פרק 6

6.8K 261 5
                                    

ערוך
-----------
״ואז הגענו לבית שלו, ומשם את כבר אמורה לדעת מה קרה״ אמרה לי שיר מסבירה לי למה נעלמה לי באמצע המסיבה, שמה ידיים על פניה בעצבים . היא איבדה את בתוליה לבחור שהיא בכלל לא מכירה, בגלל כמה כוסות שתיה מפגרות.

״בסדר אל תדאגי , נכון זה נורא והכל, אבל לפחות עם החבר שיהיה לך זה כבר יהיה פחות מביך , כי זו לא תהיה הפעם הראשונה שלך״ אמרתי לה מנסה איכשהו לעודד אותה.

״מבחינתי זו כן תהיה כי אני לא זוכרת כלום. כל מה שאני יודעת זה שקמתי בבית של איזה מישהו ערומה עם דם על הסדין שלו״ אמרה עצבנית.

״טוב יאלה אין לי כוח לזה, לפחות עברתי את הפעם הראשונה, עכשיו אני יכולה לתקוף״ אמרה מתעודדת בעצמה.

״תתקפי״ אמרתי צוחקת.

״עכשיו מה עם האביאל הזה שאמרת לי עליו״ הוסיפה. ״מה איתו ?״ שאלתי בפרצוף לא מובן .

״לא יודעת , ראיתי דיבר איתך במועדון״ אמרה .

״תודה ששמת לב אלי שם באמת״ אמרתי בציניות.

״פאק שכחתי שיש לי משמרת במסעדה, ביוש סיס דברי איתי״ אמרה ויצאה מדלת ביתי מבלי לחכות לתשובה.

״ביי״ מלמלתי לעצמי וגיכחתי.

אני ממש משועממת בזמן האחרון , אני חייבת לצאת לאיזה מסיבה .

במילא מחר מתחיל חופש פסח (הערת הכותבת- מתחיל פסח בסיפור, הסיפור לא נכתב בפסח ) אז לא אצטרך להבריז מהלימודים ולשבת שעתיים בשיחה מזדיינת עם אמא שלי, על זה שלימודים זה חשוב.

הטלפון שלי קיבל מתקפת הודעות שנשלחות אחת אחר השניה, מהקבוצה של הסוג של חבורה שלנו.

״החברה הטובים״
Dana kimchi : באים היום למסיבה בהאנגר?
Ziv Yusiel 🤙🏻: זורם לי
Liel Ohana🤦‍♂️: כנל
Daniel Cohen💗: נזרום איתכם הפעם
Shir Asulin💋: נראה מתי אני מסיימת בעבודה
Raz Azulay🥂: אללה
Morel Levi💀: יאלה גם אני באה
הגבתי להם והתנתקתי.

כאילו הם קראו את המחשבות שלי.

אני לא ככ סומכת עליהם כמו לא יודעת מה, הבנים שבסוג של חבורה שלנו בחיים לא יהיו מבחינתי משהו מיוחד, והבנות שם זה סתם להעביר תזמן שהולכים למסיבות. שיר היחידה שאני יכולה לסמוך עליה בינתיים .

סורי שהפרק קצר , פרק הבא פרק ארוך !
אשמח שתגיבו יותר.

Morel Where stories live. Discover now