Perspectiva lui Marinette:
Ajung la Gardian unde aștept sa primesc răspunsuri legate de cartea lui Adrien insa chiar atunci când intru:G: Bine ai venit, Ladybug
M: Dar, ... de unde stiţi? Îl întreb surprinsă
G: Marinette, stiu totul despre tine.
Atunci mi-a îndreptat privirea înspre perete. Pe acesta se afla o poza înrămată.M: Dumneavoastră sunteți cel pe care l-am ajutat la trecere, dar nu înțeleg ce legătură are.
G: Dar asta iti amintește de ceva?
Atunci mi-a arătat o alta fotografie. Serios acum, de unde au apărut toate?
G: Marinette, eu sunt cel care ţi-a dat tie si lui Chat Noir miraculoșii, trebuie sa aveți mare grija de ei si sa stii ca de fiecare data când vei întâmpina vreo dificultate, voi fii aici. Dar bănuiesc ca acesta este motivul vizitei tale.M: Mi-e teama ca da. Am găsit aceasta carte si Tikki spune ca dumneavoastră îmi veți putea explica mai multe in legătură cu aceasta. Ii inmanez cartea, iar el o ia mirat.
G: Cum e posibil? O credeam pierdută. Unde ai găsit-o?
M: L..l..la un prieten, dar ce o face atât de specială?
G: Aceasta carte a fost in posesia gardianilor generații întregi, de la început pana când o greșeală de a mea a dus le ruperea firului. Am ... am dat un miraculos, pe Nuru, persoanei greșite. Acesta tulbura liniștea din oraș folosind-se de puterea miraculosului.
M: ...Howk Moth
G: Doar tu si Chat Noir puteți să-l impiedicati sa nu producă o catastrofă. Această carte mi-a fost luată de Howk Moth si am crezut ca a distrus-o dar nu avea cum. Ea detine toate secretele miraculosilor, secrete ce doar gardienii stiu cum sa le descifreze.
M: Atunci ce căuta această carte la Adrien?
G: Același lucru ma întreb si eu. Dar pana voi afla va trebui sa va ţin la curent pe tine si pe Chat Noir cu noutățile pe care le voi afla acum că aceasta carte mi-a ajuns înapoi, asta dacă bineînțeles îmi permiți sa o păstrez.
M: Da sigur, doar vă aparținea din înainte să dau eu de ea. Iar acum eu ar trebui sa plec, părinții cred ca își fac griji. Ma înclin in semn de respect si plec lăsând-l sa descifreze cartea codificată.
CITEȘTI
Iubire imposibilă - Miraculos
FanfictionDeși credem ca pentru unii viața e atât de roz, s-ar putea sa ne înșelăm. Niciodată nu putem stii ce sau cine se ascunde in spatele unei măști de... motănel. Poate e chiar persoana pe care o iubești.