Perspectiva lui Marinette
Întunericul nopții începe sa se lase peste Paris si treptat pătrunde si in camera mea.
T: Marinette, nu uiti nimic?M: Ca de exemplu?
T: In cinci minute va fi ora 20:00 si tu trebuie...
M: Trebuie sa patrulez cu Chat. Știu.
Mă transform si merg înspre Turnul Eiffel. Înainte sa ajung acolo simt cum o mâna rece îmi atinge faţa lipindu-se cu putere pe gură, ținând-o închisă si in câteva secunde mă simt sleita de puteri când, persoana respectiva, mă ia in brațe. Acum pot sa ii privesc ochii si îmi dau seama ca sunt .....eu?!Perspectiva lui Adrien
Merg la turn cu un sfert de ora înainte de ora stabilită si îmi aștept domniță. Stau deja de mai bine de jumătate de ora aici si nu o vad nicăieri. Sper ca nu a pățit ceva rău si ca e in regula. Acum o văd. Deci e bine. Respir ușurat.
C: Domnița mea, mi-am făcut griji. Am crezut ca ai paţit ceva.L: O, motănelul meu, sunt bine. Sper ca nu te-am îngrijorat prea mult.
Tocmai mi-a spus ca sunt motănelul ei? Mă simt in al nouălea cer. După mai mult timp ea mă întreabă:L: Si, motanel, ce ai vrea sa facem?
C: Să patrulam?
L: Haide motănel, trebuie sa fie ceva mai mult.
Ceva se întâmplă cu ea. Nu mi-ar spune asa ceva niciodată. Pe de altă parte...Mă apropii de ea si ea de mine si un fior mă străpunge din cap până in picioare si simt cum inima începe sa mi se dilate când îi observ cerceii. Sau mai bine zis când observ ca nu are cerceii. Cum a reușit sa se transforme fără cercei? Doar daca... . Nu. Nu e posibil. Doar gândul ca in fata mea s-ar putea sa se afle o altă persoana, diferită de domnița mea, care se da drept ea, mă face se inlemnesc. Oare ce se întâmplă? Oare persoana din fata mea sa fie alta? Daca e ea si doar se comporta diferit? Si cu cerceii ei cum rămâne? Trebuie sa aflu.
C: Ladybug, de ce nu porti cerceii? Credeam ca fac parte din costum.L: Cercei, care cercei?
E clar. Ea nu e Ladybug a mea. Cum sa nu știe despre care cercei vorbesc? Trebuie sa aflu ce s-a întâmplat. Unde e ea acum? Daca i-a făcut ceva rău? Cum nu am putut sa îmi dau seama mai repede ca ea nu e cea adevărată? Daca paţeste ceva, nu am sa mi-o iert niciodată. Trebuie sa plec sa o caut fără sa dau de bănuit.
C: Domnița mea, eu trebuie sa plec. Am ceva de rezolvat. Continua tu fără mine.L: Dar...
Plec fără sa mai scot vreo vorba. De unde sa încep? Trebuie sa vorbesc cu Plagg.
C: Plagg, detransforma-ma.
P: Hei pustiu. Ce s-a întâmplat? De ce ai plecat mai repede de la patrulat?A: Plagg, am un sentiment ciudat. Acea Ladybug nu e adevărata Ladybug.
P: Sunt cam derutat. Dar mai întâi îmi dai brânză?
A: Plagg. Am probleme mai mari decât brânză ta mucegăită. S-ar putea sa nu o mai vad vreodată pe Ladybug.
P: Eu tot nu înțeleg. Atunci ea cine e?
A: Nu știu. Arata exact ca Ladybug. Dar știu ca nu e ea. Simt asta. Ea nu are miraculosul in forma de cercei. Cum s-a putut transforma?
P: Poate e o alta akumatizata. Trebuie sa te transformi si sa te uiti la bățul tău. Acolo vei putea afla locația lui Ladybug.
A: Plagg, esti un geniu. Acum, scoate ghearele!
Mă transform si văd ca Ladybug se afla in celalalt capăt al orașului, într-o fabrica veche si nefuncțională. Merg repede pana acolo făcând doar un mic ocol, după care intru in fabrica. Trec prin câteva încăperi, după care o vad. Era pe un scaun, legata cu o esarfa la gura si mâinile si picioarele le avea legate de scaun. Fug repede la ea si îi dau jos esarfa de la gură.C: Te voi scoate de aici. Iti promit.
Perspectiva lui Marinette
Stau in aceasta încăpere de câteva ore si încep sa mă gândesc ca nu voi putea iesi niciodată de aici. Aud cum cineva se apropie tot mai mult si încep sa mă înspăimânt. Sper sa nu fie cine cred eu. Îmi ridic privirea si îl vad pe Chat. Simt cum mi se pune o piatra pe inimă. Vine in fuga înspre mine si îmi da jos esarfa cu care sunt legata.
C: Te voi scoate de aici. Iti promit.L: Pleacă Chat. Du-te. Pleacă cât mai repede. E o ...
Nu rusesc sa termin ceea ce am de zis, ca apare falsa Ladybug si îl ataca agresiv, lăsându-i răni vizibile.
L: Încetează. Stai. Nu îl mai răni.
După ce l-a imortalizat, adaugăfL: Știam ca îmi vei cădea in capcană. Nu ai rezistat si ai venit sa iti salvezi domnița.
L: De ce faci asta? Cu ce ti-am greșit?
fL: Mai ai tupeu sa întrebi? Mi-ai luat totul. Iar acum iti voi lua si eu totul, Ladybug. Te voi distruge.
C: Nu te voi lasa sa o atingi.
fL: Încearcă doar sa mă oprești.
Au început din nou sa se bată si in cele din urma Chat a sfârșit cu răni si mai grave. Eu nu mai rezist si încep sa plâng.
L: Te rog. Oprește-te. Chiar atât de mult ti-am greșit? Daca esti supărată pe mine de ce îl ranesti pe el? Lasă-l in pace. El cu ce ti-a greșit?fL: Asa durerea ta va fi mai mare. Mai întâi îl voi distruge pe el in fata ta si tu nu vei putea face nimic, apoi mă voi ocupa si de tine. Muhahahaha.
C: Si cum ai de gând sa ne învingi? Crezi ca ne vei distruge doar cu câteva zgârieturi?
fL: Nu fi idiot. Am o arma secretă prin care la momentul potrivit voi primi o putere cu care va voi putea lua miraculosii si va voi putea distruge.
Perspectiva lui Adrien
O vad pe falsa Ladybug ca se apropie de mine cu un cuțit. Se oprește in dreptul meu si îl îndreaptă înspre mine. Deodată....Suspans. M-am gândit sa pun următorul capitol la 5 de da in comentarii. 😜
CITEȘTI
Iubire imposibilă - Miraculos
FanfictionDeși credem ca pentru unii viața e atât de roz, s-ar putea sa ne înșelăm. Niciodată nu putem stii ce sau cine se ascunde in spatele unei măști de... motănel. Poate e chiar persoana pe care o iubești.