פרק 27

4.3K 217 16
                                    

״בשביל מה זה היה ?״ אמרתי לו לאחר שהשתחררנו מהנשיקה.

״כי אני אוהב אותך״ אמר וחיבק אותי .

התגעגעתי לחיבוקים שלו ברמה מטורפת , אבן ענקית ירדה לי מהלב כשהוא חיבק אותי.

״התגעגעתי אליך״ לחשתי לו באוזן בעודנו מחובקים.

״מוראל מביעה רגשות ?״ אמר בעוקצנות.

״אביאל הורס רגעים ?״ החזרתי לו באותו מטבע, ושמעתי אותו מצחקק.

הרגשתי כל כך רע כשלא היינו ביחד , באמת .

הבן אדם הזה שינה אותי בצורה מטורפת , ואני לא יכולה להסביר כמה שאני אוהבת אותו .

״הופהההה מי פה חזרו ״ שיר באה מאחורינו נותנת לנו כאפות בגב.

״הופהה מי הולכת עכשיו ״ אמרתי לה רומזת לה ללכת , כל דבר היא הורסת המפגרת הזו.

״טוב טוב אני לא אפריע לכם זוג אוהבים ״ אמרה והלכה , לא שוכחת לצעוק ׳ווהו׳ כשהיא נכנסת למסיבה .

״חברה אנרגטית יש לך ״ אמר אביאל כשהתיישבנו על הספסל שמחוץ לביתו של ליאל.

״ מה אתה אומר ״ אמרתי רומזת לזה שאני רגילה אליה.

הייתה שתיקה ארוכה , כי האמת שזה באמת מביך שלפני שנייה חזרנו , ופתאום לדבר רגיל . לוקח לפחות כמה ימים לחזור להיות למה שהיינו .

אבל האמת שזה רק מראה כמה הוא שינה אותי , כי אני אף פעם לא שותקת.

״רוצה להכנס ?״ שאלתי בכדי להפיג את השתיקה שהייתה , והוא הנהן .

כשנכנסנו למסיבה הוא שם עליי יד , כנראה רצה להראות לכולם שחזרנו . ממזר.

״הופההה מי אלה השלימו וחזרו״ אמר ליאל רוקד ריקודים מוזרים , התמסטל בצורה לא נורמלית הילד.

״אחי אולי קצת תרגע עם השתייה ״ אמר לו אביאל , מוזג לו כוס מים.

״לא אחי איזה , המסיבה רק התחילה ״ אמר ליאל , מסתכל לעצמו על הציפורניים כמו איזו בחורה, ומחייך אליהן.

כבר אמרתי שכשליאל שיכור זה הדבר הכי מצחיק בארץ ?

עברו שעתיים , וכבר נהיה שתיים וחצי לפנות בוקר. בדרך כלל אין לי בעיה להשאר עוד , אבל אני עייפה ברמה מטורפת.

״בואי אני אחזיר אותך, גם לי בא לחזור״ אמר לי אביאל , ומלמלתי ׳טוב׳.

״שיר אני חוזרת את באה ?״ אמרתי לשיר בעודה רוקדת.

״לא אני אחזור עוד שעה ככה , ביי סיס״ אמרה עושה לי שלום עם היד. כן היא שיכורה.

׳זין׳ מלמל אביאל כשנכנסנו לרכב, כי דפק את הראש בתקרה של האוטו.

באותה שניה פשוט לא הפסקתי לצחוק.

״מה את צוחקת את״ אומר חצי צוחק חצי מת מכאבים.

״בא לי לצחוק״ אמרתי מחברת את הכבל של השמע באוטו שלו לאייפון שלי, כדי לשים שירים לפניו.

״בטוחה ?״ אמר , והנהנתי.

״אתה חושב שאתה מפחיד אותי ?״ אמרתי מחייכת , והוא הנהן ובא לנשק אותי, ועצרתי אותו.

״ אני פשוט ארים את הגבריות שלי בדרך לבית שלך אחרי הייבוש שדפקת לי פה״ אמר וצחקתי.

״אנחנו יותר מדי דביקים היום , אין נשיקות עד מחר ״ אמרתי לו , הוא יודע שאני לא סובלת זוגות דביקים.

״ואיך אני אמור להפרד ממך לשלום עכשיו כשהגענו אלייך ?״ אמר מתחכם .

״על ידי נשיקה בלחי״ אמרתי לו מחייכת.

״נראה אותך מביאה לי רק נשיקה בלחי ״ אמר , נתתי לו נשיקה בלחי ויצאתי מהאוטו, ממהרת להכנס הביתה .

בעודי מסתובבת לראות את הפרצוף שלו, הוא עשה לי אצבע שלישית , אז עשיתי לו לב עם היד , ונכנסתי הביתה, מחייכת לעצמי.

סוף סוף הוא שלי שוב.

פרק קצת חסר משמעות , סורי.

Morel Where stories live. Discover now