פרק 16

5.3K 242 15
                                    

״נו בשביל מה רצית שאני יבריז, אמרת שאתה תאסוף אותי אחרי הבית ספר״ אמרתי לאביאל בחוסר סבלנות .

״סתם רציתי להיות איתך״ אמר .

אז אם הייתי מהדביקות האלה שמתלהבות מכל פיפס שהחבר שלהן מוציא מהפה הייתי קופצת עליו בנשיקות ואולי אפילו מעלה תמונה איתו לאינסטגרם.

כמה חבל ~ציניות~ שאני לא כזאת .

אז במקום להתלהב , התעצבנתי . כי הוא יודע שאני לא יכולה להבריז משיעורים כבר , כי עדיין אכפת לי מהעתיד שלי. חשבתי שהוא רצה שאני יצא מהשיעור בשביל משהו חשוב .

לא חשבתי שזה סתם בשביל לראות אותי .

״נו מה אתה רציני אבל אתה יודע שאסור לי לצאת יותר מהשיעורים , אולי לך לא אכפת אבל לי כן ״ אמרתי לו בעצבים .

״ממתי אכפת לך מלימודים ? על מי את עובדת חיים שלי״ אמר מצחקק.

״אני לא צוחקת״ אמרתי לו .

״בסדר נו מה את ריגשי עכשיו סליחה לא יקרה יותר״ אמר .

לא היה לי יותר כוח להמשיך את הוויכוח המטומטם הזה, אבל אני בטוחה שאם זה יקרה שוב זה לא יהיה וויכוח מטומטם. זה יהיה ריב .

״בואי אלי הביתה״ אמר . ׳טוב ׳ מלמלתי . אין לי משהו יותר טוב לעשות במילא . לחזור לבית ספר היום זה כבר לא יקרה, כי אין לי מה לחזור שיש לי עוד שעתיים רק .

״אז זה הבית ״ אמר , כאשר יצאנו מהאוטו . יש לו בית פרטי , משופץ , לבן כזה יפה. לא מוגזם מדי .
׳בית יפה׳ מלמלתי , והוא חייך אלי.

קיבלתי הודעה משיר .
׳היי סיס מלא זמן לא דיברנו , מה איתך ?׳

׳בסדר , קצת שכחת ממני הייתי אומרת׳ עניתי לה , והתנתקתי. תכף אני אדבר איתה , לא נייבש את אביאל .

״רוצה לאכול משהו ?״ שאל אותי אביאל , והנדתי בראשי לשלילה.

״אולי תכף , אתה שוכח שרק 12 בצהריים , אני רגילה לסיים רק עוד שעתיים.״ עניתי לו .

למרות שסירבתי, אני לא מהבנות שמתביישות לאכול ליד חבר שלהן . כאילו , למה להיות שוביניסטים ? כמו שגבר יכול לתקוע סטייק ליד חברה שלו גם בת יכולה . אני לא פמינסטית, אבל הדברים הקטנים האלה משגעים אותי .

״באלך לעזוב תפלאפון?״ שאלתי את אביאל כשראיתי שהיה שקוע בפלאפון .

כאילו סבבה אני לא אוהבת זוגות שמתחבקים ומתנשקים כל היום או צמודים אחד לשני כמו לא יודעת מה אבל חלאס , עזוב תאייפון ! אני כאן . בשביל מה יצאתי מהבית ספר , בשביל לראות אותך מתכתב ?

״עזוב ביי״ אמרתי ויצאתי מהדלת בעצבים .

אני לא אחת של דרמות , ממש לא .

אבל שבן אדם מבריז בגללך מהבית ספר , בא אליך להיות איתך בשבילך ואתה בפלאפון ובכלל לא מתייחס - זה מרתיח.

שלא יצפה ממני ליותר מדי .

Aviel cohen 🥂:  נו מה את ריגשי עכשיו אנלא מבין
Morel Levi 💀:  מי ריגשי ? תלמד לעזוב תאייפון שמדברים איתך

עניתי לו והתנתקתי , אין לי כוח אליו.

׳אני באה אליך׳ שלחה לי שיר , ועלה לי חיוך על הפנים , וואלה אני מודה שהתגעגעתי אליה .

זה מוזר אחרי שהייתי רגילה כל יום שעות על גבי שעות להיות איתה בלי הפסקה , פתאום בקושי להיות איתה ובקושי לדבר איתה.

אם תראו את השיחות שלנו בווצאפ פעם - אתם תהיו בשוק מכמות ההודעות שיש שם בכל שניה .

ואם תסתכלו על השיחות של עכשיו , תגלו שאנחנו בקושי מדברות , ובאמת שזה חסר . כי אביאל אחד זה לא מספיק.

״סיסססססס״ קפצה עלי שיר כשפתחתי את הדלת , ובפעם הראשונה החזרתי לה חיבוק .

״ מישהי כאן במצב רוח , מחזירה לי חיבוק , עניינים. מה נהיית חברה של אביאלון שעלה לך המצב רוח?״ אמרה ,
והבנתי שלא סיפרתי לה כלום .

סיפרתי לה הכל , וגם על הקטע שלו היום שהיה שהוא עיצבן אותי.

״נו עשית בשכל , אני הייתי מוסיפה גם איזו יציאה ואיזו כאפה לפנים , תעשי קצת עניין״ אמרה .

אין פואנטה , אבל תגיבו.

Morel Where stories live. Discover now