NAGY FUTAM ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ

648 19 1
                                    

Idén, életemben először mentem el a nagyfutamra, és valami hihetetlen nagy élmény volt.

Ugye barátommal – az egyszerűség kedvéért hívjuk Milánnak – mentem ki. Nem kis pánik uralkodott el rajtam, amikor még a Népligetnél voltunk 12-kor. Pont lekéstük a két F1-es pilóta bemutatását, így arra jutottunk, hogy beülünk Mekibe. Így végül Ricciardo első menését is kihagytuk, bár még a kb. két tömbbel arrébb lévő mekiben is tökéletesen lehetett hallani a hangokat. (Itt kijelentettem, hogy az esküvőmön zene helyett F1-es kocsik hangja lesz az aláfestés és kész.) Aztán elmentünk Deákra, leültünk, és utána konkrétan belefutottunk a közvetítőállásba. Gyorsan elkezdtek forogni a kis fogaskerekek a fejemben: Ha itt vannak Szujóék, itt lesznek az interjúk is, tehát itt lesznek a pilóták is. Úgyhogy itt lecölöpöltünk (végül 4 órát álltunk egy helyben, de megérte). Gyanúsan sok lett a Mercedeses, így elküldtem Milánt megnézni, hogy nem-e Bottas van ott (messze túl pici voltam ahhoz, hogy lássak bármit is, utána szerencsére találtunk jobb helyet úgy két méterrel arrébb lol). Ő közölte, hogy nem. Utólag kiderült, hogy ő volt az, de a kárpótlás egyből következett. Ugyanis Valtteri Bottas úgy két méterre kocogott el tőlem. Éppen ittam, így kis híján belefulladtam a vizembe, majd az üveggel mutogatva ordibáltam neki először magyarul, angolul, majd egy koreai „Helló, szeretlek"-et is bedobtam nagyobb szókincs hiányában. Aztán elgondolkodtunk azon, hogy hova ment. Mert bizony a toi toi vécék irányába futott. Megnéztem nem volt a toi toi-knál ☹ . Újabb másfél óra ácsorgás. Egyszer megemlítettem, hogy „csak" Mihelisz van itt. A tömeg kis híján megölt. Aztán jött Daniel. Megláttam, és kész, elsírtam magam. Szegény Milán azon kívül, hogy megölelt nem tudott velem mit kezdeni. Végignéztük az interjúját, megbeszéltük, hogy 5 méterről is meg tudjuk számolni mind a 32 fogát, aztán olyan 4-5 között elindultunk haza. Wonderful élmény volt, és bár úgy voltam vele, hogy idén nincs pénzem Hungaroringre, szerintem a ballagási pénzem arra fogom költeni. Csak ötletem nincs, hogy kivel fogok menni. Lol, szerintem szülinapomra meghívom apát Hungaroringre lol. 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Reason to stay ↠L. Hamilton↞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora