18. O nouă prietenie

380 24 3
                                    

   Perspectiva lui Adrien.
     Intram in camera lui Marinette unde imi aţintesc privirea înspre unul dintre pereți. Pe acesta este un poster imens cu Ladybug. Instinctul mă face sa mă apropii de el si intre timp Alya fuge in graba in cealaltă directie. Eu care încerc sa fac tot posibilul sa mi-o scot din minte si, cel mai greu, din inima. In orice persoana si in orice obiect as privi, apare chipul ei minunat si ma simt tot mai atras de ea. Dar e in zadar. Acum inima ei aparține altcuiva. Din fericire intra Marinette in cea mai mare graba si îmi ia gândul pe moment de la Ladybug.
    M: Am adus fursecuri. Cine vrea? Spune zâmbind.   
Sărim toti pe ea si savurăm fursecurile. Nu e de mirare ca aici e cea mai cunoscuta patiserie din Paris. Se apropie de Alya si își șoptesc ceva după care respira ușurată.
    M: Sunteți gata de joc?

    Al: Mai întrebi? Eu încep. Nino, ce alegi?

    N: Provocare.

    Al: Te provoc să te comporti ca si cum ai fi Chat Noir. Nino își încordeaza mușchii si începe sa se laude. Fetele încep sa râdă.

    A: Eu nu fac asa. Adică Chat nu face asa.

    M: Ba da. Chiar așa face. Continua sa rada.

    A: De unde știi?

    M: .... L-am văzut.

( vă mai amintiţi?😂) 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

( vă mai amintiţi?😂)
 

 
    Al: Adrien, adevăr sau provocare?

    A: Adevăr.

    Al: Este vreo fata de care iţi place? Dacă da, cine?
    Cum se face ca orice s-ar întâmpla, tot la Ladybug ajung sa mă gândesc?

    A: Da, este. Cea mai speciala, perfectă si frumoasă fată pe care am întâlnit-o vreodată. Dar nu pot sa îţi spun numele ei. Inima ei aparține deja altuia si nu vreau sa afle ce simt pentru ea. Spun eu deja intristandu-ma peste măsură. Încă putin si încep sa lacrimez, dar mă abțin. Auzindu-mi răspunsul, Marinette si Alya au început sa se intristeze.

    Al: Marinette?

    M: Adevăr. Sper sa nu fie ce cred eu ca va fi.

    Al: Nu voi fi chiar atat de dură. Ai avut primul sarut? Dacă da, cu cine?

    M: Nu poate fi alta întrebare?

    Al: Haide Marinette. Nu e așa de greu.

    M: Bine. Da am avut, dar nu pot sa spun cu cine.

    Al: Ma mulțumesc si cu inițialele numelui si prenumelui lui.
    M: Bine fie. CN.

    Al: Sa mă gândesc. Cine ar putea fi CN?

 Iubire imposibilă - MiraculosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum