''Ta mu řekla že je v jináči :D'' no je mu to asi přišlo vtipný ale mě moc ne.



*Můj pohled*
Vysvětlila jsem mu celou situaci ale taky to nezvládal vykřikl ''NO TO SI ZE MĚ DĚLÁŠ PRDEL'' a já pochopila že se s tím asi jen tak nesmíří ''Hele j vím že to je šok pro mě to je taky šok ale'' chtěla jsem uklidnit situaci ''Jaký ale? tebe celou dobu vychovávali aspoň tvoji rodiče mě pouze můj táta!'' křičel na mě ..bylo i to vše líto až mi začali téct slzy vydala jsem ze sebe jen to co jsem cítila ''Vždycky jsem chtěla mít staršího bráchu a to se splnilo ale když vidím jak se chováš raději bych ho neměla'' řekla jsem dala si ruce přes obličej a odcházela k autu.


/Mezitím
*Wedryho pohled*

''Baxi pojď sem našel jsem místo odkud je vydím'' zaječel jsem na Baxe aby jsme je mohli sledovat. ''Nech toho Wedry dej jim soukromí'' řekl bax a sedl si na gauč ''Baxi ona se rozbrečela a jde zpět k autu'' řekl jsem a bylo mi jí trochu líto přesto že jsem nevěděl co se stalo.


*Baxův pohled*

''Oo ne'' řekl jsem  a hned běžěl k oknu kde šmíroval i Wedry. ''Nenech jí odjet notak nenech jí odjet'' šeptal jsem si potichu a Wedry se na mě jen tak koukal a pak řekl ''Ale copak od kdy ti záleží na cizí holce?'' ''Nezáleží jen mi j je líto'' řekl jsem pozoroval co se bude dít dále......


Baxtrix nebo Brácha?Kde žijí příběhy. Začni objevovat