Milé překvapení

1.6K 101 6
                                    

Míša: Radku....
Já: Co je? Kde jsi?
Míša: Chtěla jsem jít domů a teď jsem venku jen v tom triku od Herdyna :D
Já: takže chceš otevřít dveře domů? abys neumrzla
Míša: No :D


''Kde je?'' Zeptal se Bax. ''Už se ti vrací sice skoro nahá a zmrzlá jako rampouch ale klid'' řekl jsem a praštil Baxe do ramene. Za chvilku zazvonil zvonek a Bax hned vystartoval a šel zmrzlé Míše otevřít. I Herdyn to slyšel tak se šel dolů podívat co se tu děje.

*Můj pohled*
Bax mi konečně otevřel nevím proč mi nedošlo že než půjdu dom mám se obléct..
''Ahoj děkuju že jste mi otevřeli'' řekla jsem a objala ho ''No to je dost že jsi se vrátila'' ozval se z kuchyně Wedry ''No jo no kam jsi jako šla?'' zeptal se Bax a chytl mě za ruce. ''Pryč nebudu se koukat na to jak se kvůli mě hádají nejlepší kámoši'' řekla jsem a sklopila hlavu ''Ale ségra to není tvá chyba jen nejsem vyrovnanej s tím že si prostě najdeš kluka'' řekl a koukl se na mě a udělal psí oči.
''Jako si myslíš že jsem ještě kluka neměla?'' řekla jsem a pousmála se ''Né ale prostě já ..sotva jsem poznal tebe tak jsem si zvykl ale až budeš mít kluka zase se o mě nebudeš zajmat budeme si cizí'' řekl smutně ''OOOM' řekl Wedry s Baxem ''Vždycky budeš můj brácha'' vytrhla jsem se Baxovi z rukou a šla k Herdynovi a objala ho. Dal mi pusu do vlasů ''Jen aby sestřičko'' řekl a pohladil mě po zádech. V tu chvíli jsem cítila to co mi celé dětství až do teď chybělo.. ''Soo kjoooot'' řekl Wedry a začal se smát ''Rodinná idylka'' Za smál se Bax ''No a vy pro mě vždy budete blázni od bráchy a taky dobří kamarádi. ''


*Baxe pohled*
OU SHIT... OU SHIT.. To vážně řekla 'dobří kamarádi?' to mám brát jako oznámení že jsem prostě jen v tom friend zone? Stál jsem tam jak debil a jen se usmál a řekl taovou trapnou větu ''Ty pro nás budeš taky vždy JEN Herdyna ségra a dobrá kamarádka'' kurva já řekl JEN? -.- ''Baxi to jsi větší kokotinu říct nemohl?'' začal jsem se proklínat. ''Jen kamarádka...em jo vždyť jo'' řekla Míša a začala se chovat tak jako divně?


*Můj pohled*
'Jen Herdyna ségra' 'jen kamarádka' začali mi znít ty slova v hlavě. Vlastně sakra Míšo co jsi čekala že se snad budeš klukům líbit? jim který vidí každý den klidně desítky krásných holek a fanynek ? No asi ne no.. ''Půjdu už vážně spát ráno mám školu..'' řekla jsem a šla ke schodům ''dobrou noc'' řekli kluci a já šla rychle spát.

/Ráno/
Měla jsem brzo školu začínala mi kolem 7. Vztala jsem v 5:30 abych nevypadla jako zombie tak jsem si dala v pohodě sprchu vzala si oblečení v kterým jsem sem včera přišla ...jo docela ehm..nechutný ale tak co.. pro jednou se to nezblázní. Nalíčila jsem se teda spíše upravila obočí a dala si pudr. Bylo asi kolem 6:15 a šla jsem vzbudit dolů Herdyna zajmalo mě jak se mu na gauči spalo a jestli mě teda hodí do školy.''Pawleee vztávej musíš být zodpovědný bratr a odvést malou ségru do školy'' začala jsem s ním klepat ''Já jsem ale nezodpovědnej'' řekl a zachumlal se do peřiny ''fajn''  řekla jsem naštvaně a jelikož jsem nevěděla jestli má někdo jinej řidičák šla jsem se zeptat kluků jako první jsem chtěla jít za Wedrym ale měl do pokoje zamčeno, tak jsem si to zamířila za Baxem.
Zaťukala jsem a zeptala ''Štěpáne můžu dál'' a nikdo neodpověděl zabrala jsem opatrně za kliku a otevřela dveře. ''Štěpáne??'' řekla jsem potichu abych zjistila jestli spí nebo je vzhůru a vnímá ''Ano ?'' zeptal se polohlasem ''Víš no já bych potřebovala hodit do školy a tak mě zajmá jestli má nikdo jínej taky řidičák a mohl by mě odvézt'' řekla jsem a posadila se na kousek jeho postele otočil se od zdi směrem ke mě ''No já bohužel nemám auto ani  Wedry jen Herdyn'' řekl smutně a ty jeho krásné oči jak se leskly a jeho unavený úsměv ..za jsem se zakoukala do prázdna ''A co je s Herdynem že tě nechce odvézt?'' řekl a posadil se tak že mi koukal do očí ''No on furt spí a já ho nechci nějak budit aby nebyl protivnej'' řekla jsem a trochu víc vydechla že to možná vypadalo tak že jsem si povzdechla ''Tak já to zařídim'' řekl Bax a pohladil mi ruku. ''Dobře moc děkuju'' řekla jsem vzala si věci a tak nějak čekala co zařídí.

*Baxův pohled*
Tohle je možná možnost jak napravit ty blbosti co jsem včera vykládal. Zavolal jsem jednomu bývalému kamarádovi ze střední věděl jsem totiž že má nejlepší auto kterým by mohla Míša jet
''Ahoj Kubo tady Štěpán'' řekl jsem a začal se domlouvat Kuba byl moc hodnej takže jsme se domluvili celkem rychle a zadarmo protože jsme starý dobří kamarádi  ''Takže tak do 10 minut je tam ahoj'' řekl Kuba a zavěsil .. Měl jsem 10 minut na to udělat ze sebe člověka. bylo asi 6:35 a šel jsem za Míšou. ''Tak co'' zeptala se Míša ''V pohodě za chvilku tady bude'' řekl jsem a šel se obout ''Dobře'' řekla Míša a šla se také obout, ale když si zavazovala druhou botu už za troubilo auto ''Zavři oči'' řekl jsem a začal otevírat pomalu vchodové dveře.


*Můj pohled*
Bax mě požádal abych zavřela oči  a tak jsem také udělala. Dovedl mě až na silnici a řekl ''Otevři'' to co jsem viděla jsem si nedokázala ani představit ''Štěpáne děláš si srandu?'' řekla jsem a chytla se ho zase mezi loktem a ramenem. Stála tam taková krásná mini limusina ''Jak jsi to udělal?To muselo být drahý a vždyť takhle se na mě každej ve škole bude dívat jak na debila'' řekla jsem a byla nadšená ''Mám známosti a mám tyto výhody zadarmo a ono ti to neuškodí že budeš centrum pozornosti'' řekl a já mu skočila kolem krku a objala ''Tak nasedej'' řekl Bax a rychle jsme nasedli no vypadalo to tam úžasně všechno tak velký všude místo.
Když jsme dojeli ke škole vystoupil řidič který mi otevřel dveře z nich jsem vystoupila já a za mnou Bax. Všichni koukali s otevřenou pusou ''Děkuju moc Štěpáne na tohle ráno nezapomenu'' řekla jsem a dala jsem mu pusu na tvář prostě z té radosti ..a odešla jsem do školy

*Baxův pohled*
''No na tohle ráno tedy asi taky nezapomenu'' řekl jsem ale Míša už byla moc daleko na to aby mě slyšela. Nastoupil jsem a nechal se odvést domů.

*Můj pohled*
Ve škole? Jsem si připadala jak terč každý se mě na něco ptal a furt se na mě lidi dívali. Spolužák Tonda ''To byl tvůj nový přítel?'' zeptal se a začal se smát ''Platináček solený no to snad ne Míšo máš na víc třeba na DIA VI.'' neodpustil si poznámku Tomáš.
Hrůza celý den se mě každý ptal na ty samé věci dokola ''Kdo to byl?''  ty co Baxe znají tak se mě ptali ''Ty chodíš s Baxem jo?'' no hrůza.


/Po škole/
Těšila jsem se k nám do bytečku. Unavená ze školy a zmrzlá ještě ze včerejší noci jsem se táhla domů když jsem ale přišla k bytu a odemčela ....Viděla jsem něco co jsem vážně vidět nechtěla..



JÁ VÍM JE TO DNESKA KRATŠÍ ALE NEMÁM MOC ČASU A TAKY TO BUDU MUSET NĚJAK VYMÝŠLET VÍCE DO PŘEDU ALE DĚKUJI ZA PODPORU 

Baxtrix nebo Brácha?Kde žijí příběhy. Začni objevovat