/DEN ODJEZDU Z NEMOCNICE/
*Můj pohled*
Čekala jsem na pokoji s taškou no vlastně jen s batohem.. a čekala na Herdyna až pro mě přijede.. Jako vždy když jsem mu řekla v 8 přijel o pět minut dříve. Ale tak člověk si zvykne. ''Ahoj Míšo těšíš se dom?'' vrazil do pokoje ''No jako kdo by se netěšil ale nejdu dom ale k tobě'' řekla jsem vzala si batoh ''U nás jsi jako doma'' řekl a poplácal mě po zádech ''Jako..'' zasmála jsem se a šla s ním dolů k autu. ''Máš podezdřele moc čisté auto'' řekla jsem a přejela prstem po dveřích auta ''Tak jsem se stavil v myčce aby ch ti neudělal ostudu'' řekl a posadil se do auta ''Jo jakou ostudu před kým...'' sedla jsem si k němu. Cestou k němu jsme si povídali co se dělo u nich. Pak jsem si všimla že Herdyn jede jinudy než normálně že si cestu prodloužil. ''Hej proč nejedeš jako normálně? Prodlužuješ cestu.!!'' řekla jsem ''No jsem to chtěl em -no-to prodloužit aby jsme si déle povídali'' řekl a byl trochu nervní ''Jo jasně'' šťouchla jsem do něj.
Přijeli jsme k němu a když jsme vystupovali z auta hned někdo otevřel dveře do garáže ''Lásko jsem rád že tě už pustili..'' řekla a objal mě ''no to já taky'' řekla jsem a odtáhla jsem se od něj ''Ahoj Štěpáne'' vrhla jsem se mu kolem krku ''Ahoj Miško'' řekl a pevně mě objal ''No tak zase konec cukrování jdeme ubytovat princeznu'' řekl Herdyn a vzal mě za ruku a běžel semnou do prostředního pokoje nahoře. ''Tady bude tvé království'' začal se smát Herdyn ''O můj bože... Ty jsi mi sem dovezl můj počítač?'' řekla jsem nadšeně ''Ano závisláku '' začal se smát Herdyn ''Jakej závisláku? To mi vážně říkáš ty?'' začala jsem se smát. ''Hele kdo to přijel'' přišel za mnou Wedry ''Závislák'' řekla jsem a začali jsme se s Herdynem smát a objala jsem Wedryho ''Tak přijdeš za náma dolů ne?'' řekl ''Jo ale dej jí čas'' řekl Herdyn a zavřel dveře ''Oblečení máš tu'' řekl a otevřel skříň ''No tak to ne... jako vážně jsi mi sbalil i oblečení'' řekla jsem a začala se smát. ''No jako tak trochu od každýho něco.'' řekl a začal se smát ''Máš tam dost divný a sexy věci ...'' řekl ''Né ty jsi mi prolízal skříň? To si děláš srandu'' řekla jsem a měla solidní vítlem smíchu ''Ty pouta, roubík a bičík nekomentuju'' řekl a v tu chvíli jsem se koukla na dveře a tam stál Bax ''Em Míšo my něco nevíme?'' řekl a jeho pohled říkal něco jako 'AHA AHA' ''No spoustu toho nevíte'' řekla jsem naschvál a konečně si sundala batoh ''Oukej to jsme vědět nemuseli'' řekl Herdyn ''Jo ale museli'' řekl Bax ''Hele můžete mě nechat že bych se převlíkla a tak?'' řekla jsem ''Jo jasně Baxi utři sliny a jdeme'' řekl Herdyn a odešli ''Jo a zamkni se'' Vrátil se mi říct Bax. ''No jo neboj... ale teď vypadni'' řekla jsem a šla se kouknout na oblečení co mi vzal z domu Herdyn. Bože můj.. shrnutí toho Košile, košile, košile, košile, normální trika a triko kde mi bude vidět všechno... em jo pěkný aspoň že kalhoty vzal fajn. Ale žádný boty... no nevadí. Vzala jsem si nečekaně košili.. takovou modro černou a černý kalhoty a šla jsem dolů. ''Wau vypadáš tak nějak jinak'' řekl Vláďa ''Tak nějak slušně?'' řekl Bax ''Tak trochu už víc jako Herdyna sestra'' poznamenal Wedry ''Geny a slabosti pro košile se nezapřou'' začala jsem se smát ''Hej a co je na tom že mám rád košile a trika s límečkem jsou takový společenský'' začal se rozčilovat Herdyn ''Však jo klid brácha'' řekla jsem a objala Herdyna ze zadu když seděl na gauči ''Hele Míšo teď jsem klukům říkal že u mě bude párty jen tak protože jsi se vrátila tak pozvi holky a já pozvu kluky a bude kalba'' řekl Vláďa ''Dobrá no'' řekla jsem a sedla si k Baxovi. PROČ? NEVÍM.. ale Bax je tak milej a s Vláďou jsme v nepohodě?.. Celou dobu jsem se tak jako by tulila k Baxovi. Ale Vláďovi se to zdřejmě moc nelíbilo. ''Ty košilová královno neměla by jsi spíš odpočívat a né se tu tulit k Baxovi?'' začal se smát Wedry ''Nebo se mám tulit k tobě? Ale ne ty máš Marušku vlastně'' řekla jsem mrkla na něj ''No smůla..'' řekl a prohrábl si rukou vlasy ''Ale bráška je osamělec'' řekla jsem a sedla si na opěradlo gauče a objala Herdyna ''Ježiš nemáš horečku seš fakt divná'' řekl a chytl mě za čelo ''No jo úplně hoříš máš absťák?'' řekla a Wedry vybuchl smíchem ''Ale po čem má absťák'' řekl ''Ty jsi kokot'' řekl Vláďa ''Ale logiku to má'' začala jsem se smát. Vláďa brzy odešel a já šla pak spát nic moc se nedělo. Už jsem skoro spala a slyšela jsem jak mi někdo ťuká na dveře ''Ano?'' řekla jsem a ve dveřích stál Bax ''Ahoj nespíš'' zeptal se mě a sedl si ke mě na postel ''No jak vidíš tak ne...Děje se něco?'' řekla jsem ''No spíš jsem se tě chtěl na něco zeptat'' řekl a já se posadila zněl hrozně vážně ''Tak se ptej'' řekla jsem a chytla ho za ruce ''No jak to máš teď s Vláďou nechovala jsi se dneska k němu moc....dobře'' řekl a koukal se mi do očí.. začala jsem být nervozní nesnáším koukání do očí. ''No nezapomenu na to že mě obvinil z toho co mi udělal on sám před tím..'' řekla jsem a sklopila hlavu ''On tě..podváděl..?'' zeptal se ''No prý to tak nebylo...a tak ale já jsem ho viděla..'' řekla jsem ''Máš na víc Míšo'' řekl a v sobě jsem cítila že to už vím že s Vláďou to asi nebude ono. ''Co ty a ta Nikola..'' řekla jsem a začala si zuby přejíždět po nehtech ''No já byl tenkrát na mol a ..no prostě nic ..jednou ti to vysvětlím'' řekl a objal mě ''Teď musíš jít spát dobrou'' řekl a šel ke dveřím ''Dobrou'' odpověděla jsem a začala přemýšlet jak to semnou a Vláďou vlastně je.
ČTEŠ
Baxtrix nebo Brácha?
FanfictionCo kdyby jste ve svých 18ti letech zjistili že máte bráchu? A že jím je ''slavný'' streamer a youtuber Herdyn ? No něco takového se stalo zde přítomné Míše....