15. Răpită 2

367 25 3
                                    

  Perspectiva lui Adrien
   Falsa Ladybug se apropie de mine cu un cuțit si se oprește in dreptul meu. Îl îndreaptă înspre mine si mă atacă.
   L: Nuuuu
 
  In loc sa simt cuțitul cum mă străpunge, simt cum ceva moale mă acoperă. E.... Bugaboo?! Și-a riscat viața pentru mine si acum cuțitul o străpunge pe ea in locul meu. Lacrimile imi curg șiroaie pe obraji. Imi întorc privirea înspre falsa Ladybug si vad cum colierul ei începe sa strălucească si sa se inalţe. Acum înțeleg. Colierul e arma secretă cu care spunea ca ne va distruge. Puterea de care vorbea, poate acum a venit momentul. Dintr-o data in fata mea apar cioburi. Colierul.... s-a spart. Dar cum? Din colier iese un fluture Akuma si cineva îl prinde într-un borcan.

  Perspectiva autorului.
   Intre timp ce Chat a mers inspre fabrica a auzit un strigat de ajutor. Alya era in pericol. După ce a salvat-o i-a spus ca Ladybug e in pericol si apoi a mers la fabrica pentru a o căuta  in continuare pe Ladybug. Alya nu a putut sa stea cu mâinile in sân asa ca a mers pe urmele lui Chat. La fabrica i-a dezlegat lui Ladybug sforile cu care era prinsă astfel încât ea a reușit sa se arunce la timp in fata cuțitului pentru a-l salva pe Chat; a spart colierul si a prins fluturele, arătându-le ca Layla era akumatizata. Un adevărat erou daca mă intrebati pe mine.

  Perspectiva lui Marinette
   Simt cum Chat se ridica si mă ia in braţe, dar nu am destulă putere in mine sa îmi deschid ochii. Isi pune capul pe umărul meu si începe sa plângă.
    C: Bugaboo, de ce ai făcut asta? De ce?
   Într-un final, reușesc sa imi deschid ochii.
 
    L: Motănel... nu te pot pierde. Tin prea mult la tine.
   Îl imbratisez strâns si simt ca nu as vrea sa îi dau drumul. Apoi imi amintesc de privirea dulce a lui Adrien si mă dezlipesc din îmbrățișare.

   C: Ce s-a întâmplat cu rana ta?

   L: Cuțitul a trecut pe lângă mine lăsând doar o mica zgârietura in urmă.

   Al: Știu ca nu ar fi momentul potrivit sa intervin, dar ar trebui sa deposedezi fluturele.

   L: Alya? Tu ne-ai salvat? Iti suntem datori.

   Al: Măcar atât sa pot face pentru supereoii Parisului. Schiteaza un zâmbet.
    Iau fluturele si îl deposedez. Layla se trezește in cele din urmă si după cum arată e putin derutată . 
    La: Ladybug, Chat Noir, Alya ? Ce căutați aici? Ce caut eu aici?

    L: O nimica toată. Ai încercat doar sa ne ucizi, iar Alya ne-a salvat.

   La: Chiar am facut asta? Începe sa plângă si vede rana lăsată de cuțit in umărul meu si pe Chat plin de răni, mă îmbrățișează. Imi pare rau, nu stiu ce a fost in capul meu. Eram manioasa pe tine. Nu am vrut sa se ajungă aici. Plânge in continuare.

    L: Dar ce am făcut?

    La: Mai întâi, m-ai făcut de râs in fata lui Adrien( îl văd pe Chat cum tresare la auzul numelui lui Adrien) si pe urmă mi-ai luat-o pe Chloé.

   L: Pe Chloé? Cum ti-am luat-o eu pe Chloe?

   La: A venit azi la mine si mi-a zis ca nu mai putem sa fim prietene. Ca ea vrea sa fie ca tine si sa îi ajute pe ceilalți. Îmi pare rău. Mă poti ierta?

   L: Oricine merită o a doua sansa. Adâncește îmbrățișarea. Ar trebui sa pleci acasă. E deja târziu. Pleacă făcându-ne cu mana si zâmbind. Alya, cred ca si tu ar trebui sa pleci. Dacă vrei, in semn de mulțumire, te voi lasa sa îmi pui orice întrebare vrei, numai nu despre identitatea mea. Ca un fel de interviu. Vorbim mai târziu despre detalii. Îi fac cu ochiul si ea pleacă cu zâmbetul pana la urechi.

 Iubire imposibilă - MiraculosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum