Za měsíc jsem měla narozeniny..
Plánovala jsem je fakt dost dlouho. Oslava měla probíhat u mě doma na bytě. Jenže to se nevědělo jistě. Moje spolubydlící se odstěhovala za přítelem a já táhla nájem sama.. takže jsem chodila na brigády a bylo to občas fakt těžký.
Den před oslavou jsem si zavolala moje 3 pomocnice! Kačí, Leu a Marušku! Holky přijeli ráno a začali jsme nakupovat takové ty blbosti na oslavu: Balonky, konfety a tak,. A hlavně jídlo a pití samozřejmě alkohol. Když jsme přišli domů tak jsme hned nějakou tu flašku otevřeli. A začali řešit jak to bude zítra ''A kdo všechno přijde?'' zeptala se Lea ''Vláďa typuju'' dodala Maruška ''No Vláďa,Brácha,Štěpán a Wedry'' řekla jsem ''Takových kluků to bude jízda wau'' řekla Kačka a my se začali smát. ''Jo jako je to pravda vlastně'' řekla jsem a pak jsme si povídali co se v poslední době dělo. Holky ví o mě vše a já o nich.
Když jsme s holkama chtěli spát tak mi někdo začal volat. ''Kdo ti volá takhle pozdě'' řekla Kačka a já se koukla na mobil byl to Herdyn tak jsem to vzít musela
Já: Co se děje Pawle?
On: Hele nic moc zítra nechystej jo?
Já: Vy nepřijdete nebo co?
On: Ale jo ale nech se překvapit!
A položil mi to. ''Co chtěl?'' zeptala se Lea ''Já ani nevim.. jen abych tu oslavu nějak moc nechystala'' řekla jsem a hodila mobil na stůl ''To je nějakej prenk'' začala se smát Maruška ''Snad'' řekla jsem a šli jsme spát.
/Ráno/
Ráno bylo takové no prostě jsme se vůbec nevyspali ..Šla jsem se vysprchovat a pak skočila do Lídlu pro nějakou snídani mezi tím se vysprchovali holky a šli jsme snídat. Nebo spíš obědvat protože už bylo kolem dvanácté. Pak jsme začali chystat oslavu.Byt jsem vyzdobili jen tak na oko aby bylo poznat že se tu něco děje a jídlo na servírovali. Nastavila jsem Just Dance protože to je moje oblíbená hra která nesměla chybět. Oslava měla začínat v 14:00 ale ve 13:20 už zvonil nějakej blázen ''Že by nějakej nedočkavej gratulant? '' řekla Kačí. Šla jsem otevřít dveře tam byl Vláďa a hned na nás začal něco ječet ''Tobě včera Herdyn nepsal že nic nemáš chystat sakra?'' ''No tak promiň že chci mít hezkou oslavu'' vyjela jsem po něm ''Ale tak to nemyslím lásko pojď sem'' řekl a odtáhl mě na stranu ''Co se tu děje?'' řekla jsem zmateně v tu chvíli mi zavázal oči ''Nic jen si oslepla'' řekl Vláďa a utáhl mi šátek co jsem měla kolem očí. Pak tam něco šeptal holkám a já nevěděla co ''Tak pojď jdeme'' řekl a vedl mě někam pryč ''co kam jdeme já nikam nechci'' začala jsem se smát. Slyšela jsem holky zamnou ''Únos nevěsty'' řekla Lea ''Drž hubu to není vtipný '' řekla jsem a šla pomalu abych se nezabila i když mě Vláďa vedl za ruku a držel za pas kdybych fakt spadla. ''MÍŠA IS NIC NETUŠIT'' Začal se smát Vláďa ''Jestli mě odvedeš někam kde to neznám a necháš mě tam tak tě zabiju'' řekla jsem a zmáčla jsem mu ruku. Pak jsme sedli do auta to jsem ještě poznala. Pak jsme šli někam do budovy slyšela jsem slabě nějaký hlasy. ''Tak můžu ti to sundat?'' řekl Vláďa a začal rozvazovat šátek ''Proč se ptáš když už to děláš?'' zasmála jsem se a holky už neslyšela ''3-2-1'' řekl a sundal mi šátek.
V tu chvíli jsem nevěděla co říct. ''Všechno nejlepší Míšo'' Byl tam Pawel,Radek,Štěpán a několik youtuberů s kterými jsem se poznala na Craftconu. Prostě: MenT, House, Peeeetatv, Natyla, a další lidi. A samozřejmě Kačí, Maruška a Lea. A pár mích kamarádek které bych tak vážně nečekala. Bylo to hrozně krásný všude balonky...a já miluju balonky a konfety a všechno! Jediný co jsem ze sebe v tu chvíli vydala bylo ''Já nevím co říct...Já jsem dojatá'' řekla jsem a objala Vláďu ''Zlato ... nechceš třeba dostat dárky? A že jich je dost'' řekl a pohladil mě rukou po tváři. Šla jsem rozdělávat dárky a tak. A hodně, hodně, hodně moc pít
Můj Hlavní šok přišel když jsem viděla když byl ploužák já tančila s Vláďou a koukala jsem se co se kolem mě děje. Viděla jsem svojí kámošku Nikol jak se objímá spíše abych byla konkrétní cucá s Baxem. 'Bax a Nikola... to Bax ke mě nic... Né Míšo ty máš stejně Vláďu a Baxovi by jsi to měla přát' začala jsem si pro sebe říkat v hlavě a zastavila jsem se a přestala tancovat s upjatým pohledem na Baxe když v tom na mě promluvil Vláďa ''Co se děje kotě?'' přitiskl si mě blíž a pár lidí se na nás podívalo i Bax ''Hele já chci na vzduch hned se vrátím'' řekla jsem a rychle vypadala z budovy ''Nenechám tě samotnou..Co se děje zlato?'' přišel ke mě Vláďa a objal mě zezadu a dal mi pusu. ''Já nevím ani co mi je vždyť to jsou moje nejlepší narozeniny'' řekla jsem a otočila se k Vláďovi čelem. Chvíli jsme si povídali a pak šli dovnitř a tam všichni byli trochu už opilí.
Hledala jsem holky ale nemohla jsem ani jednu najít.. Když jsem šla na záchody u záchodů stála Lea a bavila se tam s Mentem trochu to tam jiskřilo. Šla jsem si popovídat a poděkovat i Pawlovi a klukům. u Pawla seděla Kačí a ptala se ho na rozkošný blbosti byla dost na mol ''Děkuju ti brácho to jsou fakt úžasný narozeniny'' řekla jsem a odešla jsem na bar.
/DRUHÝ DEN RÁNO/
Probudila jsem se u Vládi v posteli ale bez Vládi a i bez Vodopáda... bolela mě hlava ale příšerně prošla jsem celej byt a nikdo tam nebyl oblékla jsem se a jela do té budovy kde byla ta oslava. ''Miláčku? Co tady děláš?'' zašeptal Vláďa ''Hledám tě když jsi nebyl v posteli'' zašeptala jsem a šla se rozhlédnout jak to tam vypadá na jedný lavici seděla a spala Lea a objímal jí kolem pasu MenT ''co se to tu dělo já si nic nepamatuju'' začala jsem se potichu smát. Leu jsem probudila v sále jsme uklidili a pak jsem si vzpomněla že jsem vlastně za celou dobu neviděla Vodopáda ''Lásko kde je Vodopád'' zeptala jsem se Vládi ''Doma ne?'' řekl klidně ''Počkej počkej ale tam nebyl'' řekla jsem odhodila mop a utíkala k Vláďovi domů a Vláďa zamnou protože to bylo celkem blízko. ''Vodopáde'' začali jsme ječet jeho jméno po celém bytě. Pak jsme uslyšeli škrábání. Otevřela jsem dveře do koupelny a tam byl Vodopád s mojí druhou kamarádkou Kačkou která spala ve vaně a tekli na ní malé vodopády vody ze sprchové hlavice. ''No to si děláš prdel'' začal se smát Vláďa a Kačku2 probudil.
Později jsem jela ke klukům do baráku.
Na gauči ležela Kačí v ruce držela flašku vína.. no to k ní sedí nenápadně a potichu jsem šla nakouknout i k Wedrymu ten sladce spinkal s Maruškou v objetí. 'To se teda děli věci' musel jsem se zasmát. Šla jsem k Baxovi do pokoje a chtěla ho probudit když jsem otevřela dveře a viděla jak leží v posteli s Nikolou hned jsem dveře zabouchla a chuť Baxe probudit se vytratila. Šla jsem teda za bráchou a ten v botech v posteli s balonkem v ruce. Balonek jsem zahodila a skočila k němu do postele vzala balonek a svojí naušnicí ho probodla.''IT E PRENK'' zaječela jsem ''Co to kurva je'' vyjekl Herdyn ''PŠŠŠT! to jsem jen já'' začala jsem se smát jak nikdy. ''Co tu sakra děláš'' začal se smát ''Prenkuju tě víš co '' mrkla jsem na něj a chytla záchvat smíchu ''Ale ne přišla jsem se podívat jestli žijete'' řekla jsem ''O jakou to mám starostlivou sestru'' řekl a objal mě ''Jsem zdědila po tobě'' dodala jsem a šla s Herdynem dolů pomalu jsem probudila Kačí ''Kačí vztávej tady se nespí'' řekla jsem a lehce s ní třepala ''Co to je s mojí hlavou a kde jsem'' řekla Kačí ''Takže nacházíš se v baráků tří youtuberů a streamerů výtej a to stou tvojí hlavou se jmenuje kocovina kočko'' začal z kuchyně filozofovat Hérdyn. ''Brácha nefilozofuj a radši to tu pomalu ukliď'' řekla jsem ''Kačko pojď tohle musíš vidět'' řekla jsem a táhla Kačku za ruku do Wedryho pokoje ''Jestli mě chceš někam zavřít tak záchod je lepší volba'' řekla Kačí a podržela si břicho ''Hlavně buď potichu'' zašeptala jsem a otevřela dveře aby Kačí viděla Wedryho a Marušku a rychle jsem zavřela ''WAU tak ta se toho nebála'' řekla Kačka ''No a on asi taky ne'' začali jsme se smát a šli do obýváku. ''Něco mi uniklo?'' zeptal se Herdyn tak jsem mu tu sladkou spící dvojici ukázala taky ''Drak no'' řekl Herdyn a měl výraz jako 'Jsem na něj pyšnej'. Šli jsme uklízet.
*Baxův pohled*
Probudil jsem se vedle holky vedle Nikoly? Nikola se vzbudila taky ''Snad jsme ne to...'' řekl jsem a začal se oblíkat ''Jo stalo se to.. ty si nic nepamatuješ?'' zeptala se mě a já měl totální okno ''Ne promiň obleč se a běž pryč'' řekl jsem a bylo mi jí líto ''Ale Baxi já to včera brala vážně'' řekla a já odešel dolů.*Můj pohled*
Dolů přišel Bax a já se na něj nechtěla ani podívat... asi jsem žárlila nebo nevím?. ''Dobré...em dopoledne'' řekl Bax ''Hele klátič Bax..bylo vás slyšet'' řekl Herďa o to víc jsem se naštvala a dělala jsem jako že je v kuchyni neslyším. ''Ahoj devatenáctko'' řekl Bax a přišel ke mě a chtěl mě ze zadu obejmout ''Nech mě být'' řekla jsem a popošla od něho. ''Co se děje?'' zeptal se a já úplně 'nenápadně ' naznačila že žárlím ''Běž za Nikolkou ty ..'' řekla jsem a hodila po něm hadr a šla směrem ke Kačka.. ''Kačí pojď potřebuju ti něco říct'' a šli jsme ven ''Tak co se děje? Krom toho že nenávidíš Nikolu'' zasmála se Kačka ''Ale to ne ikdyž vlastně i to je pravda.. Prostě je možný že na Štěpána žárlím?'' řekl jsem a začala jsem si kousat nehty což nikdy nedělám. ''Jako možné to je ale ne ne ne Míšo ty máš přece Vláďu nekaž si vztah když tě Vláďa opravdu miluje a Štěpán jak se zdá asi ne když byl v noci s Nikolou..'' řekla a sedla si semnou na obrubník. ''Asi máš pravdu'' řekla jsem ale v sobě jsem cítila že prostě k Baxovi něco cítím a je to silný. Objala jsem Kačí to jsem teď potřebovala. Za chvilku k baráku přišel právě Vláďa ''Kde je Lea?'' zeptala jsem se ''Lea ta šla někam s MenTem a zlato neseď tady takhle a ty Kačko taky ne!'' řekl a začal nás zvedat ''ale vždyť není zima je ještě podzim'' řekla jsem a v tu chvíli mi naskočila husina 'to mi moc nevyšlo' řekla jsem si opět pro sebe. ''Tady máš ty moje hrdinko'' řekl Vláďa a půjčil mi svůj bomber. ''Moc děkuju Štěpáne....em ..Vláďo'' přeřekla jsem se ''Štěpáne?'' koukl se na mě Vláďa ''Tak Štěpán jo?'' řekl Vláďa a šel do baráku ke klukům ''Ty ho máš plnou hlavu co?'' zeptala se mě Kačka ''docela'' řekla jsem a zklopila hlavu ''A tohle jsem posrala'' řekla jsem a zahodila Vláďův bomber na Kačí a ..
MÍŠA JE CELKEM V HÁJI ŽE? BAXTRIX SE TAKY DOCELA UKÁZAL ... ALE VŠE MŮŽE BÝT JINAK A TAKY NEMUSÍ... MŮŽETE MI V KOMENTÁŘÍCH DÁT VĚDĚT :3 ♥ Děkuju
ČTEŠ
Baxtrix nebo Brácha?
FanfictionCo kdyby jste ve svých 18ti letech zjistili že máte bráchu? A že jím je ''slavný'' streamer a youtuber Herdyn ? No něco takového se stalo zde přítomné Míše....