אזז למרות שאמרתי שיקח לי קצת זמן להעלות פרק כי יש לי מלא עומס לימודי , הצלחתי בין לבין לכתוב לכן פרק , אז מקווה שיהיו יותר הצבעות , כי התאמצתי לכתוב פרק על חשבון הלמידה למבחני סוף שנה שלי.
״אני מרגישה שמשהו לא טוב עומד לקרות במסיבה הזו , כבר יצא לי החשק ללכת מכל החורים״ אמרתי לנועה במעט עצבים .
לזיו יש יום הולדת במועדון , וממש אבל ממש אין לי כוח ללכת.
״בסדר אין מה לעשות הוא ידיד טוב של שתינו , ואין מצב שאת לא באה . ואביאל בא , אז ברור שתבואי״ אמרה וגילגלתי עיניים.
שיר ואני קצת התרחקנו בזמן האחרון , לא יודעת מה קרה בין שתינו. היא כבר לא שולחת לי הודעות , ולי יש אגו רציני - אז למה שאשלח לה ?
״יש לו מזל שהוא ידיד טוב שלי״ אמרתי לה חוטפת שקית צ'יפס גדולה מהמדף .
״אם את לוקחת את הצ'יפס מהמדף חטיפים שלי לפחות תחלקי ״ אמרה ולקחה חופן .
׳אני אוסף אותך בתשע למועדון׳ שלח לי אביאל .
׳הכל בסדר איתי תודה ששאלת ׳ שלחתי לו . הוא כזה יבש לפעמים .
׳ בכיף תבואי כל יום ׳ שלח .
אם היה לי אימוגי של גלגול עיניים , הייתי שולחת לו. רק שבאייפון שלי , אין מקום להוריד אפליקציה מזדיינת של 10 מ״ב, אז עדכון תוכנה לא בא בחשבון.
16 ג'יגה זה סבל.
״טוב אני אלך כבר שאני אספיק להתארגן , יש שלוש שעות ולוקח לי זמן להתקלח ״ אמרתי לנועה , חיבקתי אותה והלכתי.
אני לא הטיפוס המחבק , אבל נועה כזאת חייכנית ושמחה שהיא תעלב אם לא אחבק אותה.
אבל אני אוהבת את נועה, יש בה מתיקות כזאת.
------------------------------------------------------------
השעה שמונה , עוד שעה אביאל לוקח אותי והתחלתי להתארגן.יצאתי מהמקלחת , מרחתי קרמים , שמתי שורט שחור עם
חגורה כסופה, חולצה מכופתרת שחורה ועקב שחור. התחשק לי עקב , למרות שזה הורג תרגל ברמה מפחידה.התבשמתי, שמתי צוקר עבה שחור ויצאתי מהבית לכיוון המכונית של אביאל.
״איזה ריח טוב יש לך״ אמר ונישק אותי כאשר נכנסתי למכונית שלו.
״תודה גם לך ?״ אמרתי חצי שואלת , והוא צחק , הצחוק שחושף את השיניים שלו , שגורמות לי לרצות לפחלץ אותו ולשים אותו בתור פסל בחדר שלי.
הגענו למועדון , קפצתי על זיו בחיבוק ואמרתי לו ״מזל טוב טמבל״ , ואביאל הקנאי כרגיל מסתכל על זה שאני מחבקת בנים.
״די להיות קנאי ימציק״ אמרתי לאביאל בשקט , והוא חייך אליי.
״למישהי אחרת לא הייתי כזה קנאי אבל שזאת את ? תגידי תודה שלא הרסתי לו תמסיבה״ אמר וחייכתי אליו נותנת לו מכה קטנה בכתף.
״אייה אייה למישהו יש קרח היא פוצצה לי תכתף״ אמר בכאבים מזויפים, וגלגלתי עיניים חצי מחייכת.
״הנה לך ״ הושיטה לי נועה צ׳ייסר , ושתיתי אותו, כשאביאל מסתכל עליי. רק שהוא לא מקנא בצ׳ייסר גם.
״גם בצ׳ייסר אתה מקנא ? סתם לדעת כי אני שותה אותו עם הפה״ אמרתי לו מתחכמת.
״אני יודע שתעדיפי אותי״ אמר ונישק אותי.
״די להיות דביק ״ אמרתי דוחפת את הפנים שלו ממני, והוא חייך.
״לא יודע איך אני אוהב אותך״ מלמל.
עברו שעתיים , ואביאל הטמבל לא מפסיק לשתות. הוא שתה איזה בקבוק כבר, אני לא צוחקת.
״די לשתות אביאל אתה כבר מלחיץ אותי, ולי אין רישיון איך אנחנו אמורים לחזור הביתה בדיוק ?״ אמרתי לו.
״הכל טוב תרגעי ״ אומר לי בעודו נהיה חיוור ובקושי הולך.
״שב דקה ״ אמרתי לוקחת אותו אל מחוץ למועדון.
״הכל טוב נו מה יש לך ״ אומר לי ומתחיל להקיא ולהראות ירוק.
״אני מתקשרת להורים שלך״ אמרתי לו כבר לחוצה, קוראת לזיו ולכמה חברים של אביאל.
״הם בחול״ אני שומעת אותו ממלמל. כוסעמק. מה אני אמורה בכלל לעשות . ילד חרא הוא לא שותה יותר.
YOU ARE READING
Morel
Romanceמקום 2# בספרות נוער בתאריך 11.6 , אך הסיפור הועבר לקטגוריית רומנטיקה. מקום #21 ברומנטיקה. מקום #4 בקללות. הקריאה על אחריותכם , כל הזכויות שמורות לי.