*Můj pohled*
Ráno jsem se vzbudila byla jsem hrozně pozitivně naladěná což se mi moc nestává. Štěpán ještě spal měl ruku kolem mě a já se pomalu sunula z jeho objetí a snažila se vytratit kdyby náhodou někdo z kluků šel k Baxovi do pokoje aby mě tam neviděl. Asi by si to vykládali jinak než to bylo. Dostala jsem se z postele a ještě se koukla jak Bax spí je sladkej. Potichu jsem otevřela dveře a rychle zavřela. Ale jak jsem zavřela dveře stál na proti mě Herdyn ''Co jsi dělala tak brzo ráno u Baxe?'' zeptal se mě a já musela absolutně rychle zaimprovizovat ''No víš je mi hrozně špatně od žaludku a tak jsem se šla kouknout jestli je Bax vzhůru že bych se ho zeptala na nějaký prášky'' řekla jsem a chytla se za břicho ''Proč jsi nešla za mnou já jsem už hodinu vzhůru?'' řekl ''No já jsem si myslela že spíš tak abych tě nebudila'' zase jsem improvizovala ''Jo tak to jo tak pojď dolů dám ti něco.'' řekl a šli jsme do kuchyně. Začali jsme s Herdynem připravovat snídani protože po dlouhý době bylo v lednici jídlo i druhý den. Pustili jsme si písničky a začali tancovat a do toho dělat snídani.. No prostě zajímavej start dne. Když jsme už jídlo dávali na stůl Herdyn pustil song z jeho starých streamů - Shake it :D (Všichni snad známe) čekali jsme na refrém a začali shakeovat jak dva blázni... ''SHAKE SHAKE Máme snad v krvi'' začal se smát Herdyn.''Vy jste teda rodinka děláte tu kravál a ještě soukromou párty a mě nepozvete'' ozval se ze dveří Wedry ''Rodinná párty víš co'' mrkla jsem na ně Herdyn ztlumil písničku ''Konečně jsi taky vstal'' řekl Herdyn a zase to dal na plno a já začala tancovat ''No dobré ráno tu je dneska živo'' řekl Bax a celí ospalí si sedl na židli ''Ty vole co jsi včera dělal vypadáš hrozně'' řekl Wedry ''No stříhal video a pak ...no vlastně nic jinýho'' řekl a podíval se na mě a já se po usmála ''Nic jo? jasně'' řekla Wedry a podíval se na mě a na Baxe. ''Něco mi uniklo?'' řekl Herdyn. Já se jen po usmála na Baxe a řekla ''ne nechápu na co Radek zase naráží'' ''Na nic jen jsem Baxe asi nepochopil'' začal to zahraňovat Wedry ''Jo aha'' řekl Herdyn. Jak to že to vždycky Wedry tak pochytí o co jde začala jsem přemýšlet. ''Co budeme dělat dneska?'' zeptal se Herdyn ''Já mám bejt na devátou ve škole takže to dělám dneska'' řekla jsem ''My s Baxem máme nějaký natáčení s Housem a Mentem a pak asi nic'' řekl Wedry ''Jo Míšo je 8:30 '' začal se smát Bax ''Děláš si srandu?'' řekla jsem běžela nahoru ''Já tu nemám věci do školy kurva'' začala jsem nadávat ''Tak já tě hodím domu a pak do školy'' ozval se ze spodu Bax ''No to bych byla ráda'' řekla jsem ''Ale ty máš točení tak jí hodím já'' řekl Herdyn ''No mě to jedno'' řekla jsem vzala si bundu a šla ven. Herdyn mě hodil domů vzala jsem si tašku a pak jsme jeli do školy ''Nezapomeň mi napsat přijedu pro tebe aby jsi nešla pěšky'' řekl a zabrzdil před školou ''No jo ty starostlivej'' řekla jsem dala mu pusu na tvář a vystoupila ''a jeď než si tě někdo všimne'' řekla jsem a zabouchla dveře.
*Baxův pohled*
Šel jsem točit videa ke mě a ke klukům. Točili jsme dost dlouho furt mi někdo psal na mobil ale já se na to nedíval a pak mi někdo volal ''Kluci počkejte někdo mi volá'' řekl jsem a vytáhl mobil ''Ježiš tak to polož'' řekl House ''Ne tohle je asi důležitý'' řekl jsem a mutnul mikrofon.
Volala mi Míša ''Míšo co se děje? Já natáčím'' řekl jsem ''Omlouvám se ale je Herdyn doma? Měla jsem mu napsat a on měl pro mě dojet ale neodepisuje nic'' řekla smutně ''Hele počkej tam já pro tebe zajedu'' řekl jsem a položil mobil ''Kluci já teď musim něco důležitýho udělat Wedry koukni se po Herdynovi já jedu za Míšou'' řekl jsem rychle do teamspeaku ''Pro Míšu?jo?'' slyšel jsem říkat Menta když jsem si sundával sluchátka. Šel jsem rychle pro auto a jel ke škole kde čekala Míša jen co jsem zastavil Míša nasedla ''Děkuju moc Štěpáne'' řekla a dala mi pusu na tvář .. začal jsem se červenat ''Nemáš za co'' řekl jsem ''Chceš někam zajet?'' řekl jsem ''Asi ne?'' řekla nejistě ''Po dlouhý době sami..'' řekl jsem a pak jsem si uvědomil jak to vyznělo ''Emm včera ti to nestačilo'' řekla začala se smát ''Ale tak jsem to nemyslel'' řekl jsem a chytl se za obličej ''Jo jasně já to chápu... ale ty jsi točil tak jedeme asi domů ne?'' řekl a mě to došlo ''Ježiši a jo... kluci'' řekl jsem a jel rychle dom. Když jsme přijeli Herdyn stál mezi dveřmi.
*Můj pohled*
Bavit se s Baxem a provokovat ho bych mohla pořád ale není čas. Když jsme přijeli tak Herdyn stál mezi dveřmi a já se trochu naštvala. ''Míšo promiň já jsem usnul'' zastavil mě ''Jo jasný ale neslibuj mi nic co nemůžeš splnit'' řekla jsem ale objali jsme se a šli spolu domů. ''No doufám že nebudeš mít trauma po jízdě s Baxem'' řekl Herdyn a mrknul na mě ''No jako upřímně asi budu ...'' řekla jsem a šla nahoru do pokoje. Po chvilce jsem slyšela na dveřích klepání ''Dále'' řekla jsem a vešel nečekaně Bax ''To vážně tak špatně řídím?'' zeptal se mě bylo roztomilej leskly se mu jeho hnědé oči a měl pohled jako štěně ''Vůbec byla to jen sranda'' řekla jsem a pohladila ho po tváři. ''Jo aha'' řekl a koukali jsme si do očí hlavou se mi honili myšlenky 'mám mu dát pusu?nebo ne?' ale na tohle mám moc malý sebevědomí. Kdyby mě od sebe odtrhnul a řekl co to dělám.. vše bych zkazila.
*Baxův pohled*
Stáli jsme na proti sobě její pronikavě modré oči zářili a já nevěděl co dělat. Chtěl jsem něco udělat. 'Mám jí dát pusu nebo něco? ale ne to bude blbý' honili se mi otázky v hlavě. Chytl jsem Míšu za ruku její oční panenky se rozšířili..chtěl jsem něco udělat ale co kdybych pokazil to naše přátelství? ...Když v tom vtrhl do pokoje... Vláďa. ''Vláďo co tu děláš vypadni!'' začala řvát Míša. ''Míšo odpusť mi vrať se ke mě!'' začal jí prosit Vláďa.. Měl jsem ten nejhorší pocit. Co když se k němu vrátí?
*Můj pohled*
Celou tu krásnou chvilku zkazil Vláďa. Co tu vůbec chce? ''Neodpustim ti ses zbláznil nebo co? a co sem vůbec lezeš?'' řekla jsem. Do pokoje přišel hned Herdyn a Wedry ''Co se tu kurva děje'' řekl Herdyn ''Brácho ať jde pryč nechci ho vidět!'' začala jsem ječet ''No tak Míšo prosím.. koupil jsem ti ten prstýnek jak jsi chtěla'' řekl otevřel krabičku a mě zamrzl pohled. Byl to prstýnek který jsem mu ukazovala když jsme spolu začínali chodit říkala jsem mu že to je prstýnek který bych chtěla jako svatební ale byl moc drahý.. Nemůžu uvěřit že si na to pamatuje. Bylo to něco co mi fakt dokázalo že mi naslouchá.. ''Vláďo ...'' řekla jsem a vyndala prstýnek z krabičky.. ''Ty víš jak je tohle pro mě důležitý že si pamatuješ co se mi líbí'' řekla jsem a usmála se.
*Pohled Baxe*
O ne.. Vláďa jí dal nějaký prstýnek... a Tohle nevypadá dobře.. Vždyť Vláďa je divnej sakra.
*Pohled Herdyna*
Nevěděl jsem o co jde ale jestli se k němu Míša vrátí.. tak to nebude dobrý je to žárlivec
*Pohled Wedryho*
Já jsem jen stál a koukal co Míša udělá.. ale nějakým způsobem jsem věděl co Míša má v plánu udělat. Jako bych s ní v něčem cítil.
JÁ VÍM JE TO TAKOVÝ...NIJAKÝ..ALE ZASE LEPŠÍ NĚCO NEŽ NIC. JINAK VÁM VŠEM HROZNĚ MOC DĚKUJU!!! JE VÁS ČÍM DÁL VÍCE♥ JSTE PRO MĚ MOTIVACE PSÁT DÁL.
ČTEŠ
Baxtrix nebo Brácha?
FanfictionCo kdyby jste ve svých 18ti letech zjistili že máte bráchu? A že jím je ''slavný'' streamer a youtuber Herdyn ? No něco takového se stalo zde přítomné Míše....