פרק 21

4.2K 205 8
                                    

כעבור יומיים

״אתה חולה נפש״ אמרתי לאביאל כשנכנסתי לחדרו , רואה אותו עושה פוזות למראה בלי חולצה.

״אתה יודע איך הבהלת אותי ?״ אמרתי לו , נותנת לו דחיפה קטנה בחזה, שלא הזיזה אותו בכלל.

״הכל טוב תרגעי לא שתיתי כמעט״ אמר לי בפרצוף אדיש, מתאים לו.

״טוב , לא שתית בכלל״ אמרתי לו בציניות, הוא מפגר אמיתי או שהוא סתם עושה את עצמו ?

״שמח שאת מבינה אותי ״ אמר מושך אותי לחיבוק.

״אביאל יש לי משהו להגיד לך ״ אמרתי לו , רוצה לעבוד עליו.

״סליחה שלא אמרתי לך את זה קודם , אבל קצת מאוחר בשביל לשנות את זה..״ אמרתי לו עם פרצוף עצוב.

״אני בהריון״ אמרתי לו והוא צחק. אני עד כדי כך לא אמינה ?

״לא הזדיינו מפגרת , אם את מנסה לעבוד על מישהו תבדקי את העובדות״ אמר.

״לא אמרתי שזה ממך ״ אמרתי לו , ״את יודעת במילא שאם היה קורה דבר כזה לא היית פה בשביל לומר לי ״ אמר קורץ לי.

״נו סעמק מה כל אחד רוצה להעלות תמונה עם בן זוג שלו ? מי ישמע יום האהבה מתקרב״ אמרתי מתעצבנת , כל האינסטגרם שלי מלא בתמונות של זוגות .

״יום האהבה מחר יפה שלי״ אומר לי מגחך, ״בואי נצטלם גם״ מוסיף.

עד עכשיו לא שלחתי אפילו תמונה אחת שלי ושל אביאל ביחד לא לסנאפצאט , לא לסטורי באינסטגרם , לא העלתי תמונה שלנו לאינסטגרם , כלום.

לא נראה לי שילדים בכלל יודעים שאנחנו ביחד.

״תמונה אחת ״ אמרתי לו , כי אני לא אוהבת את הקיטשיות הזו.

אני יעלה איתו תמונה כי כן בא לי להשוויץ שיש לי אותו, מה ? לא כל יום פוגשים חתיך כזה.

״מה אתה עושה ״ אמרתי מתאפקת לא לצחוק כשאני רואה אותו מנסה לנשק אותי בפוזות שונות.

״מחפש זווית טובה״ אומר ממשיך לנסות.

״טוב שלא אולי אני יעמוד לך על הראש וינשק אותך שהרגליים שלי בתקרה ? אולי תהיה זווית טובה״ אמרתי לו.

״רעיון טוב״ אמר מרים אותי על הכתפיים שלו בבת אחת.

״תגיד לי מה נולדת בבית חולים פסיכיאטרי ? מה עובר עליך בן אדם״ אמרתי לו מנסה לרדת מהכתפיים שלו. ״בוא תמונה רגילה כבר, נסיים עם החרא הזה״ אמרתי לו.

״תרשמי דובי שלי עם אימוגי דובי ולב״ אמר מנסה לכתוב אצלי בטלפון , לא מסתדר איתו כי האייפון 6 השבור שלי לא מתאים לו מספיק, ילד חרא עם שבע פלוס.

״מה נראה לך מה אני מכוערת מה זה דובי שלי״ אמרתי לו חוטפת את הטלפון שלי מהיד שלו.

״אז אהבת חיי, המלך שלי , נסיך שלי, האוויר שלי״ אמר מחמיא לעצמו, וגילגלתי עיניים.

״אני פשוט יעשה לב״ אמרתי לו , והוא חטף את הטלפון שלי מהיד. ״לא לא , תכתבי אוהבת אותך עם לב אדום״ אמר .

״טוב רק תפסיק לחפור ״ אמרתי והעלתי תתמונה.

״בת זונה״ מלמל.

״אמא שלך דבר יפה״ אמרתי עצבנית .

״לא את לא את , רבקה זאתי של גיאוגרפיה שמה לי הערת מעקב״ אמר מתעצבן.

״מה עשית הפעם ?״ שאלתי אותו.

״איחלתי לה סרטן השד״ אמר משחק לעצמו בשיערות של היד, ובחרתי בכלל לא להגיב לזה .

״תראי יש לנו אותה כמות של שיערות ביד״ אמר משווה בין הידיים שלנו . הוא חולה בראש.

״זדיין עשיתי לייזר״ אמרתי נותנת לו כאפה.

ווהוווווו נגמרו לי המבחנים.
פרק קיטשי ומפגר בהחלט , אבל לא נורא.
אם יש למישהי רעיונות מה היא רוצה שיהיה בפרק הבא, שתכתוב לי פה בתגובות ואני אעשה את זה בפרק הבא ואתן לה קרדיט.

Morel Where stories live. Discover now