Perspectiva lui Marinette:
Nu e posibil. Cum a putut sa facă asta? M-a transformat in...Chat?!L: Nu te mai uita asa la mine, Chat. Trebuie sa rezolvam asta cumva.
C: Dar arati asa de bine Bugaboo, sau mai degrabă Pisoiaș😂.
L: Nu e amuzant deloc😒
D: Deci porumbeilor, ce părere aveti de noul vostru look? Acum, ori îmi dati miraculosii ori ramaneti asa pentru totdeauna. Muhahaha... Acum cine râde de cine ?
L: Chat, bagheta!
C: Am înțeles domniță, GHEARA FELINEI! ... De ce nu funcționează?😕 Ladybug, acum tu poți să folosești Gheara felinei. Ne bazăm pe tine.
L: GHEARA FELINEI!
Într-un final am reușit sa ii luam bagheta si sa o rupem ieșind din ea un fluturele Akuma.
L : Chat deposedeaza fluturele. Repede!
C: E timpul sa te deposedam. Buburuza miraculoasă. Hmm m-as putea obișnui cu asta😎.
L&C: Bate!E: Ce s-a întâmplat? Unde ma aflu?
L: Ai fost akumatizată, acum du-te acasă in siguranță si ai grija ca nimeni sa nu te mai supere.
C: Domniță, nu trebuia sa ne revenim la normal?L: Poftim? Nu, nu, nu, nu, nu se poate. Ce nu a mers? De ce sunt încă pisică?
Biip Biip
L: Trebuie sa plec. Ne vedem in turn in 15 minute. Pe mai târziu.
Ma ascund repede după un copac si ma detransform.M: Cine esti tu? Si unde e Tikki? Strig eu ca o disperată
P: Stai liniștită eu sunt Plagg, miraculosul lui Adr... Adică al lui Chat Noir si Tikki se afla la el. Iti mai amintești, când ai fost lovită de..
M: Da, da, da îmi amintesc ce s-a întâmplat dar promite-mi ca nu vei spune nimănui identitatea mea. Te rog. E foarte important sa o știu in siguranță si dacă vei scoate vreun sunet..
P: Am înțeles nu spun nimănui. Promit. Poti avea încredere. Apropo ai camembert?M: La mine nu, Dar acasa...
P: Păi ce mai cautam inca aici?
Ma trage cu toata puterea înspre casa ca si cum el ar locui acolo, nu eu.Perspectiva lui Adrien :
Arata atât de bine in acel costum si totuși cumde nu ne-am transformat la loc? Adică eu in Chat Noir si ea in Ladybug, nu ca nu as vrea sa aflu cine e ea..
T: Adrien .. !? Tu esti Chat Noir!? Eu sunt Tikki, miraculosul lui Ladybug.A: De unde stii cum ma cheamă?
T: Să presupunem doar ca in viata voastră obișnuită voi v-ați întâlnit cândva.
A: Adică Ladybug ma cunoaște? Eu o cunosc? Ne intelegem? Cine e ea?
T: Îmi pare rău dar nu am voie sa iti răspund la aceste întrebări fără acordul ei. Dacă ea nu vrea ca tu sa aflii, buzele mele sunt pecetluite. Si cel mai bine ar fii sa nu va aflați identitățile.
CITEȘTI
Iubire imposibilă - Miraculos
FanfictionDeși credem ca pentru unii viața e atât de roz, s-ar putea sa ne înșelăm. Niciodată nu putem stii ce sau cine se ascunde in spatele unei măști de... motănel. Poate e chiar persoana pe care o iubești.