״זה בסדר שאני עם אביאל נכון ?״ שאלה עדי במתיקות שאני שונאת , בעוד שאני מתקדמת אל הלוקר שלי.
אני שונאת הרבה דברים.
״כן כן ״ אמרתי כבר בעצבים , מאוסה הילדה.
היא חמודה והכל אבל בחייאת , הילד לא יוצא לי מהראש , נפרדנו לפני חודש, את באמת שואלת אם זה בסדר שאתם ביחד ?
כאילו לא שהיא יודעת שאני חושבת עליו מלא , אבל עדיין.
אבל יש לי את אדיר , אני מסתפקת בו.
הוצאתי מהלוקר מתמטיקה, ביולוגיה וספרות .
גם ביום הראשון , בבית ספר החרא הזה, לומדים.
״אני לא עצבנית שתקו כבר״ אמרתי לנועה ושיר , שתי מציקות.
אנחנו בקפיטריה , וכבר איזה 10 דקות הן לא מפסיקות לחפור לי על זה שאני מתעצבנת שיש לאביאל חברה.
״כן , אז את סתם מועכת לעצמך את הכריך.״ אמרה לי שיר , מזיזה את פניה לעבר היד שלי , שמוחצת את כריך החביתה שקניתי.
״זה מעצבים עליכן״ אמרתי לה מגלגלת עיניים.
״אל תסתובבי״ נועה אמרה לי, פרנציפ הסתובבתי.
עדי ואביאל יושבים ביחד. זה לא מציק לך מוראל, ממש לא.
״יש לי את אדיר, וחוץ מזה אם הייתי רוצה הייתי מביאה אותו גם לקפיטריה. היא סתם מתלהבת שיש לה חבר שגדול ממנה בשנתיים וחתיך , אז היא מביאה אותו למרות שהוא לא לומד יותר ״ אמרתי במהירות, ולקחתי נשימה עמוקה מהדיבור שלי.
״מי בכלל המציא את החרא הזה שבהפסקת אוכל כולם יכולים לבוא ?״ אמרתי בעצבים לאחר חמש דקות.
״אין , אני צריכה להיות מגדת עתידות״ אמרה שיר , מחמיאה לעצמה.
״נכון יש לך דחף להביא את אדיר , להראות לאביאל שגם את התקדמת ?״ אמרה נועה, קוראת את מחשבותיי.
״כן , אבל אני לא מהאלה״ אמרתי מנסה לגרום לעצמי לא לשלוח לאדיר הודעה.
״אבל אני כן כזו״ אמרה שיר , מראה לי שהיא מחייגת לאדיר.
״לא סובלת אותך״ אמרתי לה , והיא עשתה לי לב עם הידיים.
״אדיר שומע בא לך לבוא לקיפטריה שלנו ? משעמם למוראל״ שיר אמרה לאדיר , כאשר הוא ענה לשיחה.
״את ילדה מתה״ אמרתי לה בשקט , ועשיתי עם הידיים כאילו אני עומדת לחתוך לה את הצוואר.
״טוב״ אמר וניתק.
מצד אחד אני מאוד רוצה שהוא יבוא , בשביל לעשות דווקא לאביאל, אבל מצד שני זה הדבר הכי מטומטם שיש שחושבים על זה. מה אני בסרט על איזה תיכון מטומטם ?
״את לא מבריזה כי משעמם לך , תזהרי״ אמר אדיר , בא מאחוריי לנשק אותי.
״השנה אין הברזות אל תדאג״ אמרתי משקרת.
״טוב אחי״ אמר לוקח לי מהסלט.
״אם לא היית חבר שלי, הייתי דוקרת אותך ארבע פעמים על זה שלקחת לי מהאוכל״ אמרתי לו במבט מזהיר.
״אה אחי מה אתה עושה פה״ אמר אביאל מחבק את אדיר חיבוק גברי, כשעדי מאחוריו.
״מבקר את האישה ״ אומר , ונתתי לו כאפה קטנה בגב.
״אז נשאיר אתכם לבד״ נועה אמרה ולקחה את שיר, משאירה אותי עם אדיר אביאל ועדי, ואני מסמנת להם עם הפה ׳אתן ילדות מתות׳.
YOU ARE READING
Morel
Romanceמקום 2# בספרות נוער בתאריך 11.6 , אך הסיפור הועבר לקטגוריית רומנטיקה. מקום #21 ברומנטיקה. מקום #4 בקללות. הקריאה על אחריותכם , כל הזכויות שמורות לי.