5 tahun kemudiannya......
"Sir,you need to sign this document."
Hyunseung pun menandatangan dokumen itu.Dokumen itu dihulurkan semula kepada setiausahanya.
"Ahh,please cancel all my appointment and meeting today.
"Yes,sir.But what are you doing today?"
Hyunseung mencapai kotnya lalu berjalan ke pintu pejabatnya.
"Family time,"jawab Hyunseung lalu berjalan keluar meninggalkan setiausahanya yang masih terpinga-pinga.
******************************
Hyuna menyiapkan bekalan makanan lalu dimasukkan ke dalam satu bakul.Hyuna dikejutkan dengan satu suara."Sweetheart,didn't I told you not to do any work?"
Hyuna pun berpaling memandang ke arah suara itu.
"Honey,you scared me."
Hyunseung mengambil bakul yang dipegang oleh Hyuna itu.
"Let me finish this.Go take a rest.
Okay.""But I'm not tired."
Hyunseung pun mengusap lembut perut Hyuna yang memboyot itu.
"Babies,tengok omma kamu ni.Dia tak nak dengar cakap appa.Bagitahu omma kamu supaya dia berehat.Omma kamu ni memang degil.Harap-harap babies tidak akan degil seperti omma kamu ni.Kalau tidak,jenuh appa nak pujuk."
Hyuna ketawa mendengar kata-kata Hyunseung.
"Okay fine.Sayang pergi berehat dulu.If you need help,just tell me.
"You know that I won't tell you,isn't it."
Hyuna hanya tersenyum lalu menuju ke ruang tamu.Hyuna mengambil fail yang ada di atas meja itu lalu menyiapkan kerjanya.Selepas seketika Hyunseung pun datang dan duduk di sebelahnya.
"Sayang,due date dalam minggu ini kan?"
"Yup,why?"
"Nothing,just want to ask.Jom kita pergi."
Hyunseung membantu Hyuna untuk berdiri.Bakul itu dibawa oleh Hyunseung.Mereka pun menuju ke kereta.
Hyunseung pun memandu menuju ke destinasi mereka.
******************************
Hyunseung menghampar tikar yang dibawanya itu.Kemudiannya dia mengeluarkan makanan yang dibawanya itu."Honey,I like this scenery so much.It feel so fresh and relax."
Hyunseung pun duduk di sebelah Hyuna.Dahi Hyuna dikucupnya lembut.Rambut Hyuna diusapnya lembut.
"What's wrong,Honey?Is there is something that bother your mind?"
"Dalam masa 10 tahun ini,banyak perkara yang berlaku.For the first five years,I was so stupid and my life was full of revenge,hate and without you.But for five years later,my life was full of love.Being love by you and to love you.Thanks for coming back to me.You make my life so wonderful.I can't live without you,sweetheart."
Hyuna mengusap kedua-dua belah pipi Hyunseung.
"Thank you for coming back.I thought that after you left me because I hurt you,you will not coming back ever again.But you still coming back.Eventhough,you was full with revenge and hate,I still keep trying to come near you.No matter how many times I told myself to hate you,but I can't.I keep loving you no matter what you do to me.You make me know how bless to love someone."
Hyuna mula menitiskan air matanya.Hyunseung mengelap air mata Hyuna dengan ibu jarinya.Hyunseung mendekatkan wajahnya lalu mengucup bibir Hyuna.Lama.
YOU ARE READING
Seduce The Sexy Bad Girl
Romance"Sepanjang aku hidup dalam dunia ni,belum pernah aku jumpa perempuan macam itu.Belum pernah ada perempuan yang pernah tolak aku.Ini kali pertama.Membuat aku tercabar pula,"-Hyunseung "Ada aku kisah kau ni siapa.Kau anak presiden sekalipun,bagi aku k...