8.Excursia 2

420 24 0
                                    

Perspectiva lui Marinette:
Un alt akumatizat. Pe bune? Nici aici nu pot avea parte de liniște?
  R: Eu sunt Revenger si am venit sa ma răzbun pe tine Marinette.
  A: Las-o in pace. Eu te-am supărat. Pe mine mă vrei. Si-a asumat vina ..pentru mine. Eroul meu.
  M: Chloé ...?
  R: Nu mai sunt Chloe, Chloe s-a dus.
   Atunci ea fuge înspre mine si eu la rând meu fug de ea încercând sa ma ascund undeva, dar in zadar. E prea rapida si nu ma pot ascunde. In plus a distrus tot din jurul ei.
   C: Aveți nevoie de ajutor? Vino pe aici.
  Apare Chat care ma ajuta sa ma ascund undeva in timp ce el se lupta cu Chloé. Dar Chloe e prea puternica si il izbește pe Chat undeva departe in pădure. Acum e momentul ideal sa imi fac si eu apariția.
   M: Tikki , TRANSFORMĂ-MĂ!
   R: Măi, măi. Ia te uita cine a venit.
   L: Repede, plecati de aici.
  Se îmbarcă toti si vaporul e pe cale de a porni.
   L: Talisman norocos.
  Reușesc sa o dezakumatizez după care se urca si ea in vapor si vaporul pleacă. Eu uit de toate si plec sa il caut pe Chat.
   L: CHAT! CHAT UNDE ESTI? CHAT! ... Încep sa tip ca o disperata. Pe buna dreptate, a dispărut fara urme. Ce altceva as putea face? Încep sa il caut peste tot si într-un final, il găsesc. Este întins pe jos si plin de sânge.
   L: Chat, ce ai păţit? Chat, te rog răspunde-mi. Chat...

Încep sa plâng si ma asez lângă el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Încep sa plâng si ma asez lângă el. Îl îmbrățișez strâns la piept si cu lacrimi in ochi il rog din nou sa își revină dar fara rezultat. Orice as face e in zadar, nu se trezește. Ma aplec înspre el si ...îl sărut. Cand rămân fara aer rup sărutul si imi pun capul pe pieptul lui.
   L: Imi pare rău Chat. Imi pare rau.
  Biip Biip
  Continui sa ma înec in lacrimi cand el isi pune mâinile in jurul meu si ma îmbrățișează.
   L: Chat? Chat! Ți-ai revenit. Mi-am făcut atâtea griji. Am crezut ca ai... Imi pune degetul pe buze.
   C: Bugaboo, ai venit sa ma cauti.
   L: Bineînțeles Chat, doar nu aveam sa te las aici. Poate ca uneori ma ma supăr pe tine si esti prea imposibil, dar nu stiu ce m-as face fara tine.
   C: Poti sa continui cu ce făceai mai devreme?
   L: Poftim?
   C: Cu sărutul. 
   L: Motănel prostuţ. Vino. Trebuie sa aflam cum sa scăpăm de pe aceasta insulă.
  Biip Biip
   L: Dar mai întâi am ceva de făcut.
   C: Nu. Te rog. Stai.
   L: Nu pot Chat. Imi pare rău. 
  O iau la fuga in pădure după un copac.
   L: Tikki, Scoate petele.
   T: Marinette, ce a fost asta? Tocmai l-ai sarutat.
  M: Nu stiu. Am făcut-o din impuls.
  T: Eu cred ca e ceva mai mult de atât.
  M: Fii serioasă Tikki. M-am îngrijorat. Atâta tot. Stii ca inima mea îi aparține lui Adrien.
  T: Eu iti sugerez sa te lasi ghidată de inima, nu de ceea ce iti dorești tu. Stiu cât de mult il iubești pe Adrien dar el te considera o prietenă, nimic mai mult si gândește-te, Chat are sentimente pentru tine si nu poti spune ca tu nu ai. 
   M: Aici te înșeli. Chat o place pe Ladybug, nu pe mine. Ea e curajoasa, puternică si gata sa te ajute oricând ai nevoie de ajutor, iar eu sunt opusul ei.
   T: Dar tu esti Ladybug. Indiferent daca esti transformată sau nu, esti curajoasa si puternica doar ca nu o arati întotdeauna.
   M: Chiar si asa, Chat e îndrăgostit de o masca, nu de mine. Si eu sunt îndrăgostită de Adrien, chiar daca el are sentimente pentru mine sau nu.
   T: Cum dorești dar eu cred ca cel mai bine ar fi sa vorbești cu ei.
  M: Ma mai gândesc. Tikki, TRANSFORMĂ-MĂ!
  L: Scuze Chat ca a durat atât de mult.  Dar a trebuit sa rezolv ceva.
  C: Nu e nimic. Intre timp, am verificat împrejurimile si nu este urma de om. Nu cred ca avem cum sa ne intoarcem momentan.
   L: Adică suntem blocati aici? Trebuie sa existe o posibilitate de a pleca de pe insulă.
  C: Pe de altă parte, nu e asa de rău. Noi doi, singuri pe o insulă, poate blocati aici pentru totdeauna. 
  L: Cred ca căzătura de mai devreme ti-a afectat gândirea. Nu mai abera atât. 
  
  Perspectiva lui Alya:
   Al: Doamna profesoară, nu o găsesc nicăieri pe Marinette. Mi-e teama ca a rămas pe insulă.
  Marinette e pe insulă. Nu îmi vine sa cred. Am fost atât de ocupată sa o filmez pe Ladybug încât am uitat de cea pe care încerca sa o protejeze. Marinette sigur nu va putea sa mă ierte.
  N: Nici eu nu il găsesc nicăieri pe Adrien. Poate a văzut ca lipsea Marinette si a mers sa o caute înainte de a porni.
  Al&N: Trebuie sa ne intoarcem.
  P: Bineînțeles. Merg chiar acum sa anunț căpitanul. Voi nu va ingrijorati. Sunt sigură ca nu au păţit nimic.
  Oare si Ladybug si Chat Noir sunt încă pe insulă? Sau mai bine zis, cum au apărut pe insulă? Poate, fiind supereroi, au un avion personal cu care merg in toată lumea si își fac datoria de supereroi. Ce super ar fi... O altă explicație mai logica eu nu găsesc. Oricum, ar trebui mai degrabă sa mă gândesc la sărmana Marinette. Sper ca e teafăra.

  Perspectiva lui Adrien:
Eu si Bugaboo ne despărțim si încercăm sa căutăm vreo modalitate de a părăsi insula. Ma apropii de țărm si aud niște voci cunoscute
  ?: ADRIEN, MARINETTE UNDE SUNTETI?
  Ma caută pe mine si pe.. Marinette?! Dar ea ce caută încă  pe insula? Trebuie sa o caut. Ba nu trebuie sa o caut pe Bugaboo si sa îi spun ca ne-a venit salvarea. Dar Marinette? O vad pe Marinette ca iese din tufișuri.
   Al: MARINETTE. Fuge înspre ea si o îmbrățișează. Îmi pare atât de rău ca te-am lăsat in urmă. Ma vei putea ierta?
   M: Fii serioasă Alya. E vina mea. Eu te-am speriat de moarte cu absenta mea.
   Al: Marinette esti o prietena extraordinară. El unde e?
   M: El?! Care el?
   Al: Adrien. Credeam v-ați întâlnit pana acum. Nino crede ca el a plecat de pe vapor sa te caute si asa aţi rămas amândoi pe insulă.
   Trebuie sa ma detransform. Dar cu Bugaboo cum rămâne?
  C: Plagg, detransformarea!
   A: Marinette, te-am căutat peste tot. Sper ca mi-a înghițit minciuna. Dar daca stiam ca e pe insulă sigur o căutăm. Unde ai fost?
  M: Pe insula. Spune ea zâmbind.
  P: Haideți copii. Urcati-va in vapor. Trebuie sa plecam.
  Al: I-ați văzut pe Ladybug si Chat Noir cât timp voi erati pe insula? Ma întreb cum au ieșit de pe insulă sau daca au ieșit.
  M: Ladybug a urcat in vapor. Am văzut-o eu.
  A: Si eu l-am văzut pe Chat Noir urcând in vapor.
Deci Bugaboo e in vapor. Ce ușurare. Poate o voi reîntâlni. Asta daca nu s-a detransformat încă. Merg pe punte unde o vad pe Marinette ca vorbește cu cineva. Dar nu vad pe nimeni lângă ea. Oare cu cine vorbește?

  
  

 Iubire imposibilă - MiraculosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum