•לאחר חודשיים•
אז עברו חודשיים , מה עבר בחודשיים האלה ? וואו.
אנחנו בחופש הגדול כבר, אתמול הוא התחיל . קיבלתי ב בהתנהגות ולא ג , הייתי בשוק . עם כמות ההברזות שלי הייתי בטוחה שמעיפים אותי מהבית ספר .
אני ואביאל קרובים מתמיד אבל יש לנו המון ריבים , אבל לאחר כל ריב אנחנו מתקרבים יותר ויותר.
אני ושיר הכרנו את נועה, שהיא גם חברה טובה שלנו , ונהיינו סוג של שלישיה.
מחר יש לאביאל יום הולדת , ותיכננתי לו משהו יפה.
יש לו יום הולדת 18.
החלטתי לעשות לו עיצוב לכל החדר מבלונים , לקנות לו מלא מתנות ולשים לו על המיטה .
״הבאתי לך פרה ״ אמר אביאל כשנכנס לבית עם שוקולד פרה במקום שוקולד השחר.
״ יאו איזה ישן זה פרה תביא תביא״ אמרתי ולקחתי את הקופסה מידו , ולקחתי טיפה שוקולד עם האצבע ושמתי בפה.
״בהמה״ אמר צוחק, ובתגובה הראתי לו את האצבע השלישית שלי.
(הערת הכותבת- לא , זה לא יהיה כמו כל סיפור בווטאפד כמעט שהגבר מזהיר את האישה לא לקלל אותו, זה ככ שוביניסטי שבא לי להקיא)
״טוב תביאי שלא תגמרי את החבילה , אני בטוח שזה בשביל העוגת יום הולדת שלי״ אמר קורץ לי.
״אל תפתח יותר מדי ציפיות כי אתה יודע שהמקסימום שאני יודעת להכין זה חביתה במיקרו״ אמרתי לו בחיוך.
״אני יודע שתתאמצי בשבילי״ אמר ונישק אותי נשיקה ארוכה.
״מאיפה אתה יודע ?״ אמרתי לו בהתחכמות.
״מכיר אותך ״ אמר .
קיבלתי שיחה, ׳נועה תתעלם והיא תעלם׳ על הצג.
״אה ״ אמרתי כשעניתי לשיחה.
״שומעתתתתתת דחוף דחוף דחוף דחוף יש מצב את ואביאל לוקחים אותי לדנה לומר סליחה היא עצבנית עלי פיצוצים״ אמרה לי בלחץ.
״מה עשית לה גם את ?״ שאלתי אותה. גם שיר רבה איתה , עכשיו גם נועה ?
״שכבתי עם זיו, אופס״ אמרה לי. בואנה זיו הזה זונה ממין זכר.
גם עם שיר הוא שכב.״לא את לא אמיתית, מה נגררת אחרי שיר״ אמרתי לה.
״נו לא חשוב עכשיו פליז קחו אותי אליה שאני אגיד סליחה כי אין לי כוח אליה , לא רוצה להיות זאת שתפריד ביניהם ״ אמרה בלחץ ממושך.
״טוב טוב אנחנו דקה אצלך״ אמרתי מגחכת וניתקתי. יש לי חברות מפגרות.
״בוא אביאל צריך לקחת את נועה לדנה״ אמרתי לו דוחפת אותו לכיוון הדלת .
״טוב תודה ששאלת אם אני יכול להסיע את נועה לדנה באוטו שלי עם הרישיון שלי ולא קבעת לי בכלל״ אמר בציניות.
״בכיף ״ עניתי ונכנסנו למכונית.
הסענו את נועה לדנה , וישבנו אצלי בבית .
״תביאי תביאי תטלפון שלך כבר ״ אמר כי הייתי בטלפון איזה שעה.
״לא מביאה לך שב״ אמרתי ושמתי תטלפון בתחת שלי כדי שלא יגע. עדיין לא יקרה אחי.
״אני אקח משם ״ אמר קורץ לי.
״ואז זו כבר תחשב הטרדה מינית ״ אמרתי לו בהתחכמות.
YOU ARE READING
Morel
Romanceמקום 2# בספרות נוער בתאריך 11.6 , אך הסיפור הועבר לקטגוריית רומנטיקה. מקום #21 ברומנטיקה. מקום #4 בקללות. הקריאה על אחריותכם , כל הזכויות שמורות לי.