״מה את צוחקת״ אומר לי אביאל כאשר יושב על מיטתו ואוחז בראשו בכאב, לאחר שקיבל מכה בראש מהקיר.
״אם לא תהיה כזה מטומטם חסר כישרון אולי לא הייתי צוחקת״ אמרתי לו בעוקצנות.
״חסר כישרון ? הרגע עשיתי לך סלטה של החיים״ אמר אביאל מחמיא לעצמו , חושב הוא מינימום אתלט אולימפי.
״לקפוץ באוויר ולהתקע בקיר לא נקרא סלטה״ אמרתי נזכרת שוב פעם באיך שנתקע בקיר, ומצחקקת.
״תכיני לי משהו לאכול״ אמר משחק לי בשיער.
״הבית שלך , אתה אמור לארח אותי ולהכין לי משהו ״ אמרתי בעודי מזיזה את ידיו משיערי, שונאת שנוגעים לי בשיער.
״את האישה״ אמר.
״ואתה השוביניסט״ החזרתי.
״נכין ביחד״ אמר מנסה להתפשר.
״אני לא ממש יודעת להכין משהו אם לא שמת לב, אבל אם אתה רוצה חביתה במיקרו בשמחה״ אמרתי .
האמת שאני יודעת להכין דברים, פשוט אין לי כוח. ואני יודעת כמה שאביאל בררן באוכל שלו, אז אם אני אגיד לו שאני גרועה בלבשל, הוא יכין לשנינו.
״תהנה במטבח״ אמרתי לו מחייכת חצי חיוך.
״את באה איתי לפחות לא נותן לך להשאר לי בחדר לבד את חטטנית״ אמר גורר אותי כאשר הוא מושך בידי.
״מי חטטן יא מוזר , בסדר אני באה״ אמרתי נכנעת .
״שימי לב לשף״ אמר מרים ביצה ושובר אותה על השיש, ותוך שניה כל תוכלת הביצה עפה לכל מקום.
״אני שמה לב ״ אמרתי לו בציניות.
״אני רק התחממתי , הפעם יהיה טוב״ אמר שובר שוב ביצה , הפעם בהצלחה.
״שף או לא ?״ שאל מחמיא לעצמו , טופח לעצמו על השכם.
״לא״ עניתי. ׳קנאית׳ מלמל.
״נו בוא איתי לסרט היום תזרום יא מעצבן״ אמרתי לו בפעם האלף.
אני רוצה ללכת לסרט ׳לילה קשוח׳ ושיר כבר ראתה את זה, וזה לא סוד שאני לא הכי בקשר עם שאר הילדים בשכבה שלי.
״אם אני אבוא את תפסיקי לחפור ?״ שאל.
״כן״ אמרתי חצי צועקת , רק שיבוא איתי כבר לסרט הזה, תכף הוא יוצא מהקולנוע , ואז זהו , מוראל ז״ל.
״תכף אנחנו שנה ביחד, אם לא מתייחסים לפרידה שלנו״ אמר עסוק בחביתה שלו.
״מבחינתי הפרידה הזו לא קרתה , אבל הפעם אתה צריך להפתיע אותי. אני עשיתי לך הפתעה ביום הולדת , תורך חמוד״ אמרתי לו קובעת .
״בסדר חמודה״ אמר מושיט לי את החביתה בצלחת .
״בלי תוספות נלוות ?״ שאלתי בכוונה לעצבן אותו.
״בלי תוספות נלוות״ ענה לי נועץ בי מבט שאמור להפחיד אותי ולומר לי שזה מעצבן אותו , וכמו תמיד , אני אמשיך להציק לו.
״חסר קצת מלח״ אמרתי לו בכדי לעצבן אותו שוב.
״קחי קחי מלח , שיתקע לך בגרון״ אמר מושיט לי מלחייה, וצחקתי.
״כל כך כיף לשמוע שחבר שלך אוהב אותך עד כדי כך״ אמרתי לו בציניות.
״את יודעת שאני אוהב אותך אז למה ככה״ אמר מתרכך.
״לאהוב זה נקרא לאחל לי להחנק ממלחייה ?״ אמרתי צוחקת לעצמי מהמשפט הזה.
״כנראה״ אמר בא לנשק אותי, ועצרתי אותו.
״תתמקד בחביתה שלך״ אמרתי לו מחייכת.
״את החביתה שלי ״ אמר ונישק אותי.
אז אחרי מלא זמן שלא העלתי פרק , הנה לכן אהובות.
אני התגעגעתי בעצמי לאביאל ומוראל.
YOU ARE READING
Morel
Romanceמקום 2# בספרות נוער בתאריך 11.6 , אך הסיפור הועבר לקטגוריית רומנטיקה. מקום #21 ברומנטיקה. מקום #4 בקללות. הקריאה על אחריותכם , כל הזכויות שמורות לי.