Acum multe secole au fost create bijuteri magice cu puteri extraordinare, ele sunt miraculoșii. De-a lungul istoriei, eroii au folosit aceste bijuterii pentru binele umanității. Doi dintre acesti miraculosi sunt mai puternici decât alții: cercei buburuzei, care au puterea de a crea si inelul pisicii negre care oferă puterea de a distruge. Potrivit legendei, oricine controlează ambele bijuterii in același timp va deţine puterea absoluta.
Eu sunt Marinette, o adolescentă de 16 ani din clasa a zecea cu ochii azurii si cu parul de culoare închisă înspre albastru. Eu sunt mai mult neîndemânatică, sensibilă si mai putin punctuala( asta pentru ca ma las purtată in timp si spațiu cu gândul la Adrien).
După cum probabil vi-ati dat seama, sunt îndrăgostită nebunește de Adrien😍 colegul meu si totodată băiatul visurilor mele❤ in fata căruia ma pierd si nu pot scoate nici un cuvânt fără sa mă bâlbâi😳. El e cel mai perfect dintre toţi și sa nu uităm că e fotomodel😎😏. Ochii lui sunt verzi ca o pădure deasă in care mă pierd de fiecare data când îl privesc si parul lui blond asemeni nisipului mării strălucind in reflectia razelor sclipitoare ale Soarelui😍.
Prietena mea cea mai buna este Alya, ea este mereu acolo sa mă ajute sa nu o dau prea tare😁 in bară in preajma lui Adrien, mă susține mereu, este foarte curajoasa si a creat Bubublogul, un blog in care vorbește si postează videoclipuri cu Ladybug.
Am o viata obișnuită la fel ca toate celelalte persoane exceptând un mic-mic detaliu. Eu sun Ladybug, eroina Parisului si împreună cu partenerul meu Chat Noir, care este îndrăgostit de Ladybug, adică de mine,( din păcate, pentru el, eu nu îi pot împărtăși sentimentele pentru ca eu îl iubesc pe Adrien❤) salvăm orașul de cetățenii posedați de fluturii Akuma ai lui Hawk Moth, dușmanul nostru.
Ar mai fi un mic secret ascuns chiar si de mine( nici măcar eu nu il stiu) si anume ca Chat Noir e defapt.... Adrien.
CITEȘTI
Iubire imposibilă - Miraculos
FanfictionDeși credem ca pentru unii viața e atât de roz, s-ar putea sa ne înșelăm. Niciodată nu putem stii ce sau cine se ascunde in spatele unei măști de... motănel. Poate e chiar persoana pe care o iubești.