"What do your heart want exactly,Hyuna?"
"Sa..sa..sa..saya..."
"Believe me.Follow your heart so that you won't regret in the future.Trust me.I know how it feel."
Hyuna hanya terdiam.
What did I want exactly? Good future?Freedom?Dance again?Be popular again?Or.....love
Memikirkan tentang Hyunseung membuatkan Hyuna jantung Hyuna berdegup kencang.
'Hyunseung.Hyunseung is what I want.I want him.I want him by my side. '
"Sorry,Eric.We talk again later.I have to go now."
"Wait,Hyuna.Where are you going? You still don't answer my question."
"I want to find Hyunseung.I need Hyunseung in my life.That's my answer for your question."
Hyuna menamatkan panggilannya.Dia cuba untuk menelefon Hyunseung.
'Please,Hyunseung.Pick up your phone.'
"The number you have dial is not answer.Please try again later."
Hyuna cuba menelefon Hyunseung sekali lagi tetapi jawapannya masih sama.
'Where did you go,Hyunseung?'
Tiba-tiba pintu bilik Hyuna ditolak dari luar.
"Kenapa dengan awak,Hyuna?Kenapa awak gelisah sangat ni?" tanya Gayoon.
"Gayoon,awak tahu tak Hyunseung pergi mana?Dia tidak jawab telefonnya."
"Ohh,Hyunseung.Dia berada di lapangan terbang sekarang ini.Dia akan berlepas ke England hari ini."
"Apa??"
Hyuna semakin gelisah.Hanya ada satu cara sahaja sekarang ini.
Hyuna menanggalkan jarum yang tercucuk pada pergelangan tangannya.Hyuna menukar pakaiannya.Hyuna mencapai sweater yang tersidai di beranda biliknya.Hyuna turut mengambil penutup mulut dan hidung.
"What are you doing,Hyuna?Where are you going?"
Tiba-tiba Gary masuk ke dalam bilik Hyuna.
"Hyuna, kamu nak pergi mana ni?Hyuna,bagitahu appa."
Hyuna mengeluh perlahan-lahan sebelum berkata.
"Hyuna mahu ke lapangan terbang.I want to take Hyunseung back to me.I want him back to me."
Gary dan Gayoon tersenyum.
"I know that this day will come.Go,Hyuna.Find and catch him.Never let him go anywhere," kata Gary.
"Saya dan ayah awak akan kawal keadaan di sini.Sekarang pergi kejar cinta awak.Jangan biarkan dia pergi dari sisi awak lagi."
Hyuna hanya mengangguk. Hyuna pun segera berlari keluar dari hospital.Dia menahan sebuah teksi yang kebetulan lalu di kawasan hospital.
"Where do you want to go,miss?"
"Please take me to the airport.And please be hurry up.I need to catch my fiance."
Pemandu itu tersenyum lalu memandu ke lapangan terbang secepat yang boleh.
******************************
Hyunseung menarik bagasinya ke tempat menunggu.Tiket penerbangannya dipandang.Dia akan ke England untuk tempoh masa yang lama.Setiausahanya juga turut berada di sampingnya.
"Tuan,ini senarai nama pemegang saham.Di dalam ini,terdapat nama,jawatan dan syarikat mereka."
YOU ARE READING
Seduce The Sexy Bad Girl
Romance"Sepanjang aku hidup dalam dunia ni,belum pernah aku jumpa perempuan macam itu.Belum pernah ada perempuan yang pernah tolak aku.Ini kali pertama.Membuat aku tercabar pula,"-Hyunseung "Ada aku kisah kau ni siapa.Kau anak presiden sekalipun,bagi aku k...