CE?! Inima începe să îmi bată atât de tare încât mai are puțin și sare din piept.Nu am cum să fiu aici ca Ladybug si dacă nu o fac, o voi dezamăgi pe Alya. Dar dacă mă transform, îmi vor simți lipsa. Ce să fac? Venind vorba de absenţe, unde a dispărut Adrien?
Alya coboară de pe podium si ajunge in faţa mea.M: Ai încredere in ei că vor veni? o întreb încă speriată și confuză.
Al: De ce nu? Ladybug nu m-a dezamăgit niciodată si nici Chat Noir. In plus spuneai ca sunteți prietene.
M: Da, dar asta nu înseamnă că poate fi oricând la dispoziția mea. Poate ea și Chat Noir au de rezolvat un caz urgent și nu pot apărea sau poate nu au văzut mesajul tău sau...
C: Bună seara domniţelor, spune Chat Noir aterizând între noi. Am auzit că e ziua ta Marinette. La mulţi ani, spune el sărutându-mi mâna.
M: Chat Noir. Ai venit. Ma simt atât de onorată, spun eu cu o mică urmă de sarcasm.
C: I-am spus eu, spune el mândru. Domniţa mea nu a apărut încă?
M: Cine? întreb eu ca si cum nu as stii.C: Ladybug. Am crezut că vine si ea.
Al: Imediat apare. Sunt sigură, intervine Alya cu entuziasm și nerăbdare umblându-i privirea prin toate colţurile.
M: Chat Noir, adaug eu, mă bucur nespus de mult să te văd aici, dar nu ai treburi mai eroice de făcut? Știi tu, să salvezi Parisul împreună cu Ladybug...?
C: Nu, răspunde sec. În seara aceasta vom fi la dispoziția ta, asta dacă domniţa mea va apărea și ea.
Neștiind ce să fac, privesc rapid în sală și întorcându-mă înspre Alya, o întreb:
M: Alya, nu stii unde e Adrien?
Al: Sigur e pe aici pe undeva.
M: Eu merg să îl caut.
C: Stai Marinette, îl caut eu. Tu rămâi aici si asteapt-o pe Ladybug.M: Nu pot sa stau. Trebuie sa îl caut.
Fără alte complicații, merg într-o camera din hotel si mă transform, iar apoi mă întorc în sală. Trebuia sa găsesc o scuză ca sa ma pot retrage. Adrien trebuie sa fie prin zonă oricum.
Al: A apărut, țipă Alya cand mă vede intrând. Stiam eu ca vei veni.
C: Bună Bugaboo.
L: Bună Chat. Se pare ca in seara asta patrulăm aici.
Al: Ladybug, Marinette a plecat sa caute un prieten. Sunt sigură că se vor întoarce în curând.
C&L: Merg eu sa îi caut.
Bine, asta a fost cam ciudat.
L: In acest caz, eu o caut pe Marinette.
C: Si eu pe Adrien.
Merg la etaj si mă detransform.M: Tikki, nu o pot ţine asa toată noaptea. Cumva va trebui sa apară Marinette si Ladybug față in faţă. Dar asta nu se poate întâmpla.
T: Îmi pare rău Marinette, dar va trebui sa te scuzi in continuare. Altă soluție nu este.
O ascund pe Tikki si cobor, iar in drum îl întâlnesc pe Adrien. Comportă-te normal Marinette. La urma urmei ai reușit sa dansezi cu el fără sa faci ceva greșit. Poti da ochii cu el chiar dacă e atât de perfect și de minunat și...
CITEȘTI
Iubire imposibilă - Miraculos
FanficDeși credem ca pentru unii viața e atât de roz, s-ar putea sa ne înșelăm. Niciodată nu putem stii ce sau cine se ascunde in spatele unei măști de... motănel. Poate e chiar persoana pe care o iubești.