TELEFONÁT

1K 95 6
                                    

Lidi si ale neodpustili poznámky k tomu co řekl Wedry a furt řešili kdo mě rejdí. ''Míša je rejditelná lidi já vím ale co takhle nechat Míšu a nerejdit furt?'' řekl Wedry ''Souhlasim'' řekla jsem a lidi se sklidnili ''To není možný že furt spí a neprobudili jsme ho'' řekla jsem a koukla se na spícího Herďu ''On má moc alkoholu v krvi'' řekl Wedry. ''Jo to asi jo'' řekla jsem a zapli jsme si hru a chvíli hráli. Asi po půl hodině přišel do pokoje Bax ''Co tu děláte sakra? Proč on spí?'' řekl Bax ''Ticho ... já jsem se probudila a šla jsem se na Herdyna podívat a ten tu už spal tak jsem tu zůstala a přišel i Wedry'' řekla jsem ''Ale spíš co ty tu děláš takhle brzo?'' řekl Wedry ''No já se vzbudil a Míša nebyla v pokoji tak jsem se šel podívat kde je'' řekl Bax a nedošlo mu co řekl. ''Počkej co jsi dělal u Míši v pokoji?'' řekl Wedry a koukl se na nás oba. V chatu lítali zase perličky ''Takže Bax vyrejdil Míšu'', ''Bax rejdič'', ''Bax se nezdá'' a nebo ''Zrovna Bax jo?''. ''No em nic co bych tam měl jako dělat'' snažil se marně zachránit situaci Bax ''Wedry to až po streamu'' řekla jsem a ukázala rukou na židli aby si Bax sedl. Po chvilce jsem to tam s nimi stejně nevydržela a šla jsem probudit Herdyna je to jeho stream. Kluci natočili kameru na mě a já si sedla na kraj postele ''Pawle vstávej sakra'' řekla jsem a prohrábla jsem mu vlasy ''Co je'' řekl zmateně Herdyn ''No je asi 10 ty spáči'' řekla jsem ''Co že?'' řekl furt zmateně Herdyn ''Vole máš streamovat a místo toho chrápeš'' řekl Wedry a Herdyn si to uvědomil ''Ježiš sorry lidi'' zaječel Herdyn a rychle vyběhl ke kompu. ''No já pojedu na koupit aby jsme měli co jíst'' řekla jsem ''Já tu uklidím aspoň'' řekl Wedry ''A já pojedu radši s Míšou'' řekl Bax a lidi do chatu začali psát ''NAKUPOVAT JASNĚ :D'', ''Rejdit do Billy?'', ''Mezi regály'' protočila jsem oči ''Lidi vy jste hrozný'' řekla jsem a šla se převlíct z pyžama do celkem přijatelného oblečení ''Můžeme jít?'' zeptal se mě Bax který stál u mích dveří už převlečený ''Jako asi jo''. Jeli jsme do Billy a v autě jsem si nemohla odpustit poznámku ''Vážně jsi to na tom streamu víc okatě říct nemohl?'' řekla jsem a šťouchla do něj rukou ''Já si to ale neuvědomil'' řekl ''Jo vždyť jo já to chápu'' řekla jsem a chytla ho za ruku. 'Klid kurva co to zase dělám' řekla jsem si a rychle pustila Baxe ruku... 'Pochop on nemá zájem'.
Dorazili jsme k Bille. Začali jsme blbnout s košíkem sedla jsem si do vnitř a Bax se rozeběhl klouzali jsme se jak malí děti. Pak nás seřvali prodavačky. Nakoupili jsme a jeli domů.
Cestou domů mi volala paní od které si najímám byt ''Dobrý ten slečno ********* nezaplatila jste poslední účtenky'' zbělala jsem úplně jsem zapomněla ale jak to mám teď platit když do školy moc nechodím a na brigádu vůbec ''Moc se omlouvám já vám ty peníze hned pošlu'' řekla jsem a rychle zavěsila ''Děje se něco?'' zeptal se mě Bax ''Já jsem zapomněla na svůj  byt.. to se stalo'' řekla jsem a koukala do mobilu 'Co budu teď dělat? Nemám na to udržovat furt ten byt' začala jsem přemýšlet.

*Baxe pohled*

Nakupování s Míšou bylo fajn ale když jsme jeli domů někdo jí volal. Prý zapomněla na svůj byt..moc jsem to nepochopil ale ať už má jakýkoliv problém já jsem jí schopnej pomoct. ''Míšo? Můžu ti nějak pomoct?'' zeptal jsem se jí a koukla se na mě a jen řekla ''Pomohl jsi mi až moc''. ''Míšo jestli ti můžu pomoct..tak ti pomůžu'' řekl jsem a koukl se na ní vážným pohled ''Nic dobrý  já to zvládnu '' řekla a otevřela dveře od auta a vystoupila. Nevěděl jsem co se děje a co má v plánu ale mě se to nelíbilo jak z toho byla vyvedená z míry.
Udělala snídani a vše bylo v pohodě když Herdyn ve tři skončil seděli jsme v obýváku všichni a Míša začala mluvit ''Kluci je mi tu s váma dobře ale musím se odstěhovat zpět k sobě''.
Když to řekla sevřel se mi žaludek.
JÁ VÍM JAKO HODNĚ KRÁTKÝ A VÍM POZDĚ VEČER ALE #SORRYJAKO

Baxtrix nebo Brácha?Kde žijí příběhy. Začni objevovat