VZTAHY

1.2K 100 21
                                    

Když jsme dojeli před barák byla jsem ráda že nebudu muset pracovat dál v tom klubu a že budu zase s klukama.  ''Kam narveme všechny ty věci?'' zeptal se Wedry. ''Vždyť toho není moc mohlo toho být víc'' řekla jsem. Herdyn vyndal tašky ''Hlavně nás prosim tě nebičuj tím bičíkem jo'' řekl a podíval se na mě ''No jak mile mě budeš štvát tak tě švihnu no'' řekla jsem a začala se smát koukla jsem se na Baxe co držel v rukách dvě tašky ''Tady v tý černý by to mělo bejt'' řekla jsem a ukázala na tačku co držel Bax . ''No to je pěkný ale jdeme domů je tady zima'' řekl Wedry a nanosili jsme věci do baráku já si pomalu nosila věci do pokoje a rovnala si to tam. Upřímně moc jsem toho neměla studentka toho moc nepotřebuje. Herdyn mi zapojil počítač a šli jsme se dolů kouknout na film ''Míšo neměla by jsi chodit do školy? Jako je už prosinec'' řekl Wedry ''No  na tom něco bude'' přidal se Herdyn ''Ne..já už mám individuální výuku a všechno potřebný do školy si udělám přes kompa'' řekla jsem a koukala se dál na film. Bax mi dal ruku kolem ramen a já se k němu přisunula a dala si hlavu na jeho rameno ''Jsi moc hodnej Štěpáne'' pošeptala jsem mu do ucha a koukla se na jeho výraz ..usmál se a já se spokojeně koukala dál na film. Když film skončil Herdyn se otočil na mě a Baxe jenom se zamračil a nic nekomentoval. ''Ooh ty draku...'' řekl a koukl se na Baxe Wedry. ''Ooh ty pako'' řekla jsem na oplatu Wedrymu. Herdyn se zvedl a šel nahoru. Nevěděla jsem jestli mu to tak vadí nebo co se děje. Zabzučel mi mobil ''Nějakej nápadník ti píše'' zeptal se Wedry a já vytáhla mobil z kapsy a odsunula se od Baxe koukla jsem se na mobil ''Kurva já jsem zapomněla'' řekla jsem a rychle jsem se šla obout ''Co se děje?'' zeptal se Bax ''Už jsem měla být 15minut někde jinde'' řekla jsem a zavázala si boty ''Na rande?'' řekl Wedry ''No jasně kde jinde'' řekla jsem ze srandy a slyšela jsem jak si Bax povzdychl ''Na rande s třema holkama no'' řekla jsem a oblíkala jsem si bundu ''Já tě tam hodím'' řekl Bax ''Tak to bys byl hodnej'' řekla jsem a čekala na Baxe až se obuje. Když jsme byli téměř u palládka tak se mě Bax zeptal ''A co budete dělat?'' zamyslelal jsem se jestli mě jako vyslýchá nebo jestli ho to jen zajímá ''No něco nakoupíme, najíme se a pokecáme proč?'' zeptala jsem se a usmála se na něj ''A že by jsme šli někdy spolu nakupovat?'' zeptal se mě ''Počkej ty dobrovolně chceš jít s holkou na nákupy?'' zasmála jsem se ''No že by jsi mi pomohla něco vybrat a tak jsem myslel..'' řekl a koukl se na mě ''Jo tak to jo není problém'' řekla jsem a napsala holkám do chatu.
já: Už tam budeme
Kačí: BUDETE?
Maruška: počkej kdo?
Já: jo sorry budu
Lea: Čekáme před palládkem
Já: ok


Bax dojel před palládko ''Děkuju jsi zlatej'' řekla jsem a objala ho ''To nejsem a nemáš zač'' řekl ''No to máš pravdu jsi platinovej'' zasmála jsem se a Bax taky ''Kdyby jsi chtěla tak tě můžu i vyzvednout'' řekl ''Jo tak jo...já ti napíšu jo?'' řekla jsem a vystoupila z auto ''jo ahoj'' řekl a já zabouchla dveře a uviděla holky. ''Jo takhle takže ty máš osobního řidiče'' poznamenala Lea ''Ty jsi blbá.. Štěpán se nabídl že mě sem hodí'' řekla jsem a šťouchla do ní.
Celý den jsme nakupovali a  povídali a jedli♥ . Pak přišla řeč na vztahy.. ''A co vlastně ty s se vztahama Kačko?'' zeptala jsem se ''Já jsem vlastně tak trochu s Vadimem'' řekla a my se na ní podívali ''Co??'' řekla jsem ''To jak se stalo'' zeptala se Maruška. ''Od tý nepovedený párty u Vládi jsme ..tak jako se bavili a jsme teď spolu'' řekla Kačka a já na ní zírala jak blbá i když mi to bylo celkem jasný ''Ještě někdo novinku?'' řekla jsem a zasmála se ''No tak já jsem s Mentem ale to už víte'' řekla Lea ''To mi došlo až tak pozadu nejsem'' poznamenala jsem ''No a já a Dylan'' řekla Maruška ''A co ty?'' zeptala se mě Kačka ''Já?...já mám svůj počítač'' řekla jsem a koukla se na mobil. ''Ouuu'' řekla Lea ''No jo tak jsem tu zase jediná sama..no'' řekla jsem a napila se kafe. ''A co Štěpán?'' řekla Maruška ''Štěpán? No on je fajn je milej, hodnej a roztomilej'' řekla jsem a začala se usmívat ''No ...a jako normálně tě vozí autem jo ?'' řekla Kačí ''Hele je to jen kámoš zájem rozhodně nemá..'' řekla jsem ''Jak to víš že nemá?'' řekla Lea ''A ty máš zájem co?'' řekla Maruška ''Nemá...  on mě v nímá jako Herdynovu ségru říkal to ..a je jedno jestli já mám zájem..'' řekla jsem ''Tak ho sbal ty ne? nebo zjisti jak na to jseš'' řekla Kačí ''Jo jasně hned za ním pudu se ho zeptat'' řekla jsem a zasmáli jsme se ''Ale to je fakt zkus na něj něco...a uvidíš co se časem stane'' řekla Lea.
Po chvilce jsme si uvědomili jaký je čas ''Už by jsme měli jít na vlakáč'' řekla Maruška ''Ježiš tak počkej ještě já napíšu Štěpovi aby pro mě přijel na vlakáč že vás půjdu doprovodit'' řekla jsem a začala psát.

Já: Štěpáne prosím tě přijel by jsi teda pro mě? :)
Štěpán: Jasně a kam? :)
Já: Na nádraží :)
Štěpán: Co děláš na nádraží? :o
Já: Jdu tam doprovodit holky :3
Štěpán: Takže spěchat nemusím že? :D
Já: No je mi zima takže musíš :D
Štěpán: Dobře :3


S holkama jsme na nádraží čekali až pro mě přijede Štěpán "Hele už ti jede" řekla Kačí "Díky bohu" řekla jsem a objala se holkama "tak ahoj a zase někdy třeba přijedu i já" řekla jsem a šla k autu "Míšo jseš to ty?" ozval se hlas za mnou. Otočila jsem se a za mnou stál můj kamarád Vojta "Vojto?" řekla jsem a šla k němu "Co ty tady děláš?" zeptala jsem se "Jel jsem sem za kámošem a potkal jsem zrovna tebe" řekl "Jo aha hele já bych si s tebou ráda pokecala ale čeká na mě kámoš" řekla jsem a ukázala na Štěpána co seděl v autě "Jo aha ..no to nevadí tak se měj hezky " řekl a dal mi pusu "Co blbneš?" zeptala jsem se ho "Napravuju to co jsem měl udělat už dřív" řekl a objal mě "No Vojto dřív by ..to bylo jiný ale já..už musím ahoj" vyvlékla jsem se mu z objetí a šla do auta. Bax nic neříkal jen se na mě vyčítavě koukl ''Kdo to byl?" zeptal se "Kamarád" odpověděla jsem mu "jo aha...že to tak nevypadalo" řekl a jel domů. "Nevím jak to vypadalo ale je to kamarád a asi mu jeblo" řekla jsem a celou cestu dom jsem si sním psala.
Já: Prosím tě proč jsi to udělal?
Vojta: Měl jsem to v plánu už dřív..
Já: Ale jako co? Co si myslíš?
Vojta: Bože byla to jen pusa
Já: Ale v nevhodnou dobu sakra
Vojta: Takže to nebyl kámoš?
Já: Do toho ti nic není vše si posral


Dál jsem si sním nepsala nemělo to cenu. Ale psala mi Kačí taky ohledně toho co se stalo na nádraží.
Kačí: Co to bylo za kluka?
Já: Vojta jeden kámoš
Kačí: Aha... a to tě je tak začal líbat?
Já: Jo...všechno posral
Kačí: ještě ne zahraj to na chudinku
Já: ...asi jo


Když jsme dojeli domů šla jsem do pokoje a Bax se semnou stále nebavil.

*Baxův pohled*
Nebyl jsem na Míšu naštvanej jen mě to prostě... zamrzelo že se líbala s nějaký klukem.
Když jsme přijeli domů šel jsem za Wedrym ''Wedry?'' otevřel jsem pomalu dveře a Wedry stříhal video ''No? co je?'' zeptal se Wedry ''Hele ..... kdyby se holka před tebou líbala s jiným klukem a řekla o něm že je jen kamarád.. jak bys to chápal?'' řekl jsem ''Hele je líbat a líbat... jestli jí políbil on tak to neřeš.. jestli ona jeho tak ..to bude vážný a jestli oba navzájem tak to bude vztah'' řekl Wedry ''No dobře.. a když jsi s tou holkou fakt rozumíš..děláte spolu kraviny a prostě jí máš rád...'' ani jsem větu nedokočil ''Ty Míšu miluješ co?'' zeptal se Wedry ''Počkej já jsem neřekl že to je Míša proč by to měla být ona?'' zeptal jsem se Wedryho který se na mě jen blbě usmíval ''Myslíš že nevidím jak se k sobě tulíte? Jak to mezi váma jiskří?'' řekl Wedry ''To není pravda'' povzdychl jsem si "vždyť se k sobě hrozně máte, furt jí někam vozíš a jedeš pro ní jen aby se jí něco nestalo.." řekl Wedry "No jo..ale ona nemá zájem o mě ... má zájemců plno'' řekl jsem ''Tak kurva jestli jí miluješ tak se o ní snaž.. než ti jí někdo jinej vezme! Pokud vím nechala Vláďu i kvůli tobě takže za ní třeba teď běž a řekni jí že je krásná!" řekl Wedry dost vážně "Myslíš?" zeptal jsem se a otevřel dveře "Už padej ty zamilovanej" jekl na mě Wedry "Díky" řekl jsem a zavřel dveře a šel k Míši pokoji. Stál jsem u dveří a slyšel že brečí... proč jsem nevěděl ale bál jsem se otevřít dveře.


TAK ZASE ZÍTRA! A UŽ MÁME 2K SHLÉDNUTÍ? WAU! JSTE NEJLEPŠÍ! JSEM NEMOCNÁ A NUDÍM SE TAK SE BUDU SE SNAŽIT VYDÁVAT ČASTĚJI♥ 

Baxtrix nebo Brácha?Kde žijí příběhy. Začni objevovat