״אמאאאא רוי קרא לי טיפשה״ צעקה יולי בעודה מתחילה לבכות, כבר אמרתי שהתייאשתי ?
״אמא היא משקרת ! תספרי לה מה אמרת לי קודם טיפשה !״ צעק עליה רוי .
״תרגעו שניכם, רוי תדבר יפה לאחותך , ספרו לי מה קרה״ אמרתי להם ברוגע , מנסה להרגיע אותם ומושיבה את שניהם על הספה.
עברו להם 7 שנים, מאז הלילה ההוא בבית החולים .
כמובן שהתחתנתי עם אביאל, שהוא אהבת חיי, ונולדו לנו כבר שני ילדים , רוי ויולי.
רוי בני הבכור כבר בן 5, ויולי בת 4. שניהם ילדים מדהימים ויפים. בזכות היופי של אביאל , אבא שלהם, ובעזרת השם יהיו לנו עוד ילדים יפים כמוהו.
״אני מצטערת״ אמרה יולי לרוי לאחר שהרגעתי את שניהם, והוא חיבק אותה.
״כל הכבוד לכם, יאלה לכו תשחקו תכף אבא בא״ אמרתי להם שולחת אותם לחצר הבית.
״שלום לכולם״ שמעתי את אביאל נכנס בפתח דלת הבית, ועל הדרך נתקע בכמה צעצועים וממלמל ׳כוסעמק׳.
״ושלום לאישתי היפה״ אמר מנשק אותי נשיקה קצרה על השפתיים ופותח את ידיו לחבק את רוי ויולי.
״מי התגעגע לאבא״ אמר ורוי ויולי צעקו ׳אני׳.
לא , הוא שבר את השיא של לעוף על עצמו.
———————————
״אני תשושה״ אמרתי זורקת את עצמי על הספה , לאחר שהרדמתי את רוי ויולי.
״גם אני , בקושי ישנתי אתמול״ אמר אביאל בעודו מדליק את הטלוויזיה ומתיישב לידי.
״תנסה להתמודד איתם מהבוקר עד הערב, אלוהים ישמור שיגמר כבר החופש הגדול״ אמרתי שמה עליו את ראשי ומנסה להרדם.
״כולה שבע וחצי מה את נרדמת״ אמר לי מנסה לגרום לי להיות עירנית.
כן , לא משנה כמה שנים יעברו, אביאל תמיד ישאר הילד הקטן וחיית הלילה שלא נותנת לאף אחד לישון לפני אחד בלילה, עד היום אני סובלת את זה.
״כמה את יפה״ אמר מסתכל עליי ותופס לי בשתי הלחיים.
״כמה אתה מציק״ אמרתי לו מזיזה את ידיו מהפנים שלי ומנסה להרדם עליו שוב.
״אני לא אתן לך לישון , מה יעזור לך לנסות ?״ אמר מחייך אליי.
״אני אופטימית״ אמרתי לו בציניות, והוא גיחך.
אני הבן אדם הכי פסימי שתכירו, וקולטים את זה על השניה שמכירים אותי.
״מחר אני בחופש, מה את אומרת על להביא את רוי ויולי להורים שלך ושנלך ליום כיף ?״ אמר לי בפרצוף שאמור איכשהו לפתות אותי לתוך זה.
״ככה אתה זורק את הילדים שלך ?״ אמרתי לו מרימה גבה.
״חלילה״ אמר צוחק.
״טוב נו מתאים לי , קצת שקט לא יזיק לי״ אמרתי לו בעודי הולכת אל המטבח ומביאה קצת חטיפים .
״פשוט תגידי שבא לך לבלות זמן עם בעלך האהוב, החתיך, החטוב, הנאה, המושלם והמדהים״ אמר מחמיא לעצמו .
״לא עפת על עצמך בכלל הייתי אומרת״ אמרתי מגחכת למשמע דבריו.
״מתי תודי באמת״ אמר .
״ברור בעלי המושלם , החתיך , הנאה ומה עוד אמרת ? אשמח מאוד לבלות איתך זמן איכות״ אמרתי לו צוחקת, והוא חייך אליי.
״כמה דברים עברנו אה ?״ אמרתי לו , מניחה את ראשי עליו.
״יותר מדי , מתחיל להמאס לי ממך״ אמר ונתתי לו כאפה קטנה בכתף.
״סתם חיים שלי סתם״ אמר צוחק.
״אם הייתי יכול הייתי חוזר אחורה, ובמקום לומר לך ׳מפגרת׳ הייתי פשוט מנשק אותך על ההתחלה״ אמר מלטף את ראשי , ועשיתי לו פרצוף של ׳מה אני כלב מה אתה מלטף אותי׳ והוא חייך.
״ואז הייתי בורחת, ומה עשית בזה ?״ אמרתי לו מתחכמת.
״הייתי מוצא דרך להגיע אלייך שוב תאמיני לי״ אמר בטוח בעצמו.
״אם זה מה שאתה אומר״ אמרתי לו מסתכלת עליו.
״כמה אני אוהב אותך ?״ אמר כשאלה רטורית.
״יותר מדי, וזה הדדי״ אמרתי מחייכת אליו, ומנשקת אותו נשיקה ארוכה בשפתיים.
אביאל כהן , אני אוהבת אותך.
________________________
אוקיי רשמית רשמית רשמית, הסיפור ״MOREL" גמור !
תודה לכולכן קוראות מדהימות שלי, מקווה שתמשיכו איתי גם לסיפורים הבאים שלי !❤️בעוד כשבועיים עומד לצאת סיפור חדש שלי, והדמות הראשית תהיה הבת של אביאל ומוראל, יולי. כך שיראו אותם מדי פעם .
אוהבת אתכן המון.❤️
YOU ARE READING
Morel
Romanceמקום 2# בספרות נוער בתאריך 11.6 , אך הסיפור הועבר לקטגוריית רומנטיקה. מקום #21 ברומנטיקה. מקום #4 בקללות. הקריאה על אחריותכם , כל הזכויות שמורות לי.