17. Ora de sport

329 22 7
                                    

    Perspectiva lui Adrien.
     Fluturele se așează pe brățara de pe mana mea si apare din nou Howk Moth in fata mea.
     H: Bună Antibug(neoriginal, știu, dar nu am găsit altul mai bun) te voi ajuta sa te răzbuni pe Ladybug. Stii deja ce trebuie sa faci.

     A: Nu. Nu vreau sa ma răzbun pe ea. Nu vreau sa o fac sa sufere. Vreau doar sa o uit. Pleacă de aici.

    H: Dar ea te-a făcut sa suferi.

    A: Dar nu a vrut sa o facă. Știu asta. Acum pleacă de aici. Fluturele se ridica deposedat de pe brățară si zboară înapoi de unde a venit, iar eu rămân in camera mea si adorm.

    Perspectiva lui Marinette.
    Ma trezesc, in sfârșit la timp, ma pregătesc si merg la scoală. In clasa, ma întâlnesc cu Alya, care pare a fi cam supărată. Nici nu ma mir. Cred ca aseară si-a dat seama ca am mintit-o când i-am spus ca am de lucru la brutărie si ca nu pot sa merg la interviu. Dar nu pot sa îi spun adevăratul motiv.
    M: Alya, îmi pare rău pentru aseară. Își schimba deodată fata si zâmbește.

    Al: M-am dus la tine sa iti dau cea mai noua veste. Eu si Nino suntem împreună.

    M: Alya, ma bucur atat de mult pentru voi. Spun eu aproape tipand si o îmbrățișez. Deci, cum s-a întâmplat? Începe sa îmi povestească si după ce termina intra si Nino in clasa.

    N: Buna Alya! Buna Marinette! Ce faceți?

    Al: Tocmai i-am dat lui Marinette marea veste. Spune zâmbind.

    M: Felicitări. Ma bucur mult pentru voi. Suna clopoțelul. Profesoară de stiinte sociale intra in clasa si Adrien încă nu a ajuns. Nino, nu stii de ce nu a venit inca Adrien? Șoptesc eu.

    N: Îmi pare rău Marinette, dar nu stiu. Poate ca azi nu vine. Alya, nu vrei sa te muţi lângă mine din moment ce Adrien nu mai vine? Alya se uita la mine ca si cum m-ar ruga sa o las sa se mute, iar eu zâmbesc si încuviințez.

    P: Buna dimineața, copii. Azi vom vorbi despre prietenie si va voi da un referat pe echipe de câte doi despre acest subiect. Echipele le veți forma cu colegul de banca fiindcă se presupune ca sunteți prieteni. Din moment ce lipsesc Adrien si Sabrina, Marinette si Chloé vor forma o echipa. Poftim? Eu si Chloé? Nu din nou. De data asta sigur ma va ucide cu toate ca in ultima vreme nu se mai ia de mine. Poate nu va fi tocmai un dezastru total. Sper. După ce profesoara ne termina de predat lecția clopoțelul sună.
Al: Marinette, scumpo, îmi pare rău. Din cauza mea trebuie sa faci referatul cu Chloé. Nu ar fi trebuit sa ma mut.

M: Nu va fi chiar atat de rău.

C: Buna Marinette.

M: Ămmm, ... Buna Chloe.

C: Uite Marinette, stiu ca m-am comportat urat si nedrept cu tine pana acum dar chiar regret foarte mult ceea ce am făcut. M-am schimbat. Ma poti ierta?

     M: Oricine merita o a doua șansa. O văd pe Alya ca se uita la mine îngândurata. Ma întreb la ce se gândește? Si, Chloé, când vrei sa facem referatul? Adrien intra in clasa supărat. Ce bine ca a apărut. Am început sa ma îngrijorez.

    C: Daca vrei, putem sa il facem mâine la mine acasă.

    M: La tine acasă? Bine. Rămâne stabilit.

   Perspectiva lui Adrian.
    Chloe a chemat-o pe Marinette la ea acasă? Asta sigur nu e de bine. 
    A: Buna Nino, fetelor.

 Iubire imposibilă - MiraculosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum