5.Proiectul

448 27 2
                                    

Perspectiva lui Marinette:
   Il vad pe Chat Noir ca începe sa se detransforme asa ca îmi folosesc talismanul norocos si primesc si o masca. Exact ce îmi trebuia.
  
   L: Prinde. O arunc lui Chat si iau repede telefonul din mana Pixelarului si il strivesc sub picior si din el iese un fluture Akuma. Deposedez fluturele si fac ca totul sa revină la normal.

   L&C: Bate.

   C: Domniță, dorești sa te însoțesc înapoi in oraș?
Biip Biip

   L: Vai dar uite, trebuie sa plec. Pe data viitoare.
   Ajung acasă unde ma detransform in liniște si o vad pe Alya ca vine la mine
 
   A: Unde ai fost? Te-am căutat peste tot.

  M: M-a prins Pixelarul si m-a pus într-un fel de joc video. De-abia acum am reuși sa scap de acolo. Schițez un zâmbet fals.

    A: Nici,eu nu am reușit sa filmez nimic. Au dispărut fără urma. 😳

    M: Vor mai fi lupte si vei filma atunci. Vrei sa rămâi peste noapte la mine? Măcar asa ma asigur ca mâine nu intarziu la scoala. 😁Si in plus trebuie sa ne terminam referatul.

    A: Nu as rata nicicând o petrecere in pijamale.

    M: Grozav. Merg sa pregătesc floricelele si intre timp caută tu un film. Dar nu de groaza. 
 
Timeafter
   Din nou a început o lupta, iar eu si Chat suntem in primejdie si de nicăieri apare Howk Moth. Se apropie de noi si încearcă sa ne ia miraculosii, iar noi nu putem riposta.

   H: Nu veti scapă si de data asta. Muhahaha.
  Chat reuseste sa scape,dar Howk Moth îmi ia Miraculosul si... Oh, nu. Alya a filmat cum m-am detransformat.

  Al: Marinette! Marinette, trezește-te.
  Îmi deschid ochii si observ ca totul a fost doar un vis. Ce ușurare. Ma ridic din pat si ma pregatesc pentru o noua zi in care voi da ochii cu ,,fetița lui tati" si pornim înspre scoala.

    A: Stii Marinette, mereu ma intrebam oare de unde apar eroii. Ladybug mi-a spus ca ea are o viata dubla, ceea ce era de asteptat, adică ea s-ar putea sa fie atât de aproape de noi si noi nici măcar nu stim. Am putea afla împreună cine e. Nu ar fi super?
 
   M: Nu crezi ca ar fi mai bine daca nu ar stii nimeni cine e? Adică...

  A: Uite cine iti face cu mana. Ma întrerupe si îmi arată înspre Adrien.

Îl salut si eu ,,deloc" emoționată si apoi mergem in clasa si ne pregătim pentru ora de franceza

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îl salut si eu ,,deloc" emoționată si apoi mergem in clasa si ne pregătim pentru ora de franceza.

  P: Buna dimineață, copii. Azi vă  veti prezenta fiecare referatul.
  Au inceput Chloé si Sabrina care au făcut despre primarul, tatăl lui Chloé. După care au continuat Adrien si Nino care au făcut despre mine !? Defapt despre Ladybug, care sunt eu deci Adrien a făcut despre mine 😍...si despre Chat. După am prezentat eu si Alya despre Ladybug. Referatul era plin cu poze si Adrien le privea ca si cum ar savura micul dejun😂. Ceilalti nu stiu despre ce au făcut. Stiu doar ca acum profesoara trebuie sa anunțe câștigătorii.

    P: Toate referatele au fost foarte bune. Îmi este destul de greu sa aleg cele castigatoare, dar as avea o idee. Cei care merg in excursie sunt: Chloé si Sabrina, Adrian si Nino, Marinette si Alya si Layla. Felicitări copii. Ne vedem sâmbătă la 8 in fata școlii. 
  Nu îmi vine sa cred. Azi e ce mai frumoasă zi. Merg in aceeași excursie in care merge si Adrian. Yeeeeiii.  Îmi vine sa tip de fericire. Dar daca o dau in bara? Daca iar ma fac de ras?

   Al: Marinette, scumpo, am câștigat. Nu te bucuri? Ce te frământă?

    M: Daca ma fac de râs in fata lui Adrien si el o sa ma creadă o ciudata si nu va mai vrea sa ma vadă? Asa nu o sa mai fim împreună si nu o sa ne căsătorim, nu o sa mai avem unu, ba nu, doi copii si un cățel adorabil si... ah, sunt ruinată.

  Al: Gata scumpo, sigur nu va fi chiar asa. Mai întâi hai sa ne gândim pozitiv. Si poate nu vei ajunge sa te faci de ras.

  M: Heei. Asta nu ma ajută. 

  Al: Glumeam si eu. Acum stai liniștită. Sunt sigura ca nu te vei face de râs. Nu ai de ce sa te stresezi. Voi fi lângă tine.

   M: Mersi Alya ca nu m-ai lăsat niciodată când am avut nevoie de ajutor.

  Al: Pentru asta sunt prietenii.  Apoi ne îmbrățișăm. Si plecam acasă sa ne facem planuri pentru excursie.
 
  Perspectiva lui Adrien:

   A: Tată, se organizeaza o excursie si ma intrebam daca poti sa îmi eliberezi weekend-ul si sa imi permiti sa merg. Ii întind cererea care trebuie semnată de el.

   G: Nu

   A: Dar tată, te rog. Ar fi prima mea excursie cu clasa.
 
  G: Ai ședințe foto in weekend si nu iti permiti sa mai lipsesti de la vreuna. In plus nu te las sa mergi atât de departe de casă.

  A: Dar...

  G: Nu mai vreau sa aud despre asta. Subiect încheiat. 
   Nu e corect. De ce a trebuit ca mama sa plece? De ce trebuie sa am un tata asa de crud?

   H: Trist si lipsit de apărare. O țintă prea ușoară pentru micii mei Akuma. Zboară micule demon si posedă-l. 

 Iubire imposibilă - MiraculosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum