7.Excursia 1

476 26 1
                                    


Perspectiva lui Marinette:    
   Restul săptămânii a trecut foarte repede si ziua in care trebuia sa plecăm a sosit.

  T: Marinette, trezește-te.

  M: Dar e sâmbătă. Nu merg la scoală.

  T: Dar Marinette, excursia e astăzi.

  M: A da. Excursia. Era sa uit.
Ma pregatesc, imi iau bagajul si cobor.
 
   M: Mamă, tată, plec.
 
   Mama&Tata: Pa scumpo. Ai grijă de tine. Nu uita ca acolo unde mergi nu vor mai fii Ladybug si Chat Noir sa te salveze.
  Nu îmi vine sa cred. Am uitat ca pe lângă scoala mai am aici si îndatoriri in calitate de supererou. E cam dificil sa ai o viata dubla. Dar sper ca nu vor apărea alti akumatizati cât timp eu voi lipsi. Si mai e si Chat care se va descurca si fara mine. Nu trebuie sa ma stresez. Doar daca într-adevăr imi vor simţi lipsa si...
 
  Al: Vii Marinette? La ce te gândeai?
 
   M: La excursie. Nu puteam sa îi spun ca ma gândeam la cât de dificil e sa fii supererou. Nu imi place sa o mint dar nu mi-a dat de ales. Chiar vreau ca totul sa meargă bine.
 
   Al: Nu iti face griji. Totul va fi ok. 
  Ajungem in fata școlii unde ne întâlnim cu toti ceilalti. Toti cu exceptai lui Adrien. Imi doream atât de mult sa fie si el aici. Poate doar întârzie.
 
   N: Bună fetelor.
 
   Al&M: Bună Nino.

  M: Nu stii de ce întârzie Adrien? Întreb eu sperând ca îmi va spune ca ajunge imediat.
 
   N: M-a sunat zilele trecute si mi-a spus ca nu poate sa vina. Ceva legat de tatăl sau. Chiar imi pare rau ca nu vine. Nu va fi la fel fara el.
   O lacrima începe sa mi se reverse pe obraz. Chiar am sperat ca l-am convins pe tatăl sau. Nu ar fi trebuit sa plec înainte sa imi spună ca il lasa.
 
  Al: Gata Marinette. Nu fii supărată. Vei avea ocazia sa il vezi altădată. Ma strânge in brațe si încearcă sa ma inveseleasca. Simt cum cerul cade peste mine si eu nu pot face nimic.
 
   P: Haideți copii. Urcati-va in autocar.
  Ne urcam cu toti in autocar. Eu si Alya ne așezăm una lângă alta si Nino in fata noastra. Cand sa pornim vine cineva alergând.
 
   A: Îmi pare rau ca am întârziat.
 
   P: Nu e nimic Adrien, așează-te lângă Nino.
  Nu imi vine sa cred. A venit. Sunt in culmea fericirii. Simt ca explodez de câtă fericire este in mine.
 
  Perspectiva lui Adrien:
Tata s-a răzgândit in ultimul moment. Nu stiu ce sau cine l-a făcut sa se razgandeasca dar ma bucur foarte mult.

  A: Bună Nino. Buna fetelor. Sper ca nu va supărati ca ma vedeti.

  N: Glumești frate? Nu stiu ce ma făceam daca nu ai fi apărut.
După aproximativ jumătate de ora am ajuns in port de unde am luat vaporul. Am stat toata noaptea precedentă treaz si ma gândeam la cum ar fi fost sa plec in excursie, fiindcă am fost anunțat de-abia de dimineață ca ma lasa, si nu am reușit sa dorm mai deloc. Am auzit ca e un drum foarte lung cu vaporul asa ca ma pun sa ma culc puțin.... Sunt trezit de Nino.
  N: Haide frate, trezește-te am ajuns.  
 
   A: Deja? Stai puțin, cât am dormit?
 
   N: Doar vreo 4-5 ore. Râde. 
 
   P: Bun venit copii in insula  Bjørnøya sau cum altii preferă sa îi spună, insula Ursului. Această insula este o rezervatie naturala deci nu veti putea găsi nicio urma de civilizație. Acum haideți la cină. Maine de dimineață va las sa explorati, dar la ora 12:00 sa fiti aici.
  Mergem la masa după care fiecare in cortul lui.... A fost o noapte lungă. Ieșim din cort si mergem la micul dejun.
 
  P: După ce veti termina, puteti merge sa explorati insula, dar nu uitati, la ora 13:00 vaporul pornește si cei absenti vor avea de suferit.
  Le văd pe Marinette si pe Alya.
 
   A: Buna fetelor.
 
   Al: Bună Adrien.
 
   M: B..bu...bu..nă A..Adr..Adrien
 
   A: Ma intrebam daca ati vrea sa va insotim. Mergeți si voi sa explorati, corect?
  Marinette zâmbește si da din cap afirmativ. E asa drăguță cand face asa. Ne avântăm in pădure.  Nu pot sa ma bucur prea mult ca apar si Chloé, Sabrina si Layla lângă mine. De cand sunt ele prietene?
  
   C: Adrien, ce faci cu astea lângă tine? Iar tu Marinette ce cauti lângă iubitul meu? Pleacă imediat de lângă el.
  
   A: Ba nu pleacă nicăieri. Nu ea va fi cea care pleacă ci tu, Chloé. Nu iţi mai tolerez atitudinea si nu iţi mai permit sa îi tratezi in acest fel pe cei de lângă mine. Si încă ceva, NU SUNT IUBITUL TĂU, asa ca ai face bine sa nu iti mai arati fata in preajma mea.

   C: Nu poti sa imi vorbești asa. Te spun lui tati.
 
  A: Ba pot sa iţi vorbesc asa si nu esti in Paris asa ca n-ai decât sa ma spui tatălui tău ca nu vei rezolva nimic. Haideți fetelor si Nino sa plecam de aici.
 
    M: M..mulțumesc c..că mi-ai luat a...apărarea.
 
    A: Chloé nu are nici un drept sa vorbească asa cu ceilalti si sa se creadă superioară in fata celorlalti. Si imi esti prietenă, iar eu nu voi permite nimănui sa se ia de prietenii mei.
     Mai înaintăm noi ce înaintăm pana cand ne hotărât sa ne întoarcem .

    Al: Nu credeți si voi ca ne învârtim in cerc de jumătate de oră?

    M: Ne-am pierdut. Daca nu mai găsim drumul de intoarcere si daca ceilalti nu ne vor cauta si vor uita de noi si apoi pleca si ne lasa pe noi pe aceasta insulă pustie?
   O vad pe Marinette cum se panicheaza asa ca ma apropii de ea si o îmbrățișez.

   A: Gata Marinette, liniștește-te. Voi fi lângă tine. Noi vom fi lângă tine. Acum te simţi mai bine? O întreb eu dezlipind-o din îmbrățișare. Toată e roșie.
 
  M: Da. Mulțumesc.
 
  A: Acum haideți sa găsim acel drum.
   Pornim in căutarea drumului de la care ne-am abătut si într-un final il găsim.

   M: Am reușit. Am ajuns înapoi. Mai ca nu tipă Marinette de bucurie si apoi sare pe mine si ma îmbrățișează. Mulțumesc Adrien. M-ai salvat.
 
  A: Cu asta ma ocup eu. Adică nu ai pentru ce. Mai era puțin si ma dădeam singur de gol. Dar încă nu am scăpat de griji. Apare un alt akumatizat, o fată ... Chloe?! Cred ca am fost prea dur cu ea dar si-a meritat-o.

 Iubire imposibilă - MiraculosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum