Chudák Bax teď si z něj dělaj srandu pomyslela jsem si ''Promiň mrzí mě to....jsem nemehlo'' řekl zvedl se ze mě a podal mi ruku aby mě zvedl ''To je dobrý to se mohlo stát i někomu jinýmu'' řekla jsem a usmála se. Povídali jsme si o hodně blbostech o tom jak to mají se streamováním a yotubem. Ale občas jsem neposlouchala a jen tak se zadívala do Baxe a koukala se na jeho sladký výraz i když se od toho incidentu choval ke mě hrozně chladně..''Halo kam koukáš sakra?'' Probral mě ze snění Herdyna hlas ''Snad ne na našeho platiňáka?'' řekl a zasmál se ale Bax se nesmál spíše zvážnil a vypadal podrážděně. ''Pawle no tak'' řekla jsem a kouka se na něj stylem 'no drsnej nejsi' ''Promiň'' řekl ironicky a začali se bavit s Wedry a Baxem o nějakým natáčením. Takže jsem tam jen tak seděla a poslouchala jak se oni baví no hrozná zábava. ''No tak já už asi půjdu'' řekla jsem a zvedla se ''Kam by jsi chodila? Vždyť není tak pozdě?'' řekl Herdyn a já se podívala na mobil ''Vžyť už je 20:26'' řekla jsem a dala oči vzhůru ''My tě nikam nepustíme'' začal blekotat Wedry ''Nevíš jak bych šla asi ráno do školy?A vůbec jseš nalitej nech toho!'' řekla jsem a šla jsem si obout boty,ale hned za mnou ty stíhačky dolezly ''Ségra ale takhle pozdě tě fakt pěšky nepustím'' řekl Herdyn a chytl mě za rameno ''Ale já už nejsem malá holka tuhle část života jsi prošvihnul'' řekla jsem a zasála se ''No tak můžeš spát u mě v pokoji'' začal mlet Wedry ''Mám velkou postel'' Asi si neuvědomil jak to vyznělo ale já to chápala. ''Hele zase klid bude spát u mě v pokoji a já půjdu na gauč'' řekl Herdyn a vypadalo to že je o tom vážně přesvědčený. Bax najednou odešel nahoru do svého pokoje docela bylo slyšet jak práskl dveřmi nechápu co se mu stalo přitom vypadá tak mile.
*Baxův pohled*
''To bylo fakt trapný to co jsem udělal fakt pěkně trapný... '' mumlal jsem si pro sebe.
''Super ještě jí tu Wedry předemnou začni třeba balit..'' mumlal jsem si .
On jí fakt balí nebo co ale když Wedry řekl že může spát u něj že má velkou postel tak jsem to už nevydržel šel jsem nahoru. Co to semnou je vždyť to je jen Herdyna ségra klid Bxi jen ségra.. Nemůže se mi přece líbit holka kterou jsem viděl 2x v životě..Ne ale ne Herdyn by mě zabil..
*Můj pohled*
Jako domů se mi nechce co si budeme povídat ale je divný přespat u kluků v baráku..
''Co mu je?'' řekl Wedry. ''Nevim asi má něco důležitého na práci ..eehm'' řekl a začal se smát no a já s Wedrym se přidala. Ty dva tam do mě hučeli asi 5 minut abych tu zůstala že mě aj můžou hodit do školy že jim to nevadí no a já na konec souhlasila. ''Tady je koupelna no tu se můžeš vysprchovat dám ti nějaký věci i když jako asi moje trenky nechceš co?'' zasmál se Herdyn když mi ukazoval dům. ''Né bez toho se nějak obejdu jsem holka a holka má vždy u sebe rezervy proto máme tak velký kabelky'' mrkla jsem na Herdyna který popadl nějaký ručník a hodil si ho kolem krku ''Oukej tak si pojď vybrat nějaký tričko co si vezmeš a hlavně ne nějaký moc pěkný jo?'' řekl a zafuněl ''Proč ne nějaký hezký?'' řekla jsem s výrazem 'wtf' ''Pro tebe škoda trička'' řekl a praštil mě ručníkem ''Ty jseš debil'' praštila jsem ho a vzala jsem mu ručník a vybrala náhodně tričko však to mám jen na spaní ne? ''Tak já jdu dolů za Wedrym nechám tě tu pak za náma můžeš přijít'' řekl a odešel . No tak jsem šla teda do sprchy pustila jsem si sprchu a začala si zpívat pak mi došlo že by mě někdo mohl slyšet tak jsem šeptala vylézala jsem ze sprchy a pálily mě oči a hledala jsem skoro slepá ručník když už jsem po něm sahala slyšela jsem jak někdo otevřel dveře do koupelny. ''No to ne já si nezamkla?!!'' řekla jsem si v hlavě a rychle si obmotala ručník kolem těla a utřela jsem si oči ''Po-po-po-promiň'' zakoktal Bax a otočil se a zakrýval si oči ''Ježiši my máme na sebe fakt štěstí'' řekla jsem mírně naštvaným hlasem a rychle si oblékla to triko co jsem si půjčila od Herdyna i spodní prádlo samozřejmě ''Fakt se omlouvám já myslel že jsi odešla'' řekl a začal se škrábat na krku ''No chtěla jsem ale kluci mě přemluvili abych tu přesspala....jo a můžeš je klidně jako otočit'' zasmála jsem se protože bylo vtipný jak byl z toho tak vyděšenej. ''Co na mě tak zíráš'' řekla jsem a zakryla mu oči on mi dal ale ruku pryč ''To triko mi je povědomí'' řekl a asi fakt netušil... ''To je bráchy půjčil mi ho protože tu nic nemám'' řekla jsem abylo vidět jak mu to docvaklo. ''Em jo tak to jo jdeš dolů nemáš hlad nebo něco?'' zeptal se byl fakt milej ''Nemám ale dolu půjdu přece tu nebudu stát v koupelně'' řekla jsem a šli jsme spolu dolů.
Já ale škobrtla na posledním schodě a abych nespadla tak jsem se chytla Baxe za ruku mezi ramenem a loktem. ''Jsi v pohodě?'' zeptal se mě a a já jen kývla ani si neuvědomila že se ho furt držím držela jsem se ho dokud jsme nepřišli do obýváku a Wedry řekl ''Jejej ona se nám to tu snad páruje'' řekl a drknul do Herdyna který hned vystartoval ''Co to jako má znamenat? Baxi to si děláš prdel?'' začal na něj ječet ''Klid brácho sakra já se ho držela né on mě a on mě chytil když jsem málem slítla ze schodů..a taky jsem to já kdo nezam....'' díky bohu jsem to nedořekla a Bax mi dal ruku přes pusu kdybych to dořekla tak bych to vlastně jen zhoršila. ''Co že jsi neudělala'' zeptal se Wedry a myslím že asi věděl o co jde díval se na Baxe a měl výraz na styl 'ty draku'. Radši jsem neodpověděla a šla zase zpět nahoru nebaví mě jak se Herdyn chová co mu furt na Baxovi vadí? Lehla jsem si do Herdynový postele vzala jsem si mobil a potvrdila žádosti těmhle třem bláznům. Bax byl aktivní no vlastně proč mu nenapsat...Ale to jsem nestihla Bax mě předehnal
B:Ahoj co že nespíš?
Já:Ahoj :D no nedělej že bych měla spát vždyť je času dost.. ty jsi dole s nima?
B:No jsem proč?
J:jen tak 0:)
B:Nic není jen tak 3:D
*Herdynův pohled*
Bax se podivně usmíval do telefonu ale tak aspoň nechá Míšu napokoji. Wedry šel pro flašku nějaký vodky. Najednou se Bax zvedl ani pití nedopil a šel ke schodům nahoru ''Kde budeš vlastně spát Herďo?'' zeptal se a měl ve tváři divnej výraz .... ''No asi tady na gauči'' řekl jsem a Bax odešel.
*Baxe pohled*
Chtěl jsem vědět jistě jestli bude Míša na pokoji sama aby Herdyn zase neměl kecy. Potichu jsem šel k Herdynovi do pokoje abych překvapil Míšu, když jsem byl u dveří zastavil jsem se nadechl a rychle otevřel dvéře Míša se trochu lekla ''Ježiši jseš normální vždyť jsem se lekla'' hodila po mě polštář a já jí ho hodil na zpět ''Snad jses nelekla mě?To nejsem až tak hrozný strašidlo ne?'' řekl jsem trochu egoisticky ''No nejsi'' a hodila na mě zase polštář.To už jsem nevydržel a šel kní k posteli a začal jí lechtat nevim proč ale prostě začal ..Ona mě taky začala lechtat a jelikož jsem hrozně lechtivej tak jsem spadl k ní na postel a furt jsme se lechtali jak dva mentálové Míša začala ječet ''Ne Štěpáne už toho nech'' a já po chvíli taky ''Míšo sakraa''
*Herdyna pohled*
Tak jsme popíjeli s Wedrym a najendou jsem slyšel Míša ječí ''NÉ Štěpáne už toho nech''
v tu chvíli se Wedry zeptal ''Kde je vlastně bax?'' a já na to ''Šel si asi lehnout nahoru nějak zářil když odcházel'' odpověděl jsem v klidu ''Lehnout a nebo zasunout do tvý ségry'' řekl a začal se smát. Teď mi to došlo on jí tam určitě.... v tu chvíli něco zaječel i Bax
*Můj pohled*
Bavilo mě to vidět jak Bax trpí jak mu to vadí ale najednou nabral sílu chytl mi obě ruce na zápěstí a sedl si na mě obkročmo ruce mi položil nad hlavu a říkal ''Tak a teď je pokoj'' v tu chvíli jsem viděla stát ve dveřích bráchu a za ním stál Wedry ''né tak docela'' zašeptala jsem a očima naznačila aby se otočil. Herdynův pohled nevypadal moc pěkně kort když Wedry pronesl ''Hele vy jste na to šli nějak rychle'' Bax se zvedl a já se posadila byla jsem nervozní jak prase no asi to vypadalo blbě ale o nic nešlo a už vůbec ne o to co si myslel Wedry. ''Baxi mám ti to snad napsat písemně že na mojí ségru ani nešáhneš?'' začal se rozčilovat Herdyn ''Hele o nic nešlo a i kdyby co ti je do toho co dělám s tvojí sestrou?'' řekl Bax a chytl mě za bok ''Co děláš sakra vždyť nic nebylo a nebude a ty mě přestaň furt hlídat sakra 18 už mi bylo a pohlídám se sama Pawle!!'' začala jsem ječet odešla jsem pryč z pokoje šla jsem dolů.
*Herdyna pohled*
To si ze mě snad dělaj srandu ne prostě Bax není kluk pro ní.. ''Fakt díky kvůli vám je na mě naštvaná a odešla'' řekl Bax ''Kdybys tu nebyl tak by byla v pohodě'' řekl jsem a už jsem se neudržel a dal jsem mu pěstí ''Klid Herdyne sakra ta holka vás úplně rozhádá'' řekl Wedry a odešel s Baxem dolů.
*Wedryho pohled*
Proti Míše vůbec nic nemám ale je tu jen chvíli a už se kvůli ní hádají jak diví. Vzal jsem Baxe dolů abych mu ošetřil jeho nos který dostal celkem docela slušnou ránu. Herdyn zůstal nahoře.
Šli jsme dolů ale Míša tady nebyla ''Míšo?'' zeptal jsem se a rozhlédl se po baráku a nikde nebyla najednou mi zazvonil mobil a přišla mi zpráva od Míši
Míša: Radku ......
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ :D
ČTEŠ
Baxtrix nebo Brácha?
FanfictionCo kdyby jste ve svých 18ti letech zjistili že máte bráchu? A že jím je ''slavný'' streamer a youtuber Herdyn ? No něco takového se stalo zde přítomné Míše....