PŘÍTEL/FRIEND ZONE

1.8K 100 8
                                    

Stál tam můj bývalý přítel Vláďa.(Vysvětlení: Vláďa je youtuber 'Vláďa Videos'. Chodili jsme spolu 1 rok a 4 měsíce. Jezdila jsem s ním na youtuberské tábory. Jednou po večerní aktivitě šel Vláďa na pokoj dřív když jsem šla na pokoj viděla jsem jak se líbal s jednou účastnicí tábora hend jsem se sbalila a odjela na zprávy neodpovídala a mobil nezvedala. Stalo se to asi před měsícem.) ''Míšo moc mě to mrzí ale tak to nebylo..nech mě ti to vysvětlit'' řekl a podal mi řůže.

''Co mi chceš vysvětlovat? Že si s ní byl teď měsíc a pak teď jses rozhodl mi to jít říct?'' řekla jsem a praštila dveřmi.''Tak to není . Chtěl jsem ti dát čas a sobě taky. A taky jsem si zjišťoval kde teď bydlíš když nejsi doma, a včera jsi tu taky nebyla'' řekl a posadil se na gauč.''A jak jsi se sem vůbec dostal?'' řekla jsem a posadila se .''Tvoje spolubydlící mi dovolila tu na tebe počkat'' řekl a chytl mě za ruku.''Super'' řekla jsem ironicky a hned jsem sebou trhla co si myslí že mě hned bude držet za ruku. ''Míšo tenkrát to bylo úplně jinak než to vypadalo byl to podraz...'' řekl a začal vypadat fakt vážně.  Řekl mi zkráceně něco jako: Ta holka to naplánovala normálně si s ním povídala a když slyšela že jdu tak ho začala líbat. ''Jako nevím co ti na to mám říct, a tohle jsi mi nemohl říct dřív?'' řekla jsem a přejela si rukou po obličeji. ''Já nevěděl jak na zprávy jsi neodpovídala a telefony nezvedala'' řekl a přisedl si blíže ''Míšo chci aby to bylo jako dříve bydlíš ke mě blíž můžeme spolu být víc'' řekl a čekal na odpověď. Já ale nemluvila honili se mi otázky v hlavě 'Lže mi?', 'Miluje mě tak?' a hlavně otázka 'A co Štěpán?' . Ale došlo i že Bax je pro mě nedosažitelný cíl a skoro ho neznám a že Vláďu asi pořád miluju.
''Míšo?'' řekl Vláďa a mé myšlenky se rozplynuly. ''Zkusíš to semnou znovu?'' zeptal se a vyndal z kapsy černou malou krabičku. ''Vláďo?'' zeptala jsem se nejistě jestli ví co dělá a hlavně jsem doufala že tam nebude...prstýnek. ''Jsi to moje nejmilejší kotě ..'' řekl a otevřel krabičku byl tam náhrdelník (díky bohu) přeběhla mi myšlenka hlavou. ''To je nádherný ale to jsi nemusel'' řekla jsem a rozplývala jsem se nad náhrdelníkem na kterým byla kočka a pes jak si dávají pusu a jejich hlavy byly malé modré kamínky. ''Musel '' řekl a vyndal náhrdelník z krabičky ''Můžu ti ho zapnout?'' zeptal se a nahodil nejroztomilejší pohled jako štěně. ''Určitě'' řekla jsem a nadzvedla si vlasy. Náhrdelník mi zapnul a byl nádherný. ''Tak co bereš mě na milost budeš zase moje paní Šéfisová?'' zeptal se a chytl mě za ruce ''Budu samozřejmě že budu, ale je to křehký a jak mile se to stane znovu už nemáš šanci'' řekla jsem a usmála se.
Potom jsme se začali tak trochu líbat a začalo to směřovat směrem k posteli ale na to jsem opravdu neměla náladu a potřebovala jsem se učit. ''Hele Vláďo jestli jsi sem přišel jen kvůli tomu aby jsi se semnou vyspal tak to asi nepůjde'' řekla jsem a otočila se od něj ''Né tak to není a je mi to jedno je mi jasné že potřebuješ čas'' řekl a to mě naštvalo páč to vypadalo jako že se chci stranit jen jsem prostě neměla náladu ''Né o to nejde já bych ráda ale víš dej mi týden... mám tu červenou návštěvu'' :D (snad všichni chápeme) zalhala jsem a bylo vidět na Vláďovým pohledu že byl s tím asi tak nějak smířený ''Ježiši já jsem vůl,... promiň'' řekl a přisunul se ke mě ''Né to je dobrý musíš holt počkat zlato'' řekla jsem a dala mu pusu. Vztala jsem a řekla ''Víš musím se učit'' a naznačila aby odešel ''Jo zlato promiň že tě zdržuju uvidíme se zítra?'' zeptal se a já jen kývla.





/O 2 týdny později/

S Vláďou nám to už klape jako kdy si. Jednou jsme tak seděli v kině a zabzučel mi mobil nemohla jsem si zprávu přečíst tak jsem čekala do konce. Psal mi Pawel.


P: Tak sestřička už zapomněla :( ?

Bože jak jsem mohla zapomenout, ale ty dva týdny utekli tak rychle.
Já: Ne jen jsem toho měla hodně a stalo se moc věcí :/
P: Jo a kdy se stavíš? Ptal se po tobě i Bax s Wedrym :)))
J: Pozdravuj je snad se stavím co nejdříve ale opravdu nemám moc času :(
P:  To taky točíš na youtube  že nemáš čas?  Ty jsi nolifer :DD
J:  NE Netočím pak ti vše povím :) a nejsem nolifer to jste vy :D :*
P: Dobře ty můro jedna :D
J: Já musím tak ahoj :D
P: Ahoj :))


''Kdo ti to psal?'' zeptal se Vláďa ''Ale můj brácha'' a došlo mi že jsem mu to ještě neřekla. ''Co že ty máš bratra?'' řekl Vláďa. Došlo mi že se třeba znají tak jsem mu to nechtěla říkat ''No ale třeba se někdy uvidíte'' řekla jsem mu dala mu pusu a šli jsme na jídlo. Když jsme přišli k němu domů posadila jsem se ''Jé já ti vlastně zapomněl něco říct'' řekl a mě naskočila husina už jsem si začala myslet že to bude něco vážně hrozného ''Chtěl bych abys semnou jela na Craftcon co bude v Ostravě'' řekl a mě se ulevilo i když další akce? ''A kdo tam bude? '' zeptala jsem se ''No hodně lidí třeba Vadim, Vidrail, Pedro, Freescoot, ...'' Mluvil a já ani nevnímala jaké jména furt čte ''jo a taky tři mušketýři Herďa, Wedry a Bax'' když to dořekl začala jsem se smát. ''Co je?'' zeptal se a vůbec netušil že je znám a jeden z nich je můj bratr ''NÉ nic '' hledala jsem výmluvu jak mu o tom neříct ''Jenom jak jsi řekl tři mušketýři tak to bylo vtipný'' řekla jsem ''No to víš já jsem celej vtipnej'' řekl a na hodil egoistický úsměv. ''No jasný jinak bych s tebou vlastně nechodila'' zasmála jsem se a Vláďa si ke mě sednul na postel ''Tak jen kvůli tomu semnou jsi jo?'' řekl a zamračil se ''jo a hlavně kvůli tomu že jsi slavný jůtuber a máš hodně money'' začala jsem se smát ''No jo ty moje bitch'' začal se smát i on. Začali jsme se líbat pomalu mě pokládal na postel. No a tuhle chvíli asi přeskočíme....prostě jsme se spolu vyspali :D

*Baxův pohed*
Míša tu dost dlouho nebyla snad se jí nic nestalo ''Herdyne nevíš co je s Míšou dlouho tu nebyla'' šel jsem se zeptat Herdyna ''No dneska jsem se jí ptal proč tu dlouho nebyla prý toho má hodně'' řekl a já smutně odpověděl ''Aha'' . Přemýšlel jsem jestli jí mám napsat ale neudělal jsem to.



/Cesta na Craftcon/
Jeli jsme v autě s Datlem a s jeho holkou Kačkou. Já s Kačkou seděla vzadu mi si povídali jak to máme těžký s takovýma debilama. A kluci si povídali o programu tam budou mít.
Vždy když kluci zmínili jméno Bax,Wedry a nebo Herdyn. Tak jsem se jen pousmála a těšila se až je uvidím. Za tu celou dobu až do teď jsme si nepsali. ''Tak co těšíte se holky?'' zeptal se Datel ''Jako na to až vás tam budou objímat holky'' řekla jsem ''No moc'' řekli jsme ironicky s Kačkou. A kluci se jen zasmáli.

/Na Craftconě/

Byli jsme tam brzo aby nás provedli po areálu a řekli klukům co se bude dít a tak. No  bylo to tam velký ale stejně jsem věděla že budu jen v backstage. Chodili jsme po areálu a já se rozhlížela jestli někde neuvidím kluky. ''Zlato ty někoho hledáš?'' zeptal se mě Vláďa ''Ne proč?'' řekla jsem a začala být nervní ''no vypadá to tak'' řekl a šli jsme  dál. Když nás pořadatel provedl celým areálem šli jsme zpět do backstage. Chtěla jsem napsat někomu z kluků ale to bych zkazila překvapení že tu jsem. Vláďa si začal číst co bude kdy a v kolik dělat a kolik má volna a pak řekl ''NO a tady by jsi mohla jít na stage semnou'' řekl a usmál se ''Ne to radši ne já jsem před davem lidí nervozní'' řekla jsem a dívala se na čas a myslela na kluk kde jsou. ''Ale jo půjdeš tam semnou i kdybych tě tam měl donést'' řekl ''no jasný ty korbo''  zasmáli jsme se.
Šli jsme k zadnímu vztupu do budovy tam tudy chodili Youtubeři aby nechodili tam kde fanoušci. Vláďa si zapálil a já jsem viděla jak zastavila opodál černá Audina úplně jsem věděla že to jsou oni schovala jsem se trochu za roh ale aby to Vláďovi nepřipadalo divné. Slyšela jsem jak se blíží podle jejich hlasu ''Čau Vláďo'' pozdravil Wedry Vláďu ''Ahoj Kluci'' vykoukla jsem z rohu a kluci s vyvalenýma očima koukali ''Ahoj no konečně se vidíme potvoro'' Objal mě Herdyn a dal mi pusu na čelo ''Taky jsi mi chyběl'' řekla jsem a praštila ho pěstí do ramene ''Ahoj'' pozdravili jsme se najednou s Wedrym a  taky jsme se objali. Nevěděla jsem jak se pozdravit s Baxem byli jsme si tak blízký ... ''Ahoj Štěpáne'' objala jsem ho stejně jako Wedryho ''Ahoj Míšo, co tu vůbec děláš'' řekl a mě to vyvedlo z míry ...Mám jim říct že chodim s Vláďou spíš ne .. ''No Vláďa mě vzal sebou'' řekla jsem a šťouchla do něho on jen celou dobu koukal. ''Jo aha no tak my si jdeme porozhlédnout pak se uvidíme'' řekl Wedry a táhnul kluky pryč. ''Ty se  s nima znáš?'' zeptal se mě Vláďa ''No víš znám ono to je komplikované'' řekla jsem a začala si hrát se šňůrkami co měl na mikině. ''Kotě pravdu.. jak to že je znáš?'' začal mě vyslýchat ''No tak dobře...Víš Herdyn no on...'' řekla jsem ''Ne Číčo že jste spolu ne ...'' začal mě pevně držet ''Ty jsi blbej....On je můj brácha'' řekla jsem a stoupla si na špičky a dala mu pusu. ''To si děláš srandu...'' řekl a začal se smát ''To je povedený'' řekl a šli jsme do vnitř drželi jsme se za ruce ale než jsme šli do backstage tak aby to kluci nevěděli vytáhla jsem mobil a pustila se Vládi aby to nevypadalo divně.

*Herdyna pohled*
Bylo mi divný proč tu je zrovna s Vláďou ale tak třeba se znají dlouho a jsou dobří kamarádi tak jí sem vzal ... ale kdybych to věděl mohl jsem jí sem vzít já

*Wedryho pohled*
Nepřišlo mi to nějak divný i když když jsme se s Míšou vítali měl lehce žárlivý pohled. Ale tak Míša je pěkná holka tak ještě aby ne.

*Baxův pohled*
No asi to nic neznamená že tu je s ním i když tu mohla být s námi a né s ním jako proti němu nic nemám to vůbec. Ale nečekal jsem to ''Hele oni spolu něco maj?'' zeptal jsem se Herdyna .
''No to si nemyslím Míša není na takový pitomečky aspoň myslím'' fajn Herdyn mě trochu ujistil ''Ale copak Baxi? zajmáš se o Míšu?'' začal mě provokovat Wedry. Radši jsem mlčel



/Před programem na stage/
S klukama jsme se skoro nebavili lítali sem a tam, sem a tam furt dokola. Akce jsou trochu náročnější než si myslíte. ''Míšo tak za chvilku půjdeme na stage'' řekl ''Ale já nevím či tam chci'' řekla jsem protože jsem celkem nervozní před hodně lidma ''Neboj to bude v pohodě a kdyby ti to fakt vadilo můžeš odejít'' řekl a dal mi pusu chytl mě za ruku ''Tak pojď'' řekl a šli jsme blíže k stage ''A teď přijde Vláďa Videos udělat ASK živě společně s neznámou dívkou.'' řekl Ondaje podal nám mikrofony a odešel. ''Čus Negři kdo je tady?'' řekla Vláďa naklonil mikrofon do publika a všichni zaječeli ''Vláďa''  Všimla jsem si jak do toho sálu přišli zrovna Wedry,Herdyn a Bax a stoupli si ke straně a byli tak 5 metrů od podia. ''Tak jo kulíšci tohle je Míša ....čičina že?'' řekl a já se zasmála a Wedry zaječel ''To teda'' Vláďa to slyšel a hned reagoval ''Já vím Wedry já vím'' zakřičel do toho mikrofonu a já tam jen tak stála vzadu a nic neříkala ''A víte co je Míša zač? Míša je Herdynova ségra'' řekli a všichni děcka začali piště a radovat se ''JOU JOU JOU Pojď jsem Herdyne'' řekl a Herdyn vyšel na stage ''Jo je to moje sestra'' Vzal mě za ruku dotáhl do předu a stoupli jsme si vedle sebe ''Vidíte to je jak přes kopírák akorát že ona je holka a já kluk'' řekl ''Toho jsi nikdo nevšim Herďo'' poznamenala jsem a děti se začali smát ''JO A VÍTE CO JEŠTĚ MÁ TAHLE ČÍČA SPOLEČNÝHO S YOUTUBEM?'' řekl a jedno dítě se přihlásilo Vláďa mu dal k puse mikrofon a on řekl ''Je to youtuberka?'' bylo to milé ''Ne nejsem youtuberka ale děkuju '':D zasmála jsem se. Koukla jsem se na výrazy Wedryho a Baxe oni se jen usmívali ''Tak jo negři je čas to oznámit světu...'' řekl Vláďa a já si v hlavě řekla 'NO do píče to neee' ''Míša je moje paní Šéfisová'' řekl a přitáhl si mě k sobě a děti jásali a tleskali. Ale Herdynovi zmizel úsměv, Wedrymu taky a Bax se zamračil otočil se a odešel. Dala jsem Vláďovi  pusu a dělala jako že nic. Kluci odešli za Baxem a když odcházeli vypadali hrozně.. jakoby smutně a naštvaně zároveň.



*Baxův pohled*
NO TO SNAD NE? Já to věděl..taky co jsem čekal že semnou bude chodit? Ale proč zrovna Vladimír..!! Otočil jsem se a šel do backstage na záchody a napít se.. bylo mi z toho na nic.




/Po programu/
''Já jdu na tu autogramiádu jo?'' řekl Vláďa ''JO Já půjdu se asi někam podívat'' Dala jsem Vláďovi pusu a šla hledat Baxe. Věděla jsem že ho najdu v backstage tak jsem tam hned běžela seděl tam jen Wedry ''Ahoj kde je Bax?'' řekl jsem starostlivě ''Na záchodě !'' řekl Wedry naštvaně ''Jo aha a Herdyn?'' řekla jsem ''Asi někde buší do zdi'' řekl a začal si hrát na mobilu ''Co proč by to dělal?'' řekla jsem a nevěděla co se děje ''Máš kluka chápeš?  a Youtubera ..'' řekl Wedry a mě došlo že Herdyn má o mě zase jen strach. Bax když přišel sedl si a dělal že mě nevidí. Přišel i Herdyn ten mě aspoň pozdravil ..Byckstage byla prázdná byli jsme tam jen my 4.
''Tak hele kluci já vím že vás to asi překvapilo..ale'' řekla jsem ''Překvapilo?'' řekl ironicky Herdyn ''Nech mě to doříct'' okřikla jsem ho ''S Vláďou jsme spolu chodili už rok a čtvrt pak jsme se rozešli a teď jsme se k sobě vrátili.. Miluju ho mohli by jste mi to přát ...prosím?'' řekla jsem a dala si hlavu do dlaní. ''Já ti to přeju ale choť za náma častěji'' řekl Wedry a pohladil mě po zádech. ''Míšo já chci aby jsi byla šťastná'' řekl Herdyn ''Tak když jsem nekomplikuj mi to tím že na mě budete naštvaný'' vyjela jsem po něm a Herdyn už šel ke mě a objal mě. ''A co ty Baxi? Zlobíš se na mě?'' řekla jsem .. ''Hele pojď stranou'' řekl Bax ''Dobře..'' šla jsem ''Víš já tě mám hrozně moc rád a byl bych nerad aby to skončilo'' řekl ''Ale co blbneš vždyť jsi snad můj nejlepší kámoš co jsem kdy měla'' řekla jsem a objala ho.

*Baxe pohled*
Nejlepší kámoš s tímhle titulem se budu muset naučit žít... Ale hlavně že je šťastná.


TAK JO TO BY BYL ZATÍM KONEC DNESKA TO JE TROCHU DELŠÍ NO MÁ TO NAD 2500 SLOV :D.
BUDU RÁDA ZA SDÍLENÍ ZA VŠE A ZA VAŠE ČTENÍ.

Baxtrix nebo Brácha?Kde žijí příběhy. Začni objevovat