ערוך
----------
בוקר. התעוררתי למשמע השעון המעורר. החופש הזה עומד להיות משעמם , אני בטוחה בזה. המזל הוא שזה לא החופש הגדול, אלא רק חופש פסח. אני חייבת למצוא לעצמי תחביב, בדחיפות.החלטתי לצאת קצת לריצה, לא יזיק לי לעשות קצת כושר. אני בן אדם עצלן - וממש לא ספורטיבי. במילא אין לי מה לעשות , נרזה קצת.
שמתי סתם איזה חזיית ספורט אפורה של נייק וטיץ תואם , ונעלי אירמקס לבנות. אספתי את שיערי השחור לקוקו גבוה, שמתי דאורדוראנט , השפרצתי על עצמי בושם חזק ויצאתי מהבית בעודי עם שוגי ביד.
השעה היא כולה שמונה בבוקר , אני חייבת למצוא תעסוקה.
בחופשים אני קמה מוקדם ושיש בית ספר אני קמה מאוחר. אני בן אדם מוזר.מלך מי שמצליח לשרוד אותי. על זה שאני מצליחה לשרוד את עצמי , מגיע לי צלש, באמת.
״שלום שלום ״ אביאל קרא לי מאחורה.
״ ולא להתראות״ השבתי לו באדישות והתקדמתי.
״למה את תמיד חייבת להיות ככה ״ אמר ספק שואל ספק לא יודעת מה.
״תמיד? מי ישמע כמה זמן אני מכירה אותך, שבוע בלחץ . עכשיו לך נו אני באמצע״. אמרתי לו בחוסר כוחות להמשיך לדבר איתו.
נודניק אמיתי הבן אדם הזה. נמצא בכל מקום .
״ מה אתה עושה פה בכלל ?״ שאלתי .
״ריצה זה הקטע שלי. את יודעת לא נולדים עם גוף כזה אלוהי״ אמר מחמיא לעצמו, ולא היה נראה צוחק. דבר שגרם לי לעשות פרצוף נגעל .
״אתה חי בסרט אמיתי ״ אמרתי לו והתחלתי להתקדם עם גבי אליו.
״נו כאילו שאת לא כזאת״ אמר מתקדם לעברי. ״כנראה שאתה לא כזה מכיר אותי״ אמרתי לו בזלזול והתקדמתי , והפעם , הוא לא התקדם אחרי . סוף סוף .
״ואז היא הבינה כבר ששכבנו . יופי בטח עכשיו היא תוציא לי שם של זונה . ששוכבת עם בני זוג של אחרים . תאמיני לי אני מטומטמת .״ אמרה לי שיר בעודה מחטטת לי במקרר.
״מה אכפת לך איזה שם היא תוציא לך ? במילא זה בית ספר של זונות״ השבתי לה.
״אני חייבת עבודה בדחיפות . במילא חופש , ואין יותר מה לעשות מבד״כ . בלימודים אני יבוא בערב . בא לי לעבוד באיזה בר או משהו.״ אמרתי לה . ״אוי כמה כיף שלי כבר יש ״ אמרה מתגרה בי, וכתגובה - הראתי לה את האצבע השלישית שלי.
כעבור שבועיים
עברו שבועיים . מה עבר עלי בשבועיים האלה ?
הרבה האמת. מצאתי עבודה , באיזה בר שכונתי. אני עובדת כל יום כמעט עד לפנות בוקר, אז אני מותשת מעייפות כמעט בכל יום.
״נו את עוזבת את הטלפון?״ שואל אותי אביאל חסר סבלנות. כן , אני ואביאל התחברנו קצת. לא יודעת איך ולמה, פשוט נהיינו ידידים כאלה. אבל הוא עדיין בלתי נסבל ברמות קשות .
הוא חמום מוח , והאמת ? אני חושבת שיש לו פיצול. אבל בסדר , לפחות יש לי עוד מישהו לדבר איתו חוץ משיר.
״הנה נו עזבתי . משעמם לי בחייאת אביאל בוא נלך לאכול משהו״ אמרתי בעייפות . ״טוב בואי בואי לאוטו נלך לפונדק״ אמר לי. יצאנו מביתי , ונכנסנו למכונית של אביאל.
בבקשה תגיבו כי אני לא יןדעת אם להמשיך או לא כי בקושי יש הצבעות אז לפחות מי שמצביע שיגיב לי שאדע כמה באמת אוהבים את הסיפור .
YOU ARE READING
Morel
Romansaמקום 2# בספרות נוער בתאריך 11.6 , אך הסיפור הועבר לקטגוריית רומנטיקה. מקום #21 ברומנטיקה. מקום #4 בקללות. הקריאה על אחריותכם , כל הזכויות שמורות לי.