16.Interviul

364 24 3
                                    

  Perspectiva lui Marinette.
   Ajung acasă si vad ca e deja ora 8, iar eu trebuie sa patrulez.
    M: Tikki, transformă-mă!
   Merg in vârful turnului unde îl vad pe Chat.
   C: Seara bună, domnița mea. Esti gata sa ne petrecem noaptea împreună?

    L: Chat! Vrei cumva sa te las sa patrulezi singur?
  
    C: Nuu. Gata. Tac..... Si deci, mâine ai interviu.

    L: Tu de unde sti ca e maine?

    C: De la Alya.

    L: Oricum, nu esti invitat.

    C: Nu fi atât de sigura. Spune el zâmbind. Ce voia sa spună cu asta? Te-ai gândit că s-ar putea ca in viata reala sa fim prieteni? Tikki mi-a spun ca ne-am întâlnit cândva. Îsi pune repede mâna la gură.

    L: Ţi-a spus si altceva? Spun eu putin nervoasă.

    C: Nu. Spune el trist.

    L: Chiar si asa, nu cred ca suntem prieteni in viata reala. Eu nu am decât prieteni de treaba. 

    C: Heeei! Am început sa râdem împreună.
    Nu știu când a zburat timpul, dar stiu ca am ajuns acasă după miezul nopții. Ma trezesc extenuata si merg repede la scoală.
    Al: Azi e ziua cea mare. Voi sta fata in fata cu Ladybug fără sa fie vorba de vreun akumatizat. Sunt atât de nerăbdătoare. Esti sigura ca nu poti sa vii?
  
   M: Imi pare rau, dar da.

   Al: Nu-i nimic. Poate vor mai fi si alte ocazii.

   M: Sunt sigura ca vor mai fi. Îi fac cu ochiul. Orele au trecut foarte repede, cel putin pentru mine pentru ca am dormit la fiecare oră.
    Al: Într-o ora va începe interviul. Nu uitati. Va avea loc la mine acasă. 

    A: Vom fi acolo. Păcat ca nu poţi veni si tu Marinette. Nu va fi la fel fără tine. După ce spune asta pleacă. Am auzit bine? A zis ca nu va fi la fel fără mine? Imi vine sa tip de bucurie.

     Ma pregătesc pentru interviu, doar e interviul meu. Când sa pornesc, se aude minunatul sunet care anunță ca Parisul e in pericol. Merg afară si vad un alt akumatizat. Nu după mult apare si Chat Noir si împreună, ca de obicei, salvăm Parisul. Eu merg in fuga pana acasă la Alya.
    L: Buna Alya.

    Al:Imi pare atat de bine ca ai venit Ladybug, vino pe aici. Ma conduce in camera ei unde era doar Nino. Unde o fi Adrien?  Îl vad ca intra grăbit. Când mă vede se oprește in loc si mă privește si eu, fie ca sunt Ladybug, fie ca sunt Marinette, tot mă pierd in ochii lui. (arătăm ca in imaginea de mai jos doar ca eram la studio).

   

    Al: Acum ca suntem toti aici, am putea începe

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Al: Acum ca suntem toti aici, am putea începe.
   
    L: De acord.

    Al: Cum e sa fii supererou?

    L: E putin stresant, sa fii tot timpul acolo unde e nevoie, sa te asiguri ca toata lumea e in siguranță in timp ce opresti akumatizatul din a distruge lumea si in același timp sa fii si o adolescenta obisnuita. Dar toate astea fac parte din viata mea si îmi place ca e asa. Nu as vrea pentru nimic in lume sa renunț la asta. Si evident, nu as reuși sa fac toate astea dacă nu ar fi Chat. Încep sa zâmbesc fără sa îmi dau seama.

    Al: E adevărat ca este ceva intre tine si Chat Noir?

   L: Ce? Nu. Nu e nimic intre noi. Suntem doar parteneri. Si zâmbetul s-a dus.

   Al: Dar crezi ca ar fi posibil asa ceva?
 
    L: Ar fi posibil dar nu se va întâmpla asa ceva.

  Perspectiva lui Adrien.
   Nici măcar nu vrea să dea o șansă iubirii mele spunând ca nu se va întâmpla asa ceva. Asta chiar a durut. Dar tot nu voi renunța la ea.
    Al: Dar de ce?

    L: Chat e chiar simpatic si mă place dar...

    Al: Este vorba de altcineva? Iroseste pe dată. Deci, este vorba de altcineva. Nu te teme. Rămâne intre noi. Nu voi spune nimănui. Despre cine e vorba?
   Simt cum un cuțit îmi străpunge inima si aceasta mi se rupe in mii de bucaţi.
    L: Nu pot spune. E o dragoste neimpartașită.

   Eu mi-as da chiar si viata pentru ea si ea e îndrăgostită de cineva care nici nu o observa? Dacă as afla cine e, si-ar putea lua adio de la viață.
    Al: Ti-a spus el asta?

    L: Nu. Defapt, nu cred ca îmi cunoaște sentimentele.

    Al: Te-ai gândit sa îi spui?

    L: M-am luptat cu tot felul de creaturi si le-am învins, dar in faţa lui nu pot scoate nici un cuvânt fără sa spun ceva greșit si îmi pierd tot curajul când sunt in preajma lui. Nu pot sa-i spun ca m-am îndrăgostit de el.

    Al: Esti la fel ca prietena mea, Marinette. Spune zâmbind. Ar fi venit si ea, dar azi e ocupată. Si ea îl place pe un băiat si nu are curajul sa îi spună. Dar sa ne întoarcem la tine.
      Mai departe, nu am realizat despre ce au vorbit. Tot timpul îmi sunau in minte cuvintele lui Ladybug ,, Nu pot sa-i spun ca m-am îndrăgostit de el." De fiecare data când le auzeam in mintea mea- si le auzeam neîncetat- simțeam cum cineva îmi infinge in piept o suliță. Nu mai vreau sa o vad pe Ladybug vreodată. Imi scot inelul si găsesc o scuza ca sa pot sa merg acasă.

    Perspectiva lui Marinette.
   A: Imi pare rău Alya, dar trebuie sa merg acasă. E deja târziu.

    Al: Dar încă nu am terminat.

   Ma întreb de ce s-a supărat. Am spus ceva greșit?

     L: Alya, Adrien are dreptate. E deja târziu. Trebuie sa plec si eu. Ne mai vedem. Îi fac cu ochiul si plec.

    Al: Pa Ladybug.

   Vad ca Nino mai ezită puțin si sta de vorba cu Alya. Ma apropii de Adrien dar el grăbește pasul. Renunț asa ca ma întorc acasă. În curând va trebui sa merg la patrulat. Acasă ma detransform si o văd pe Alya ca se apropie de brutărie. Cobor repede si îi trimit pe părinți sus. Alya intra.
    M: Buna Alya. Cum a fost interviul?

    Al: A fost uimitor. Ladybug mi-a spus atâtea lucruri despre ea. Stiai ca defapt intre ea si Chat nu e nimic?

     M: Nu mai spune. Spun eu obosita si pe un ton nepasator. Continua sa îmi povestească mai multe despre mine si in cele din urma ma întreabă.
  
     Al: Părinții tai încă nu s-au intors? 

    M: Încă nu. Părinții coboară pe scări.

     Al: Eu trebuie sa plec. Spune trista. Am trecut doar sa vad ce mai faci. Ne vedem mâine. Pleacă. Eu merg in camera mea de unde mă transform ca sa merg in turn.

   Perspectiva lui Adrien:
    Merg acasă îmi arunc inelul in sertar si ma trântesc in pat trist. Vad cum prin camera mea zboară un fluture mov...
 

  Ce credeți ca se va întâmpla?  Suspans..
 

 Iubire imposibilă - MiraculosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum