אז הייתי חמודה והעלתי שני פרקים ביום, אנחנו כל כך מתקרבים כבר לסיום הסיפור ! פרק 30 הוא האחרון+אפילוג. אני כל כך שמחה שאתן אוהבות את הסיפור , אתן לא יודעות כמה . אז בלי יותר מדי חפירות, נתחיל.
_______________________________________
״את לא הולכת מכאן רק הגענו, למי אכפת שהוא פה״ אמרה לי שיר ,מנסה לשכנע אותי להשאר.אנחנו במסיבה , וכמובן שאביאל פה.
בלי עדי.
זה משמח. אולי הוא נפרד ממנה . או היא ממנו. לא משנה כל כך מי נפרד ממי, העיקר שיפרדו.
בחיים אבל בחיים , לא הרגשתי ככה לבן אדם, אני בדרך כלל ממשיכה הלאה מכל חבר שהיה לי , אבל הוא פשוט לא יוצא לי מהראש. (הערת כותבת : ברור שהוא לא יצא לך מהראש את בסיפור וזה הסיפור שלך ושל אביאל.)
לבשתי שורט שחור , עם גופייה שחורה צמודה ונעלי סופרסטאר אדומות לגמרי.
האמת שעשיתי בשכל שהתלבשתי פשוט , כי כולן כאן לבשו דברים פשוטים של יום יום.
רק שיר האהבלה דפקה שמלה ועקבים.
שיערי היה פזור עם טיפה בייביליס מוברש ששיר הכריחה אותי להרשות לה לעשות לי , כי אני נראית ״פשוט מדי״.
בינתיים היא המוזרה ששמה לבית של ליאל בגדים ששמים לנשף צרפתי.
״היי״ אמר לי בחור , שנראה שיכור מהתחת .
״רוצה שאט ?״ שאל אותי והצבעתי על כוס הוואן גוך בידי, מסמלת שאני כבר שותה משהו אחר.
״ את בבית ספר של ליאל ? אני חבר של בן דוד שלו״ אמר והנהנתי .
״רוצה להכיר יפה ?״ אמר .
״לא״ אמרתי ופניתי בכדי ללכת.
״למה את פוסלת ישר , יש חבר ?״ שאל וגלגלתי עיניים .
״כן ״ אמרתי בכדי להעיף אותו ממני כבר , כי אני ככה קרובה ללדפוק לו בקבוק בראש.
״אני לא רואה אותו בסביבה , אז בואי נכיר״ אמר ופניתי כדי ללכת והוא עצר אותי עם ידו , ונתתי לו כאפה חזקה , שלא ישכח בחיים שלו .
״היא אמרה שיש לה חבר״ אמר אביאל מאחוריי , והבחור הלך.
״תודה תתקבל בברכה״ אמר לי אביאל , גאה בעצמו כאילו מצא תרופה למחלה.
״יכולתי להסתדר בעצמי , אתה יודע ״ אמרתי מסתכלת לו בעיניים. זה הגיוני שהוא נהיה יותר חתיך מיום ליום ?
״נפרדת מאדיר״ אמר משום מקום, כאילו קבע עובדה .
״נו ו..״ אמרתי לא מבינה מה פשר המשפט.
״נפרדתי מעדי ״ אמר , וניסיתי להראות כאילו זה לא מזיז לי, אבל בפנים הלב שלי רקד ריקודים סלונים.
״אז מוראל מה נעשה עם מה שאת מרגישה אלי״ אמר מתיישב איתי מחוץ לביתו של ליאל.
״מה אני מרגישה אליך ?״ אמרתי לא מבינה מאיפה הפליץ את זה.
״בואי לא נהיה מפגרים , את לא התקשרת אליי בטעות ״ אמר .
״ זאת הייתה שיר״ אמרתי מגנה על עצמי.
״ולמה ששיר תתקשר אליי ממך בלי שום סיבה ?״ אמר ושתקתי.
״טוב שתוק ״ אמרתי לו מנסה להעביר נושא.
״איפה מוראל שהייתה אומרת מה שהיא חושבת בפנים ?״ אמר . כמה אנשים רוצים לומר לי את זה ?
״רוצה לפגוש את מוראל הזאת ? אז הנה מוראל הזאת.
כן אני מרגישה אליך משהו , ואתה לא יוצא לי מהראש, ולא אכפת לי מה תגיד בכלל כי זה על הזין שלי , האמת שאני בטוחה שאני אוכל להסתדר גם בלעדיך ושאתה סתם תקופה ארוכה של חשיבה שתחלוף , ואני השתניתי רק בגללך , וחוץ מזה שהשינוי הזה ממש מגעיל אותי . כי שנינו יודעים שאני לא שמה על אף אחד , ואתה פשוט משהו אחר ״ אמרתי במהירות , ובכנות.הסתכלתי בפניו של אביאל וראיתי שהוא מנסה לעכל מה שהוא שמע הרגע .
״טוב הבנתי״ אמרתי . האמת שלא הבנתי כלום, רק רציתי לסיים את השיחה המזדיינת הזאת.
עמדתי, והסתובבתי בכדי ללכת, וידו של אביאל תפסה אותי וסובבה אותי לנשיקה עמוקה וארוכה.
YOU ARE READING
Morel
Romanceמקום 2# בספרות נוער בתאריך 11.6 , אך הסיפור הועבר לקטגוריית רומנטיקה. מקום #21 ברומנטיקה. מקום #4 בקללות. הקריאה על אחריותכם , כל הזכויות שמורות לי.