NÁKUPY

1.2K 95 18
                                    

Vzbudila jsem se Štěpán spal byl roztaženej skoro přes celou postel ale byl sladkej zvedla jsem se šla do koupelny hodila sprchu a šla dolů. Vzhůru zřejmě nikdo nebyl uvařila jsem 2 kafe bez toho by to nebylo ráno. Sedla jsem si na gauč a vzala si do ruky mobil a projížděla sociální sítě a usrkávala kafe. Slyšela jsem jak někdo bere za kliku. ''Co tu zase strašíš tak brzo ráno'' vešel Wedry ''No já ani nevím a kafe máš na stole'' řekla jsem a usmála se Wedryho ''No jo na tebe je spoleh'' řekl Wedry jojo ''Tak co jak to s Baxem ...jde?'' zeptal se ''No dneska spolu jedeme nakupovat'' řekla jsem ''A?'' podíval se na mě Wedry ''To je všechno...'' řekla jsem ''Ou no hele tak uvidíš jak se k tobě bude chovat'' řekl Wedry a tak se jako poušklíbl ''No dobře hele já ho jdu vzbudit jinak nevstane'' řekla jsem a šla nahoru. Pomalu jsem otevřela dveře a šla směrem k posteli kde stále spal Bax klekla jsem si k posteli a pohladila ho po hlavě ''Štěpáne.. měl bys vstát jestli furt chceš na ty nákupy'' zašeptala jsem mu do ucha ''Oooh to je zase ráno?'' promnul si oči Bax ''Jo už zase'' zasmála jsem se ''Ty už jseš oblečená? Jak to děláš'' řekl a já si sedla na postel ''to tak ráno vstaneš, dáš si sprchu a oblečeš se'' zasmála jsem se ''tyhle rána miluju'' řekl Bax a stáhl si mě k sobě na postel ''Jaký?'' zeptala jsem se. ''Když se probudím a ty tu jsi" řekl a přejel mi rukou po zádech. Až mi přejel mráz po zádech cítila jsem se šťastná. ''Ale to se moc nestává protože vstanu a odejdu'' řekla jsem a vstala z postele ''Ty mi totiž furt utíkáš" řekl a já si neodpustila něco poznamenat "Tak vstaň nebo ti za někým uteču!" a Bax taky vstal. Bleskově stál u dveří a rukou držel dveře "neutečeš" řekl já zmáčkla kliku "uteču" zasmála jsem se a Bax mě přitiskl zády na dveře "Neutečeš jsem řekl!" zašeptal dal mi pusu na čelo. Musela jsem se červenat jak rajčátko. "Tak ale chceš jít nakupovat ne?" řekla jsem "jo chci" řekl "tak ne blbni a rychle se převleč počkám na tebe dole" řekla jsem a rychle se vyvlékla z pokoje ven. Šla jsem dolů po schodech a dole už byl i Herdyn. "Ahoj brácho" řekla jsem a šla ho obejmout "Čau jak bylo včera s holkama?" zeptal se "jo s holkama fajn"  řekla jsem ale spíš jsem si vzpomněla na tu událost s Vojtou "Míšo je už Bax vzhůru? Potřebuju s ním mluvit" zeptal se mě Wedry "Jo už konečně jo ale zaklepej asi se převléká" řekla jsem a sedla si na gauč "Jak víš že je Bax vzhůru?" zeptal se mě Herdyn "NO...já ho byla vzbudit protože spolu jedeme nakupovat" řekla jsem "Spolu jo...?" řekl a koukl se na mě smutně "Jo ...ale neboj my dva spolu pojedeme taky" přitulila jsem se k němu.



*Wedryho pohled*
Šel jsem každopádně za Baxem protože jsem se ho chtěl zeptat co má s Míšou v plánu. Zaklepal jsem "Můžu?" zeptal jsem se "jo pojď o co jde?" zeptal se mě Bax a vybíral si tričko co si sebou vezme "Se na ty nákupy nějak připravuješ ne? Nebo spíš na rande?" zeptal jsem se ho "Připravuju se normálně a jsou to jen nákupy" řekl a podíval se na mě vražedným pohledem "No dobrá ...tak se jí hlavně věnuj na 100%" řekl jsem "Nic jiného nemám v plánu" řekl Bax a já se na něj zasmál "ty jseš pussy" řekl jsem "Hlavně jí nesklam ono jí na tobě možná i záleží" řekl jsem "počkej...ona ti něco řekla?" zeptal se mě Bax "možná jo a možná ne...a dělej ať dlouho nečeká ty modelko" řekl jsem a zavřel dveře. Nemohl jsem mu říct co vím. Ale je to vtipný jak oba dva neví.

*Můj pohled*
Byla jsem na mobilu takže mi čas utíkal rychleji pak dolů přišel Bax ve své modré mikině. "Wau pussy přišla buchněte šáňo" řekl Wedry "Tak jdeme?" zaptal se mě Bax a já se zvedla z gauče "Jo" řekla jsem a šla se obout "Promiň že mi to tak trvalo" řekl a já se jen po usmála "Tak se vraťte brzo" řekl Herdyn "nejedeme nakupovat někam daleko" řekla jsem a otevřela dveře od baráku. "Kam chceš vůbec jet?" zeptala jsem se "do paládka?" podíval se na mě. "Nebude tam moc lidí?" zeptala jsem se "ajo" zamračil se Bax. "No tak to nevadí tak už jedem" řekla jsem a táhla Baxe za ruku do auta. Když jsme dojeli do paládia bylo tam dost lidí ale mně to bylo úplně jedno byla jsem tam s ním. Lítali jsme po obchodech když jsme byli v Croppu Baxe zastavili asi 3 kluci ve věku 9-11 let "Ahoj Baxi vyfotíš se snáma?" zeptal se ho jeden kluk a Bax přikývl. Já jsem se na ně jen koukala "Nejsi ty Míša? Herdyna ségra?" zeptal se mě nejmladší z nich "jo to jsem" usmála jsem se "Vy spolu chodíte?" zeptal se další kluk a Bax se začal červenat a koukl se na mě "jo chodíme spolu ale nakupovat" řekla jsem a šla se kouknout po nějaké mikině. Viděla jsem jak si s nimi Bax povídá a pak se rozloučili a kluci šli pryč a Bax za mnou, byla jsem ráda že kluci za Baxem přišli zářili jim oči a bylo to hezké vidět lidi který vaší blízkou osobu podporují.  "Vybrala sis něco?" zeptal se mě Bax a chytl mě kolem pasu "Jako jo i ne" řekla jsem a u kázala na dvě mikiny "není tahle pánská?" řekl nesměle Bax a otočil mi hlavu na něj "jo je a hádej pro koho?" řekla jsem a vzala si mikiny do ruky a šla ke kabinkám. Prostě jsme spolu tak blbli a občas nás někdo zastavil tedy spíše Baxe. Koupili jsme si stejný mikiny jako dvojčata a já nějaký ty košile a Bax nějaký trička.

*Baxe pohled*
Celý den byl super když za mnou přišli fanoušci Míše to zřejmě nijak nevadilo a byla jak sluníčko. Po náročném nakupování jsme šli do McDonaldu a sedli jsme si a začali si nás všímat nějaký "děti" a "nenápadně" fotit. Bylo to nepříjemné "Míšo hlavně se neotáčej" řekl jsem a pousmál se "Proč?" řekla a položila mi ruku na ruku "Myslím že budeš slavnější než si myslíš" řekl jsem a zasmál se "nějaký paparazzi za mnou?" začala se smát já jen přikývl a zvedli jsme se a šli k autu "Baxi a Míšo můžu se s vámi vyfotit?" zastavila nás holčička "jasně" řekli jsme na stejno s Míšou. Byli jsme skoro u auta a zastavili nás dvě takové asi 15 leté holky byli docela hezký. "Ahoj Baxíku můžeme se s tebou vyfotit?" řekli a já přikývl. Když první holka vytáhla svůj mobil usmál jsem se a ona mi nečekaně dala pusu na tvář. Nevěděl jsem co dělat tak jsem jen pousmál. Míša si sedla ale rychle do auta.

*Můj pohled*
Byla jsem úplně rozhořčena a žárlila jsem jako nikdy.. Takhle se k Baxovi nechovám ani já... vzala jsem mobil do ruky a hned to napsala Wedrymu.

Já: Radku :( já už i hrozně žárlím :'(
Radek: Co se děje?
Já: Nějaká holka mu dala pusu na tvář a já jsem hned žárlivá :/
Radek: Ale noták je to jen fanynka
Já: ale já jen kamarádka a ségra Herdyna

 odepsala jsem a vypla si data. Čekala jsem až Bax dojde do auta. Asi po sedmi minutách se otevřeli dveře a Bax si sedl do auta. Koukla jsem se na něj a na tváři měl 2 otisky od rtěnek "na tyhle fanynky jen tak nezapomeneš že?" řekla jsem ironicky "proč bych neměl?" zeptal se mě nechápavě "Se koukni na tvojí tvář" řekla jsem a koukla se d zpětného zrcátka a viděla ty dvě holky jak na Baxe mávají "Míšo noták jsou to jen fanynky" řekl a chytl mě za ruku ale já se odtrhla a předstírala že si s někým píšu. "S kým si píšeš?" zeptal se mě Bax tak jsem si něco rychle musela vymyslet nenapadlo mě nic než "Píšu si s Vojtou" řekla jsem a Bax prudce zabrzdil "s tím Vojtou.. z toho nádraží?" zeptal se mě a chytl mě za ruku "Míšo? vy spolu chodíte že jo" řekl a podíval se na mě smutným obličejem. Já jsem mu ale neodpověděla a řekla "jeď já chci domů jsem unavená" řekla jsem a opřela si hlavu o okýnko Bax si pouze povzdychl a jel domů.

/DOMA/
Otevřela jsem dveře a šla do pokoje ale zastihli mě Herdyn s Wedrym "tak co ukážeš nám co sis koupila?" zeptal se Herdyn "ne díky nemám na to náladu" řekla jsem a šla po schodech ale Wedry mě chytl za ruku "co se stalo" zeptal se a viděl moje slzy v očích "nic" řekla jsem a snažila se Wedrymu vykroutit z ruky "vždyť já vidím že brečíš" řekl "tak se koukni i na Baxovu tvář" řekla jsem a zaběhla do pokoje věci jsem hodila na zem sedla si na postel a přemýšlela proč mi to tak vadí.

*Wedryho pohled*
Šel jsem za Baxem musel jsem mu říct nebi nějak naznačit že to Míše prostě vadí. "Co je jí?" zeptal se mě Herdyn "no asi je unavená" řekl jsem a šel za Baxem. "Baxi tak á ti řeknu věnuj se jí na 100% a pak se vrátíte ty s tváří jak děvkař a Míša se slzami v očích?" začal jsem řvát na Baxe "co jak se slzami v očích?" koukal se na mě Bax zmateně "ty debile asi jí to vadilo že flirtuješ s jinými holkami než je ona" řekl jsem a šel do pokoje. Řešit jsem to nechtěl.

*Herdyna pohled*

Šel jsem za Míšou do pokoje "Míšo co se děje poslední dobou mi nic neříkáš"  řekl jsem a sedl si na postel k Míše, ale ta se ke mě přitiskla a začala mi brečet na rameno "když ono je to tak divně složitý" řekla a já jí objal a nepustil. "Míšo jestli se něco děje chci to vědět!" řekl jsem "ty mě zabiješ nebo mi to nebudeš věřit" řekla a já jsem poznal že je to vážné "Nic nemůže bát tak hrozný abych tě chtěl zabít no ták sakra mluv" řekl jsem "já jsem se zamilovala do Baxe.."


NE JÁ JSEM NEUMŘELA! A DOUFÁM ŽE ANI VY NE! PROTOŽE JSTE NEJLEPŠÍ A TENTO PŘÍBĚH BUDE MÍT 5K PŘEČTENÍ! ASI HLÁSÍM COMEBACK! (NEVYDÁVALA JSEM Z DŮVODŮ PSYCHICKÉ SLABOSTI AL TEĎ JE MI FAJN)

Baxtrix nebo Brácha?Kde žijí příběhy. Začni objevovat