STREAM

1.1K 93 13
                                    

Vzbudila jsem se poměrně brzy Bax v posteli nebyl. To bylo dost divný.. v tu chvíli jsem si vzpomněla co jsem včera večer udělala. Musela jsem se mu omluvit tohle jsem asi posrala... třeba si teď bude myslet že jsem taková..ta holka na jednu noc.. co mu ale řeknu? Že jsem to tak nemyslela? Ne.. Nebo spíš že jsem byla moc přecitlivělá.  No to by šlo. Zvedla jsem se z postele na zemi bylo položený Baxovo pyžamo...takže se už i převlékl? co se děje? Šla jsem dolů po schodech všude bylo ticho ale pak jsem slyšela z kuchyně šramot a šla tam. Štěpán úplně zářil...byl tak aktivní a dělal snídani. ''Štěpáne co to děláš?'' sáhla jsem mu na rameno a zeptala jsem se ho ''Ahoj už jsi vstala?'' řekla a chytl mě kolem pasu ''Víš hele to co jsem včera udělala..no to já jsem -to-em-nechtěla'' začala jsem vykoktávat ''Jo...aha'' řekl dal ruce pryč a otočil se od mne ''Já se omlouvám já ani nevím proč jsem to udělala..byla jsem z toho asi nějak zblblá'' řekla jsem a snažila se zachránit svoji situaci ''jo hele dobře jako by se to nestalo.. nebudeme o tom mluvit'' řekl Bax a vypadal vytočeně a smutně. 

*Baxův pohled*

Jako vážně mi řekne tohle. Včera večer jsem byl rád že tu chvíli se to stalo.. a ona mě takhle odpálkuje. Snažil jsem na sobě nedávat najevo že mi to tak ale vadilo.. Udělal jsem si snídani a jí taky svojí jsem si zval so ruky ''Tady máš snídani'' řekl jsem a odešel nahoru.

*Můj pohled*
Tak jo teď vypadám jak kurva.. ''Děkuju'' jekla jsem rychle na Baxe který odcházel nahoru po schodech. Byla jsem naštvaná na sebe. Jak jsem mohla udělat takovou blbost. Najedla jsem se a přemýšlela jsem co budu dělat. Asi se půjdu k Baxovi si sním promluvit  rozhodla jsem se a šla jsem nahoru. Byla jsem u jeho dveří.. ale co bych mu řekla..nic. Otočila jsem se od jeho dveří a šla k Herďovi. Zaklepala jsem ''Ať jsi kdo jsi nech mě spát'' ozvalo se z pokoje ''No tak to určitě'' řekla jsem a vrazila k Herdynovi do pokoje ''Ježiš to jseš ty?'' začal se smát Herdyn ''Jo řekla jsem a lehla si k němu do postele ''Co se děje že jsi přišla?'' zeptal se mě ''Co budeš dělat dneska'' ze ptala jsem se a přiklila se peřinou ''No mám 24 hodinový stream.. od 15.. kolik vlastně je?'' řekl a začal hledat mobil ''klid je 8'' řekla jsem a on přestal hledat ''Tak to je dobrý'' řekl a leželi jsme vedle sebe a koukali do stropu ''Už jses někdy cítil vůči někomu jako tak trapně kvůli tomu že jsi udělal blbost tak že jsi se předním nechtěl ani ukázat?'' zeptala jsem se ho ''Jo cítil..ale tak na to musíš srát..buď ti promine a zvykne si a nebo jebat'' řekl a šťouchl do mě ''Co pak? nějaký trable?!'' zeptal se mě ''No trochu ale nad to přejde'' řekla jsem a zahrabala se do peřin a usla. Vzbudil mě Herdyn ''Hele ty šípková růženko já vim že máš asi ráda spánek jako já.. ale já bych pak potřeboval klid na stream'' řekl a já si promnula oči. Všechno měl už nastavený na stream ''Kolik je hodin?'' zeptala jsem se zmateně. ''No už 14:15'' řekĺ a začal se smát ''Co?'' řekla jsem a vyjela z postele. ''Nojo běž se upravit večer tě taky čekám na streamu'' řekl a já šla do koupelny udělat ze sebe člověka.
Celý den až do večera jsem nic nedělala jen jsem si zahrála lolko a volala s kamarádkama když jsem si volala s Kačí vtrhl do pokoje Wedry ''Míšo pojď s náma na stream'' otočila jsem se ''No jo ale až za chvilku mám tu důležitý hovor'' řekla jsem a Wedry odešel ''Tak tam běž'' řekla Kačí ''No jo'' řekla jsem vypla počítač a šla pomalu do Herdynova pokoje. Chvilku jsem poslouchala za dveřmi a slyšela jsem jak tam pijou a řvou. Otevřela jsem dveře ''Ahoj'' řekla jsem a zavřela dveře ''Tohle je moje sestra'' začal ječet Herďa a vzal mě za ruku a posadil ''Koukám že jste si z toho udělali spíš drunk stream.'' řekla jsem a začala se smát ''No tak trochu'' řekl Wedry sedla jsem si na židli a kluci četli chat bylo tam třeba ''Tvoje sestra?cc ty nemáš sestru'' nebo taky ''Nevěřím bez tak jí někdo šukáte'' když tohle Wedry přečetl začala jsem se smát a kluci taky v chatu lítalo jen ''Tak s kým asi?'' no prostě vtipný. ''Né lidi vážně je to moje sestra'' ječel Herdyn ''Vždyť se koukněte jsou jak přes kopírák'' řekl Wedry ''No zas tak moc ne'' řekla jsem a začala jsem se dívat do mobilu. ''No vidíte tak moc jste nudný že i ona se nudí'' přečetl Herdyn chat ''Já ale vnímám'' řekla jsem a položila mobil. ''Tak by jsme mohli něco dát nějakou hru nebo challenge'' řekl Herdyn a já souhlasila a kluci taky. Hráli jsme Try not to laugh a kdo se zasmál chlastal. No skočili jsme kolem 3 ráno jsme šli já a Bax spát zavřeli jsme dveře od Herdynova pokoje kde Wedry a Herdyn byli celkem živí ale ten alkohol jim dávál zabrat. S Baxem jsme byli tak nějak už v pohodě celou dobu jsme se chovali normálně jako kamarádi. ''Dneska zase u mě? nebo dneska ne?'' zeptal se Bax ''No jako co tentokrát u mě ty?'' řekla jsem a chytla Baxe za ruku a táhla k sobě do pokoje. ''No dobrá'' řekl Bax. Otevřela jsem dveře a stáhla Baxe na postel. Leželi jsme spolu na posteli vedle sebe koukali se na sebe a povídali jsme si o strašných blbostech ''Víš že máš oči jak vodu?'' řekl Bax a usnul. ''Co?'' řekla jsem přiklila Baxe. Koukla jsem se na sociální sítě a pak šla spát.
Vzbudila jsem se koukla na mobil a bylo 6:23. Bax vedle mě ležel a měl ruku na mé noze. Vyvlíkla jsem se z postele a šla se kouknout jak se daří Herdynovi na streamu. Přišla jsem tam ''Herďo'' zašeptala jsem a on neodpověděl. Šla jsem blíž a viděla že usnul u streamu ''lidi jak dlouho spí?'' zeptala jsem se lidí na streamu bylo jich tam 2569 ''Hodinu'' spamovali lidi do chatu.  ''To vás baví ho pozorovat?'' řekla jsem ''jj'' ''ne nebaví ale co mám dělat'' začali psát lidi. ''Mám ho probudit nebo co?'' zeptala jsem se. ''NN'' '''Streamuj ty'' začali psát lidi a já začala s nimi komunikovat. Bavila jsem se s nimi odpovídala na otázky ohledně mě a Herdyna a kluků. Čas na streamu utíkal hrozně rychle bylo asi 9 a já furt streamovala místo Herdyna který spal. Do pokoje přišel Wedry ''Co tu děláš?'' zašeptal Wedry ''streamuju místo Herdyna'' řekla jsem a Wedry si sedl ke mě Herdyn furt spal nic ho neprobudilo Wedry ho vzal za židli a odtáhnul k posteli a tak trochu ho tam položil a já ho přiklila. ''Tak tu máme AMA double'' řekl Wedry (AMA= ask me anything). ''No jo'' řekla jsem a lidi psali otázky a my dva odpovídali ''Míša je kus'' někdo napsal ''No jo Míša je rejditelná'' poznamenal Wedry a já se na něj koukla a začala se smát ''Tak už víme kdo jí šuká'' napsal nějakej Bagr2005 ''Lidi prosim vás.. já jí nemůžu šukat ona je jak moje nejlepší kamarádka. To spíš platina jí rejdí'' řekl Wedry a já se na něj koukla ''Ty jsi kokot'' řekla jsem a pak jsem ignorovala všechny otázky ohledně mě a Baxe.

DNESKA KONEC ALE POKRAČOVÁNÍ ZÍTRA.

Baxtrix nebo Brácha?Kde žijí příběhy. Začni objevovat