Perspectiva lui Marinette:
Soarele începe sa se coboare încet dincolo de orizont si eu stau si privesc înspre apus. Niciodată nu cred ca ma voi satura sa privesc asta. Stau cu Tikki lângă mine si ma tin de balustrada care ma desparte de mare.
T: Marinette, trebuie sa vorbim. Am vesti de la Gardian.
A: Bună Marinette. Ce faci aici singură?
O pun repede pe Tikki in geantă si ma întorc sa vad cine îmi vorbește.
M: Adrien, bună. Îmi place sa privesc cum razele Soarelui se contopesc in peisaj si prind culori vii. Tu ce faci aici?
A: Ma plimbam si te-am văzut vorbind cu cineva. Cine era?
M: Era Tikki. Dar nu pot sa îi spun. Nimeni. Zâmbesc.
A: Îmi pare rău că am provocat-o pe Chloé. Din cauza mea a devenit akumatizată si a încercat sa te atace. Își pune mana pe umărul meu. Simt ca încep sa plutesc printre nori. Acum pot sa mor liniștită. El pleacă, iar eu rămân in continuare cu gândul la ochii lui verzi fermecători. În scurt timp, profesoară ne anunță ca am ajuns in Paris. Coboram din vapor si Chloé ma împinge, iar eu ma impiedic si când sa cad, Adrien se pune in fata mea si ma prinde, arătând acum ca si cum am fi îmbrățișati. În secunda următoare ne dezlipim unul de altul si ne inrosim. După cum arata Chloé ,ar vrea sa își smulgă tot parul din cap. Merg acasă si adorm cu gândul la îmbrățișarea lui Adrien. Ma trezesc cu jumătate de oră înainte sa îmi sune ceasul si merg la scoală. Spre surprinderea mea sunt prima in clasa. După nici cinci minute apare si Chloé care se apropie prea mult de mine si începe sa ma bombardeze.
C: Să nu te mai apropii vreodată de Adrien.
M: Daca te referi la ziua de ieri, tu ai fost cea care ne-a apropiat. Iti mai amintești?
C: Te crezi atât de deșteaptă? Crezi ca ai avea vreo șansa cu el? Chiar te crezi mai buna decât mine? El nu s-ar uita niciodată la una ca tine.
M: Încetează!
C: Si ce ai sa faci daca nu încetez, sărăntoaco?
Nu ma mai pot abține asa ca o plesnesc. Simt cum ochii mei se prefac in izvoare care nu mai seacă. Nervoasă pana la culme, Chloé ma trage de păr pana in fata biroului directorului iar eu fiind atât de amețită din cauza plânsului, nu pot riposta. Când ajungem in fata biroului intram, defapt eu întru cu mana lui Chloé înfiptă in codiţele mele.
C: Buna dimineața domnule director.
D: Cu ce te pot ajuta domnișoară Burjoa?
C: Trebuie sa o pedesiti pe fata asta.
D: Si de ce ma rog?
C: Pentru ca m-a plesnit. Spune ea cu lacrimi false pe fata.
D: Este adevărat, domnișoară Dupain Chang?
M: Da. Dar ea m-a provocat si pe urma m-a tras de par de-a lungul coridoarele.
D: Date fiind circumstanțele, ma simt nevoit sa va pedepsesc pe amândouă.
C: Am uitat sa menționez ca tata nu va fi prea mulțumit când va afla ca am fost plesnită in scoala dumneavoastră.
D: Daca stau sa ma gândesc domnișoară Burjoa, faptele tale nu sunt chiar atât de grave, cât despre tine domnișoară Dupain Cheng, ne vedem in sala de detenție de la ora 15:00 pana la 19:00.
M: Dar...
D: Fără alte comentarii. Sunteți libere.
Ma întorc in clasa si ma asez la locul meu lângă Alya. Deja au sosit toți cu exceptia profesoarei.
Al: Bună Marinette. De ce esti tristă? Marinette? MARINETTE! Pământul către Marinette.
Ma trezesc la realitate văzând-o pe Alya cum si flutura mana in fata ochilor mei. Ii povestesc despre cele întâmplate si ea ma îmbrățișează. Nu sunt supărată pentru ca Chloé m-a tras de păr sau pentru ca am primit detenție ci pentru ca stiu ca ea a avut dreptate. Adrien nu va vrea sa își deschidă inima in fata mea.
Al: Gata scumpo, nu fi trista. Nu se merita sa ii faci pe plac lui Chloé si sa fii trista. Daca te ajuta cu ceva, te voi însoți la detenție.
M: Defapt, chiar ma ajută.
Din câte se pare băieții au auzit ce am vorbit si acum poate Adrien va rade de mine. Cine nu ar face-o? Nu e ceva de lăudat sa ajungi la detenție.
A: Venim si noi cu voi.
M: Poftim? Unde? Întreb eu printre suspine.
A: La detenție. După câte ai îndurat din cauza lui Chloé, nu te putem lăsa singură.
M: Dar tu nu ai făcut nimic demn de detenție.
A: Dar daca e cazul, voi face.
M: Mulțumesc Adrien. Îmi zâmbește cald, poate prea cald. Deja simt ca ma topesc doar privindu-i zâmbetul. E atât de irezistibil încât încep sa ma pierd si simt ca plutesc.Perspectiva lui Adrien:
Nu stiu de ce, dar îmi face plăcere sa o ajut pe Marinette. In plus, daca as primi detenție, as scăpa de ședințele foto si in schimb mi-as petrece timp cu prietenii, la detenție. Orele s-au terminat si acum ne îndreptăm mândri înspre sala de detenție.
D: Buna copii. Ce căutat toti aici?
Al: Marinette a primit detenție si noi toti am vrea sa o insotim in clasă.
D: Sunteți siguri ca asta va doriti?
Al&A&N: Da
D: In general toti copiii vor sa scape de aici si nu s-a gândit nimeni ca ar fi cineva care sa vrea de buna voie sa vină aici, deci nu este nici o regula care sa va opreasca sa faceți asta. Intrati. La ora 19:00 vin sa va deschid usa. Pana atunci ,,distracție plăcută".
Ne încuie in clasă si pleacă.
Al: Ce vreți sa facem? Avem toata după-amiaza la dispoziție.
A: Ce spuneți de adevăr si provocare?
M&Al&N: De acord.
Al: Începe tu, Adrien.
A: Ce alegi Nino?
N: Provocare
A: Te provoc sa flirtezi cu Alya. Ma întreb daca intre ei nu este ceva. La cât de bine flirteaza cu ea, nu m-as mira.
A: Marinette?
M: Adevar.
A: Ce ti-a zis Chloé de te-a supărat atât de tare?
M: Mi-a spus ca nu am nici o sansa sa fiu cu băiatul pe care îl plac si ca el nu s-ar uita niciodată la mine.
A: El stie ca tu îl placi?
M: N..nu. Mi-e prea teama sa îi spun. Stiu ca Chloé a avut dreptate. Vad ca i se prelinge o lacrima pe obraz si ea o șterge repede.
A: Chiar atât de important e el pentru tine?
M: El e totul pentru mine. Doar când ma uit in ochii lui simt ca ma pierd. Daca nu ar fi el, viața mea ar fi prea monotonă.
Al: Si cu mine cum ramane?
M: Mai e si Alya, cea mai buna prietena a mea care e mereu alături de mine.
A: Ca de la prieten la prieten, iti spun ca ar trebui sa îi spui ce simți. Cine stie, poate simte la fel.
M: Dar as fi distrusă dacă m-ar respinge. Tu ce ai face daca ai fi in locul meu?
Daca-as fi in locul ei? Chiar sunt in locul ei. Si pe mine ma respinge domniță mea.
A: Stiu cum e, crede-mă.
M: Adică, te-ai îndrăgostit de cineva care nu iți împărtășește sentimentele? Asta a cam durut. Stiu ca Bugaboo nu simte nimic pentru mine dar nu îmi place sa mi se amintească. Dau din cap afirmativ si vad cum ochii ei se umple de lacrimi dar se stăpânește sa nu verse nici una.
A: Din păcate, nu toti au noroc in dragoste. Dar eu nu voi renunța niciodată la ea. Stiu ca într-o bună zi am s-o cuceresc.
După o lunga pauza, Nino adaugă:
N: Eu zic să ne intoarcem la joc. Alya, tu urmai.
Al: Provocare.
A: Te provoc să....
O bubuitură puternica se aude si fugim toti la fereastră. Un alt akumatizat da târcoale prin oras. Dar e de-abia ora 17:57. Mai suntem blocati aici pentru încă o ora. Daca nu ne grăbim, poate Ladybug va fi in pericol si eu nu voi fi acolo sa o ajut...
CITEȘTI
Iubire imposibilă - Miraculos
FanfictionDeși credem ca pentru unii viața e atât de roz, s-ar putea sa ne înșelăm. Niciodată nu putem stii ce sau cine se ascunde in spatele unei măști de... motănel. Poate e chiar persoana pe care o iubești.