♡első díj♡

602 13 2
                                    

Nagyon szépen köszönöm a könyv első díját TheFlier-nek, nagyon sokat jelent♡


Szabályok:

1. Olvasd el annak a történetét, akitől a díjat kaptad.

2. Rakd ki a szbályokat.

3. Írj 10 tényt magadról.

4. Válaszolj 10 kérdésre.

5. Tegyél fel 10 kérdést.

6. Jelölj meg embereket a díjra.

Tények:

1. Miután nemrég befestettem a hajam, konkrétan lemondtam róla, aztán jött egy sampon, ami megváltotta az életem.

2. DICSEKEDÉS WARNING. Bár nem tartom magam okosnak, végül sikerült bekerülnöm az ország 11. legjobb kéttannyelvű gimijébe. De ez nekem nem ad elég okot arra, hogy büszke legyek magamra.

3. Az előző tényből is gondolom, lejött mennyire maximalista vagyok.

4. Bár tavaly még csakis Hamiltonról voltam képes beszélni, idén már jóval több pilóta áll közel a szívemhez.

5. Apukám elmesélte, hogy volt egy korszakom, valamikor nyolc éves korom körül, amikor néztem vele az F1-et (erre én nem emlékeztem). És már akkor is Lewisnak szurkoltam.

6. Nem ítélem el azokat, akik cigiznek vagy füveznek.

7. Egy időben gondolkodtam azon, hogy lehetne a történetnek olyan harmadik felvonása, melyben az öreg Lewis és Rozi mesélik el a történetüket az unokáiknak, azonban elvetettem a dolgot, mert nem lenne értelme újra leírni a sztorit.

8. Akármennyire is élek boldog párkapcsolatban, imádom a szakítós dalokat, valahogy jólesnek a szívemnek. Fura vagyok, tudom.

9. Ha valami miatt kivagyok, akkor mostanában verseket hozok létre. Ezeket azért nem publikálom, mert bár a szófűzés nem rossz, semmi rím nincsen benne, lol.

10. Volt egy lány, aki rámászott a barátomra. Mára már egész jó barátok lettünk. Könnyen megbocsájtó személyiség vagyok, amit szerencsére a környezetem nem használ ki különösebben.

Válaszok:

Q: Játszol valamilyen internetes játékkal?

A: Ha nagyon idegállapotba akarok kerülni, akkor HungrySOS-szal, meg néha LOL-ozok barátom gépéről, egyetemben a FIFA-val. Egyikben sem vagyok legendás.

Q: Szeretsz ismerkedni?

A: Igen, én vagyok az a lány, akit felvettek a gimibe és már gólyatáborba barátokkal megy. Könnyen ismerkedem, imádok barátkozni, viszont az a dolog hátránya, hogy túl sok emberben bízok meg.

Q: Könnyen bocsájtasz meg embereknek?

A: Yup.

Q: Mi az álmod?

A: Ez egy összetett válasz lesz, felkészülni... GO. Mindenképpen külföldön képzelem el magam, és még emellett az sziklaszilárdan biztos, hogy egy relatívan nagy családdal és csakis kizárólag a legjobb barátnőm közelében. Szeretnék egyetemet végezni valami olyan szakon, amit szeretek, de kihívást jelent majd. De ettől függetlenül, ha összejön, az írásból szeretnék megélni.

Q: Van legjobb barátod?

A: Big Sis-em van <3

Q: Az életben szeretnél kezdeni valamit a Wattpaddal?

A: Szerintem tudat alatt kicsit már most is azt teszem. Hiszen az – aránylag – rendszeres feltöltés, és az idő, amit belefektetetek rendesen megtérül. Amióta Wattpadozok valahogy jobb az általános közérzetem, hiszen mindenkinek jólesik, ha látja, hogy az embereket érdekli az, amit csinál.

Q: Honnan ismered a Wattpadot?

A: én úgy konkrétan beírtam AppStore-ba, hogy 5sos blogs, és ezt dobta ki.

Q: Mi a kedvenc zeneszámod?

A: Úristen, nagyon sok van, főleg mostanában, hogy egyre jobban kezdek belemélyedni ebbe a Gangsta Rap dologba, ami nem is gengszzer, inkább csak könnyed, mivel a rappereknek elég erős a szimpátiája a tudatmódosító szerek iránt. De szép mondat lett ez is.

Viszont van egy dalocska, amihez rengetegszer rohanok vissza hüppögve. Én nem is értem az egészet, de egyszerűen valami hihetetlen erőt ad nekem. na jó, kettő van.

Bts – Young Forever

Against the current – Brighter

Ez utóbbihoz van történetem is, amit meg akarok osztani. Szóval ugye volt szerencsém eljutni a banda koncertjére, ahol ez előtt a dal előtt Chrissy olyan hihetetlen inspiráló szöveget lenyomott, hogy az még mindig bennem van. Nem mondott kliséket, hanem arról beszélt, amit gondolt, és ez meg is látszódott a dolgon. Mert nagyon átjött. A koncert után két nappal volt szóbelim oda, ahova végül bekerültem, és – bár butaság, tudom – szentül hiszem, hogy ez a kicsiny szónoklat jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy így szerényen eladtam a szart is.

BTW azért dumálok ennyit a felvételiről, mert ma jönnek ki a végleges eredmények, és bár engem már felvettek, azért izgulok.

Q: Kedvenc előadód?

A: *kinyitja az ablakot* *megköszörüli a torkát* BANGTAN SONYEODAN FOR LIFE AND TRU THAT AND NO MATTER WHAT AND nincs életem, typo fangirl vagyok.

Q: Mit nézel meg először egy fiún?

A: Hogy ázsiai-e.

Mostanában nem olvastam watty-n sokat  úgyhogy bocsánat, cuncikáim, nem jelölök senkit, így nem írok kérdést sem.

FONTOS! Mivel a drága laptopom úgy döntött, hogy beszarik, ritkábban/egyáltalán nem leznek részek kérdéses ideig. Sry gájz, de ha nincs netem és max 20 perc után meghal a laptop, nem tudok sokat alkotni. Tho majd telefonról próbálok valamit összedobi. Kicsit fáj belegondolni. Whatever

All the love, Ch

Reason to stay ↠L. Hamilton↞Onde histórias criam vida. Descubra agora