"Eric,what are you doing here?" tanya Hyuna.
Eric tidak menjawab soalan Hyuna.Sebaliknya dia mendekati Hyuna dan menarik tangan Hyuna supaya dia berdiri.Hyunseung yang melihat segera bangun dari tempat duduknya lalu mendekati Hyuna dan Eric.
"What are you doing here,Eric?If you want to see my dad,it should be in the company,not here," kata Hyunseung.
"Yes,I know.But right now I don't want to see your dad.I want to see Hyuna."
"Why do you want to see her?"
"It is because...I am here boyfriend.So of course I want to see my girlfriend first before go to the company."
Hyunseung terkejut mendengar kata-kata Eric.Begitu juga dengan Hyuna.
'Boyfriend?Girlfriend?So you guys are still together.Fine,I will give you the hardest game.Let's see how long you can survive,Hyuna.'
"Oh,I see.But you can't see Hyuna right now.Dia sedang menjalani hukuman."
"Hukuman?Hukuman apa?"
"Dia datang lewat untuk latihan.Jadi aku suruh dia lari keliling padang sebanyak 15 kali pusingan."
"What!!!"
Eric segera memandang Hyuna.Dia mengeluh kasar.Eric menarik kolar baju Hyunseung.
"You idiot!!Kenapa kau suruh dia berlari,hah!!Kau tahu tak yang Hyuna tak...."
Belum sempat Eric menghabiskan kata-katanya,Hyuna menarik lengan baju Eric,menyuruhnya supaya berhenti berkata-kata.Hyuna tahu yang Eric akan memberitahu Hyunseung tentang keadaanya.Eric segera memandang wajah Hyuna.
Hyuna menggelengkan kepalanya,memberi isyarat kepada Eric supaya tidak memberitahu Hyunseung tentang keadaanya.Eric melepaskan kolar baju Hyunseung.
"Fine.Aku rasa hukuman Hyuna sudah berakhir sekarang memandangkan aku datang.Jadi aku bawa Hyuna pergi dulu."
"No,you can't.Hyuna masih lagi mempunyai sebanyak 13 lagi pusingan.She only can go after she finish her punishment.Full stop,"kata Hyunseung dengan tegas.
"It's okay,Eric.Awak pergi dulu.Saya akan habiskan hukuman saya dulu.Saya jumpa awak di syarikat."
Hyuna pun melepaskan pegangannya pada lengan baju Eric.Sebaik sahaja Hyuna mahu berlari,lengan tangannya ditarik oleh seseorang.
"Fine.Aku akan selesaikan hukuman Hyuna," kata Eric.
"Kalau kau ambil alih hukuman Hyuna,kau perlu berlari sebanyak 25 pusingan," kata Hyunseung dengan senyuman sinis.
"Hyunseung!!!,"marah Hyuna.
"Fine,I will do it," kata Eric.
"Hah,Eric."
Hyuna menarik lengan baju Eric. Eric melepaskan pegangan Hyuna pada bajunya lalu berlari meninggalkan Hyuna sambil menyingsing lengan bajunya.Eric pun berlari mengelilingi padang.
Hyuna hanya mampu melihat.Dia tidak tahu untuk berbuat apa-apa.
"Wow,Hyuna.You really have a great boyfriend," kata Hyunseung.
"Yes,I am.I just know it."
"Wow,you really amazing,Hyuna.Kau ada teman lelaki yang hebat tapi dalam masa yang sama kau juga ada teman lelaki simpanan.Maybe I should try to do it.Don't you think so," sindir Hyunseung.
Hyuna menahan tangisannya.
"Yes,you should.I' m pretty sure that many girls want to be your girlfriends."
YOU ARE READING
Seduce The Sexy Bad Girl
Romance"Sepanjang aku hidup dalam dunia ni,belum pernah aku jumpa perempuan macam itu.Belum pernah ada perempuan yang pernah tolak aku.Ini kali pertama.Membuat aku tercabar pula,"-Hyunseung "Ada aku kisah kau ni siapa.Kau anak presiden sekalipun,bagi aku k...