פרק 10

5.8K 226 6
                                    

נ.מ מוראל

״ אל תתלהבי יותר מדי״ ענה לי , וגילגלתי עיניים .
״יאלה רדי״ אמר בלי לחשוב יותר מדי, כאשר הגענו לביתי . ״תגיד בבקשה ואז אני אחשוב אם לרדת״ אמרתי בחוצפה. ״נוו רדי יש לך בית ספר״ אמר בחוסר סבלנות. האמת שכיף לעצבן אותו , אבל שירגע. ״טוב טוב יאלה בי ״ אמרתי ויצאתי מהמכונית, מבלי לחכות לתשובה.

נכנסתי הביתה , הורדתי את האיפור , התקלחתי ונכנסתי לישון , מלאת מחשבות - דבר שלא אופייני לי .

קמתי בבוקר עם האנגובר רציני . אני מרגישה כאילו מישהו תקע לי גרזן בראש והשאיר אותו שם . אני יצא לריצה , זה מה שיעזור לי. לנשום קצת אוויר .
אני כבר לא אלך לבית ספר היום , אין מה לעשות. אמא שלי בחול , אז אין מי שיחפור על החרא הזה. אבא שלי זה לא הכי התפקיד שלו לדאוג לי ללימודים , ואמא שלי מבחינתי גם לא קיימת.

לבשתי חזיית ספורט שחורה עם הסמל של נייק בצד , טיץ שחור של נייק עד הברך, ונעליי נייק שחורות . אם אני הולכת עם מותג אחד של ספורט , אני אשים כבר אותו בהכל.
לקחתי בקבוק מים , מפתח ואוזניות, ויצאתי מהבית, לשביל הסמוך הקבוע שלי של ההליכות .

עברה שעה , ואני עדיין בחוץ . ההאנגובר מתחיל לעבור לי . אני צריכה לנסות את זה לעיתים קרובות יותר , ריצה בשביל להעביר האנגובר. או שפשוט אני אקח אקמול פעם הבאה, יותר פשוט.

רצתי ורצתי הכי מהר שיכולתי, ולא נראה לי שנשארה לי יותר זיעה בגוף . נתקלתי בגוף מוצק שהעיף אותי אחורה . ״כל פעם אני אראה אותך פה? אולי כדאי שאבוא לעיתים יותר קרובות״ שמעתי קול מוכר , הרמתי את ראשי וראיתי את אביאל קורץ . ״כנראה ״ עניתי , והתיישבנו על הספסל הסמוך. ״חשבתי שתשני כל היום , מה קרה יצאת לריצה ?״ שאל . ״לא יודעת , התחשק לי ״ עניתי לו בעייפות.

׳אה מאמי׳ ענה לטלפון , יש לו מישהי ? למה הוא לא אמר לי ? . ׳כן כן בערב יאלה בי אוהב׳ אמר וניתק.
״חברה ?״ שאלתי בזלזול. ״יש שיאמרו ״ אמר בעודו מצית את הסיגריה. ״רוצה?״ שאל והנהנתי. הוא הבן אדם היחיד שאני מכירה שלוקח אותו סוג סיגריות שאני לוקחת.

״אז איך הכרתם ?״ שאלתי . מעניין אותי מי זאת שהיפנטה את אביאל וגרמה לו להיות בזוגיות עם מישהי.
״במסיבה אחת, נצמדה אלי ומשם היסטוריה״ אמר .
״יש תמונה ?״ שאלתי . התעניינתי. לא יודעת למה זה כזה מוזר לי . הוא הושיט לי את הפלאפון וראיתי אותה.
יפה דווקא , אני מבינה מה הוא מצא בה. גוף . מוזר לי מאוד שיש לו חברה . באיזשהו מקום זה אפילו מציק לי. אבל בסדר, שיהנו.

״כוסית נכון ?״ שאל אותי . ״אם זה הטעם שלך״ עניתי והרגשתי קנאית , אז הוספתי ״ אבל כן היא יפה״ .
הייתה שתיקה מביכה שהחלטתי לשבור ״יאלה אני ממשיכה לרוץ דבר איתי ״ והתחלתי לרוץ מבלי לחכות לתשובה ממנו.

קיבלתי הודעה בווצאפ .
+972 0548796752 : מה קורה
Morel Levi 💀 :  מיזה ?
+972 054879652 : אדיר
Motel Levi 💀 : יש המון אדיר בעולם אתה יודע
+972 054879652 :יב 7
+972 054879652 : רצינית לא מכירה ?
Morel Levi 💀 : לא אז מתחביביי לעבוד על אנשים
+972 054879652 :טוב תראי אותי מחר בבית ספר

התנתקתי . מוזר באמא שלי

סורי שלא העלתי פרק המון זמן
תגיבו

Morel Where stories live. Discover now