Multi'ye şarkı koymuyorum ama eğer dinleme fırsatınız varsa;
Bedia akartürk-Gayri dayanamam ben bu hasrete
Hande yener-Acı veriyor...Bu bölüm için birebir şarkılar.Bu hikayeye bir sezon finali şarttı.Hikaye içinde size söylemedim birçok sorun üst üste geldi birkaç bölüm sonrasında ne yapacağımı biliyorum ama tıkandım ondan sonrası devam etmiyor.Kendi hayatımı da düzene sokup buraya tekrar geleceğim.Ara ara özel bölümler paylaşabilirim haberiniz olsun ve mümkünse okuma listelerinde Fürade'ye de bir yer açın.Bu bir final değil kısa bir ara sadece. Bölüm içindeki sorundan dolayı bu bölüme yorum istemiyorum arkadaşlar!!!
Sizi çok seviyorum.Görüşmek üzere iyi okumalar :DUmut'la o günden sonra bir daha konuşmamıştık.Avukatımın önerisi üzerine onunla aynı evde kalmaktan vazgeçmiş yeni bir eve yerleşmiştim.Boşanma sürecinde davanın hızlı sonuçlanabilmesi için böyle olması gerekiyordu.İlk başta çok direnmişti Umut ,çok kavga etmiştik bu yüzden ama sonra pes etmişti.Kızgındı...Hatta kızgın demek az kalırdı sinirden gözü kör olmuştu resmen.En sonunda Fatıma anneyle kalmam karşılığında kabul etmişti.İtiraz edecek tek bir cümlem olmamıştı.Doğuma az kalmıştı birinin yanımda olması iyi olacaktı ve yanımda kalacak kişi kesinlikle Umut değildi.Çekilmez bir sızı ara sıra kalbimde peydah olurken gururumun arkasına sığınıp görmezden gelmeye çalışıyordum.Bebeğimi babasından uzaklaştırmayı...Yanlız kalmayı...Vicdanım yokluyordu ara sıra kalbimi sonra susturuyordum vicdanımı, bana yaptıklarını hatırlıyordum.Benden uzak oluşunu...Hayallerimi kırışını... Kalkanlarımı bertaraf edip yüreğimde yer edinişini...Ondan intikam alıyordum belki farketmeden ama kendime yaptığın neydi?Niye acıyordu sancıyan kalbim?Seviyordum ama sevmek ayrılığa mani değildi.
Ağlardım acımı yaşardım ama en sonunda alışırdım onsuzluğa.Mesela olur olmadık yerlerde adı çıkmazdı karşıma, anı defterimi ona olan hislerimle doldurmazdım ,şiir yazmazdım olur olmadık zamanlarda.Telefonuma gelen mesaj sesiyle birlikte ekranı açıp bildirim panelinden gelen nesaja baktım.Avukatımdandı.
-'Umut beyin avukatıyla irtibata geçtim.Boşanmayı öne sürdükleri şartları kabul ederseniz kabul edeceklerini söylediler.E-postanıza incelemeniz üzere şartları gönderiyorum.Eğer kabul etmediğiniz bir madde olursa benimle irtibata geçin lütfen burcu hanım."mesajı okumayı bitirdiğimde telefonu kapayıp odadaki masamın üzerinden laptobumu alıp yatağın üzerinde göbeğimin izin verdiği derecede oturdum.Pek izin verdiği de söylenemezdi.Gönderilen maddelerde gözlerimi gezdirmeye başladım.
Şirket hisselerinin yarısı çocuğa devredilmiş olup on sekiz yaşını doldurana kadar annesinin hisseleri yönetmesi şartıyla boşanma davası kabul edilecektirTek bir madde vardı.Onu onaylamaktan başka şansım da yoktu boşanmak için,üstelik çocuğumun hakkıydı bu.Telefondan avukatımın numarasını bulup mesaj attım ben de
Maddeyi kabul ediyorum karşı tarafa bildirebilirsiniz gönder simgesine basıp telefonumu da laptop'umun yanına koyup yatağımın yanında en son evi terkederken Umut'un beni bulduğu zamandan kalma bavulum açtım.İçindeki eşyalar aynıydı sadece ayrılış zamanımız farklıydı aktarmalı seferlerden artakalmış bir fotoğraf albümü vardı şimdi yanımda.Fotoğraflarda mutlu görünüp de gerçek hayatta mutluluğu yakalayamayan o insanlar vardır ya! biz de onlardandık galiba.Mutlu görünüyorduk.Belki başkaları da o fotoğraftaki mutlu çifte imreniyorlar, onların yerinde olmak istiyorlardı ama biz o mutlu çift değildik.Sadece hayaldik, sadece yalandık ,aynaya yansıyan sahte hayatların siluetiydik.Biz değil de sendik bendik.O olmuştuk ,şu diye işaret etmiştik belki birbirimizi.Biz birbirimizin hayatına yanlışlıkla uğrayan bir misafirdik.Kimseydik yani...Hiçkimseydik...
Fatıma annenin yemeğe çağırmasıyla yemeğimi yiyip tekrar odama geçtim.Bir şeyler yapmak istesem de buna izin verilmiyordu.Zaten bebeğim de buna pek olanak sağlamıyordu.
Bu zaman zarfında suziyle sık konuşur olmuştuk.Evlilik hazırlıkları yaptığı adam tarafından aldatılmak onu yıpratmış ve erkeklere güvenmeyen hepsinin aynı olduğunu söyleyen bir kadın yapmıştı.Benim durumumu bildiğinden de bu tezi çürütüp arkadaşıma destek olacak bir şey söyleyememiştim.Telefonu elime alıp onu aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dubai'li Aşklar-Fürade(ARA VERİLDİ)
ChickLitSusabilirdim...Susmadım.Konuşabilirdim... Konuşmadım.Sadece izledim olanı biteni, binlerce olay birbiri ardına cereyan ederken ben kendimi bir kafese kapadım adına da sevgi dedim aşk dedim.Oysa o ne sevgiydi ne aşktı sadece yanlızlığına yoldaştı. Ga...