OFICIÁLNĚ VZTAH

1K 81 12
                                    

Byla to krásná noc stát venku s někým koho z celého srdce milujete. Nenahraditelný pocit v mém životě. ,,Není ti zima?'' zeptal se mě Štěpán ,,No není ale tobě jo když máš husinu po celým těle" usmála jsem se a rukama přejížděla po jeho rukách. Otočili jsme se a šli směrem k domu nechtěla jsem tam jít protože jsem věděla že jak přijdeme domů Štěpán zasedne za komp a bude konec romantiky.


*Baxe pohled*
Šli jsme domů drželi se za ruce byl to hezký večer. Celou dobu se ke mě tiskla aby mě zahřála byla sladká, odrazy světel z lamp se jí leskly v očích. Když jsme přišli domů probodával mě pohled Herdyna. Podle mě kdyby pohled zabíjel jsem hned mrtvej. ,,Tak co?" řekl Wedry a my se s Míšou nechápavě na sebe koukli a zasmáli se. ,,No asi dobrý" řekla Míša a pustila mou ruku a šla obejmout Herdyna což mě překvapilo a šel jsem nahoru do pokoje.

*Herdyna pohled*

,,Děkuju bráško,, řekla mi Míša přemýšlel jsem co jí říct. Furt si myslím že Bax není vhodný přítel ale ona si stejně nedá poradit ,,Nemáš za co Miško" pohladil jsem jí po zádech a vrhla se k Wedrymu .

*Můj pohled*
,,Už jsem myslel že mě vynecháš" řekl Wedry a já ho pevně stiskla ,,Tebe bych nevynechala děkuju ti Radku máš to u mě" řekla jsem odtáhla se od něj ,,Takže mi ráno uděláš snídani a jsme si kvit" usmál se Wedry já na něj taky. ,,Jdu nahoru mějte se hezky" řekla jsem a šla k pokoji Baxe ,,Štěpáne?" řekla jsem a pomalu otevírala dveře. Bax seděl za kompem se sluchátky v uších a já jsem stála mezi dveřmi a čekala jestli si třeba všimne že tam jsem. Po chvilce jsem to vzdala a při odchodu z pokoje jsem omylem bouchla s dveřmi. Šla jsem k sobě do pokoje vzala si "pyžamo" (za což považuju dlouhý triko) a šla do sprchy ve sprše jsem si pořádně uvědomila jaký štěstí já mám. Úžasného bratra, super kamaráda a nejlepšího...co vlastně je můj Bax? Oficiálně jsme si nic neřekli jen co k sobě cítíme,..
Vylezla jsem ze sprchy, usušila se, převlékla a šla do pokoje. Otevírala jsem dveře a slyšela cinknutí messengeru. Což je divný když mám permanentně zvuky vypnutý. Seděl na mí posteli Bax ,,Štěpáne?" řekla jsem divně protože jsem věděla že hrál hru u kompu a hráče a komp jen tak nic nerozdělí. ,,Miško co jsi mi chtěla?" zeptal se a já nechápavým pohledem naznačovala že nevím o čem mluví ,,Byla jsi u mě v pokoji,.." řekl a stáhl mě za ruku na postel ,,Jak víš že jsem to byla já? a ne kluci?"  řekla jsem a on se podíval do země ,,Protože kluci když mi něco chtějí tak na mě řvou dokud je neuslyším a nebo mi vypnou obrazovku u kompu" řekl a já ho chytla za ruku. ,,Nic jsem ti nechtěla jen jsem chtěla být s tebou.." řekla jsem a sklopila hlavu na svoje nohy.  ,,Budeme spolu celou noc." řekl dal mi pusu na čelo a vstal ,,Kam jdeš chytla jsem ho za ruku ,,Jdu se osprchovat protože nejsem žádný prase" řekl a odešel. Moje myšlenky byli co budeme celou noc dělat,.. Vzala jsem mobil a hned jsem volala Kačí která by měla vše vědět.

*Pohled Baxe*

Šel jsem se vysprchovat ale celou dobu jsem myslel jak se Míši zeptat jestli spolu budem nebo ne. Bál jsem se odpovědi ne.

*Můj pohled*
S Kačí volání je nekonečný ale náš hovor jsem ukončila asi po 5 minutách chtěla jsem mít čas pro Baxe a pro nikoho jinýho. Když Bax přišel ke mě na pokoj už jsem ležela lehnul si ke mě a chytl kolem pasu ,,Chceš si o něčem promluvit?" zeptal se mě a já jen přikývla a rukou projela jeho mokré vlasy. ,,Víš já bych potřebovala vědět jak to mezi námi je.. jo já vím v posteli jsme spolu leželi často a jen tak takže jestli to pro tebe nic neznamená nebudu se zlobit ale i tak já.." Bax mě přerušil letmým polibkem ,,Tohle to pro mě nikdy neznamenalo nic vždycky to bylo něco víc." řekl a usmál se ,,To pro mě taky" řekla jsem a koukala mu do jeho očí. ,,Miluju tě a to si zapamatuj!" řekl a poposunul se ke mě. ,,Já tebe taky" řekla jsem. ,,Míšo chtěl bych abys jo bude to znít dětinsky ale abys byla moje a jen moje holka" řekl a držel mě za ruku a palcem hladil mojí část ruky. ,,Přesně tohle jsem si přála." řekla jsem a začali jsme se líbat.
Bylo to vášnivé k porovnání s Vláďou. Mělo to romantickou atmosféru a bylo to prostě něco úžasného. *cink* Cinknul Baxovi mobil který měl položený na stole u postele vzal mobil jednou rukou a zahodil ho na druhou část pokoje. Z líbání přešlo na něco víc naše doteky a polibky byli nekonečné. Byla jsem schopná v té euforii jsem byla schopná všeho. A když říkám všeho myslím hlavně sex. Moje pyžamo šlo dolů jeho vršek šel dolů ale když jsem sáhla na jeho spodní část pyžama zarazil se. ,,Míšoo" zabručel a dal mi pusu na krk ,,Ty nechceš,.. chápu" řekla jsem a otočila se k němu zády.


*Baxe pohled*

Všechno bylo v pohodě než když mi chtěla sundat spodek vzpomněl jsem si na to jak jsem jí slyšel šukat s Vláďou a prostě jsem nemohl. ,,Míšo nebuď naštvaná" řekl jsem a hladil její ruku a líbal záda ,,Nejsem naštvaná jen to zamrzelo" řekla a otočila se ke mě ,,Snad vztah není jen o sexu ne?" řekl jsem a ona se usmála a dala mi pusu ,,není" řekla. ,,Zlato já půjdu spát jsem unavenej" řekl jsem přikryl nás a dal jí pusu ,,Dobře" řekla a zavřela oči.


ANO LIDI DOČKALI JSTE SE A JÁ SE VÁM NESKUTEČNĚ MOC OMLOUVÁM A TAKY VÁM MOC DĚKUJU ZA VAŠÍ PODPORU! PŘES 10k PŘEČTENÍ A PŘES 1000 HODNOCENÍ?‼ NO JSTE ÚŽASNÍ MŮŽETE MI PSÁT VAŠE RADY DO KOMENTÁŘŮ MOC VÁM DĚKUJU SNAD SE VÁM TO LÍBILO.
+DVA DÍLY SE NEZOBRAZOVALI A JÁ O TOM NEVĚDĚLA DOPORUČUJU PŘEČÍST ZNOVU VŠECHNY! ☺ TAKY DĚKUJI ZA MILOU ZPRÁVU OD KATEINY♥


Baxtrix nebo Brácha?Kde žijí příběhy. Začni objevovat