Šla jsem rychle do domu Vláďa si to nenechal vysvětlit a začal hned ječet na Baxe co právě snídal. ''Takže co se tu dělo co máš s Míšou Štěpáne?'' začal ječet na celý barák ''Zlato noták tak to není jen jsem se přeřekla!'' chytla jsem ho za rameno ''Vždyť jsem jí viděl až ráno co blbneš?'' začal se bránit Bax ''Jo jasný to ti budu věřit'' řekl Vláďa ironicky ''Tak ty mi nevěříš?'' řekla jsem a koukla se na Vláďu ''Co se to tu děje sakra'' přišel Herdyn ''Tady tvůj milovanej kamarád má něco s Míšou'' začal zase ječet Vláďa ''To není pravda co to furt meleš'' řekl Bax a pokračoval dál v jídle ''Jestli si tohle myslíš z jedný blbý věty tak teda nevim'' řekla jsem a padla Herdynovi do náruče ''Vláďo uklidni se kurva a ty mi řekni o co jde'' řekl Harďa ''Nic jen jsem se přeřekla a on dělá drama a bůh ví co'' řekla jsem ''Takže když jen tak místo Vláďo řekneš Štěpáne je normální?'' začal ječet Vláďa a rozhazoval rukama ''Co že jsi řekla?'' podíval se na mě Bax a vypadal trochu smutně a překvapeně zároveň?
*Baxe pohled*
Vážně mu řekla mím jménem.. ale určitě se přeřekla.... nezáleží jí na mě má Vláďu.
''Tak co mezi váma je? Myslíte že jsem si nevšiml že se k němu chováš jinak?'' začal Vláďa ječet na Míšu ''Uklidni si se!'' zaječeli jsme na něj ''Jak se k němu chovám?'' řekla Míša a rozbrečela se nemohl jsem se na ní dívat jak jí to trápí ''Hele já nevím co se ti stalo ale já s Míšou nic nemám já byl celou dobu doma...až do teď'' řekl jsem a zrovna šla dolů z mého pokoje Nikola i když jsem z ní nebyl zrovna nadšený tak jsem byl rád že svým příchodem to ulehčila. ''Jo aha tak to jo'' řekl Vláďa ''Promiň Štěpáne'' omluvil se mi ''V pohodě ale já tu omluvu tolik nepotřebuju jako ...ona'' řekl jsem a ukázal na Míšu která stále potichu brečela v Pawlově nárůčí. Vláďa je hroznej nervák ale je hezký že ze sebe nechce nechat dělat vola ale přehání to.
*Můj pohled*
Co si o mě jako myslí že jsem nějaká.. kur*a? Ještě Nikola tady super.. ''Lásko promiň přehnal jsem to'' vzal mě Vláďa za ruku ale já se mu vytrhla ''Pawle hodíš mě a Katku domů?'' zeptala jsme se ''Jo ale nechceš si to sním vyřešit?'' řekl Pawel ''Nechci'' řekla jsem a šla ke dveřím ''Mějte se tu hezky'' řekla jsem ironicky Baxovi a Nikole.....
Šla jsem ven a tam na mě stále čekala Kačí úplně jsem na ní v tu dobu zapomněla ''Tu bundu někam zahoď'' řekla jsem Vláďa stál ve dveřích ''Míšo noták já to tak nemyslel'' řekl a já po něm hodila jeho bundu ''Víš co nech mě bejt.... člověk se jednou přeřekne a ty děláš hrozný drama.''
řekla jsem a nasedla k Herdynovy do auta který už na mě čekal. ''Ahoj'' řekla jsem a strhla jsem si náhrdelník hodila ho po něm ...byl to ten co mi dal když zamnou přišel. Nasedla jsem a rozbrečela se. ''Nevím jestli děláš dobře'' dodal Herdyn ''Když mi nevěří tak to je těžký'' řekla jsem a brácha mě chytnul za ruku. ''Já ti věřím na to nezapomeň'' řekl a mě se vlelo více slz do očí ''Nikdy nezapomenu'' dodala jsem. Když mě Herdyn odvezl domů s Kačkou jsme uklidili to co mělo sloužit u mě v bytě jako na oslavu.. volali jsme Lee:
Já: Leo co je kde jsi?
Lea: Popovídáme si jindy domů mě už někdo odveze ahoj..
To bylo vše no jako radost jsme neměla ale aspoň že jsem asi věděla kde s kým je. Maruška volala asi po hodině od toho co jsme dorazili ke mě na byt:
Maruška: Míšo kde seš a můžeš mi říct co dělám u kluků doma a proč tu u nich fňuká Vláďa?
Já: já jsem doma, pokud vím byla jsi s Radkem a Vláďa mě nezajmá..
Maruška: Co se stalo... něco jsem zaspala že jo.
Já: No trochu ale svět se nezboří řekneme si to až přijdeš ke mě
Maruška: Víš no já mám odvoz domů tak zase až přijedu jo ?
Já: Okej
Položila jsem to a povzdychla si ''Co teď mám.....'' řekla jsem Kačce ''Jak co máš? Máš tu mě zatím dokud mi nepojede vlak'' řekla a chtěla se zasmát ale bylo vidět že poznala že to myslím jinak ''Já vím že k Baxovi taky něco cítíš... ale k Vláďovi taky ne?'' zeptala se mě ''Já už ani nevím.... on mi nedůvěřuje přes to že já jsem mu zase začala věřit.'' řekla jsem a začala otvírat flašku vodky ''Prosím tě teď nepij mohla by jsi mě střízlivá doprovodit na vlak ne?'' řekla Kačka a sebrala mi flašku ''No tak jo'' řekla jsem a sedli jsme si k televizi a koukali na Přátele... Asi 5x mi zvonil mobil ''Kačí podívej se kdo to je'' řekla jsem ''furt Vláďa'' řekla tak to zase nech.
Když jsem šla s Kačkou vyprovodit jí na nádraží byla tma a venku docela málo lidí šla jsem s ní až na nástupiště a čekala až odjede ''Tak se mi brzo vrať'' řekla jsem a objala jí silně ''Vrátím a ty neztrácej hlavu a drž se kdyby něco hned mi napiš nebo volej'' řekla a já měla zase slzy na krajíčku. Kačí odjela a já šla večer sama domů.. Když v tom jsem slyšela jak za mnou někdo jde vždycky jsem byla posraná jak mile jsem šla večer a někdo byl za mnou takže jsem začala být nejistá šla jsem a tam už jsem byla v pohodě bylo tam celkem dost lidí. Ale když jsem vystoupila z metra tak jsem měla znovu ten pocit .. jako by mě někdo sledoval otočila jsem se a šel za mnou chlap ..neviděla jsem mu do tváře měl mikinu s kapucí a já si už začala říkat že jsem paranoidní.. že ten pán jde jen stejnou cestou domů a já myslím bůh ví co.
Ale radši jsem šla směrem k bráchovi protože jsem se před se jen trochu bála. Ale nedošlo mi že půjdu menší takovou tmavší uličkou.. Šla jsem rychle abych tam byla co nejdříve .. slyšela jsem cizí kroky blíž a blíž a pak byla tma cítila jsem obrovzkou bolest v hrudníku. Když jsem se tak nějak probrala z hrudníku mi tekla krev.... moje peněženka nikde.. mobil jsem měla v náprsní kapse u bundy ten mi teda zůstal .. Bylo mi špatně bolela mě hrozně hlava, špatně jsme viděla a ta bolest v hrudníku byla strašná. Vytočila jsem Bráchovo číslo,....Já: Brácho prosím jdi směrem k metru
On: Co se děje proč brečíš Míšo co se stalo?
DÁL UŽ SI NIC NEPAMATUJU
*Herdyna pohled*
''Míšo Míšooo'' ječel jsme do telefonu ale ona mi už neodpovídala zrovna Wedry přijel domů ''Wedry nejel jsi cestou kolem metra?'' zeptal jsem se a začal se oblíkat ''Ne proč?'' odpověděl. ''Volala mi Míša brečela a nezněla moc v pohodě'' řekl jsem a dolů se přiřítil Bax ''co se jí stalo?'' začal se ptát ''To já nevím kurva ale jestli tu budeme jen tak stát tak to ani nezjistíme'' začal jsem ječet rychle jsme se oblíkli a šli směrem k metru ''Jestli jí Vláďa něco udělal tak mu taky něco udělám'' začal mlít Bax ''Jo jasně ty bouchači ale teď hledej Míšu'' řekl jsem a v tu chvíli zaječel Wedry ''Támhle je''. Když jsem viděl jak tam leží věděl jsem že není pohodě ''Baxi běž pro auto rychle'' řekl jsem a běžel k Míše a držel jí za ruku z oblasti hrudníku jí tekla krev a já si o ní bál s Wedrym jsme na ní mluvili ale nevnímala Bax brzy přijel a já Míšu naložil do auta a jeli jsme s ní do Nemocnice.
*Pohled Baxe*
Bál jsem se o ní nevěděli jsme co se jí stalo a kdo jí to udělal..
DNESKA TROCHU KRATŠÍ ALE MÁM TOHO TROCHU DOST.. ALE VAŠÍ PODPORY SI VÁŽÍM! ZBOŽŇUJU VÁS.
ČTEŠ
Baxtrix nebo Brácha?
FanfictionCo kdyby jste ve svých 18ti letech zjistili že máte bráchu? A že jím je ''slavný'' streamer a youtuber Herdyn ? No něco takového se stalo zde přítomné Míše....