Multi'de yaptığım afiş var.Sizce nasıl olmuş?
*****
Arkasından gelen adım sesleri iyice yakınlaşmış ,korkusunu arttırmıştı.Mermer zeminde ince 'Tak'sesi durduğunda,arkasını döneceği sırada, boynuna vuran nefesle soluklarını tuttu.Kalp atışları son raddeye ulaşıp ,göğüs kafesini terk edecek gibi atarken, arkasındaki bedenden vuran sıcaklık, titremesine neden oldu.Şoka girip hareket dahi edemezken ,beline sarılan kollarla sıçradı yerinde."Ayyh..."Çığlığına mani olamazken,beline sarılan kollar daha da kendini hissettirdi.Korkuyordu...
"Şşhht korkma...Benim."Bu ses tanıdık gelmişti.
"Sen kimsin?"dedi merakla.Titremeye devam eden eden vücuduna söz geçiremediği halde, sesi beklediğinden güçlü çıkmıştı.
"Benim."dedi arkasındaki adam.Aman Allah'ım!O...
Allah kahretmesin. O'ydu.O...Olamaz...
****
Neden şimdi buradaydı?Neden peşini bırakmıyordu?Ama ondan önce sorması gereken; bu adam kimdi?Benim diyordu da ,'Eee ben de müneccim boku yedim.Her önüme gelenin ismini biliyorum söylemene gerek yok.' diyip ölümüne dalga geçmek istese de adamı tanımıyordu.Belki şizofren falandı ,ne yapacağı belli mi olur?Beline sarılan el hakimiyetini arttırırken, adamın yüzünü delice görmek istiyordu.Çok mu çirkindi de yüzünü göstermiyordu?Off yine her baskı altında olduğunda yaptığı gibi, saçma sapan düşündüğünü farkettiğinde içinden kendine küfür etti.Bir cesaretle kaybettiği sesini bulup onun gibi sessizce konuştu.Depoda ses yankılandığı için kendi sesinden bile korkacak duruma gelmişti.
"Benim benim diyorsun da sen kimsin?"dedi sitemle.Ne siteminden bahsediyordu be tanımadığı adama tövbe tövbe.
"Öğrenmek istemezsin."dedi soğukça.
"O zaman sen de belimi bırakıp gidebilirsin."
Adamın gülüşünü boynuna yasladığı dudakların yana doğru açılmasından anladı.
"Fazla cesursun ama biliyor musun? Kedi de tırnaklarını çıkarıp kendinden güçsüzlere saldırmaya çalışır.Ama karşısına köpek çıktığında, tırnaklarını içeri çekip arkasına bile bakmadan kaçar."dedi nefesini başının arkasından boynuna doğru verip titremesini sağlarken.
"Kendine köpek mi demek istiyorsun?Bana da kedi..."dedi.
Adamın boynundaki dudakları dikkatini dağıtmıştı.Heyy şimdi etkilenmiş mi oluyordu hiç tanımadığı bir adamdan.Saçma salak düşünme kızım. Tabi ki de hayır.O vücudunun tepkisiydi senin değil dedi iç sesiyle konuşup kendi kendine.
"Olaya farklı yönden bakıyorsun.Demek istediğim...Ben senden güçlüyüm ve senin cesaretin ancak benim izin verdiğim zamana kadar sürer."dedi.İyi de bu düpedüz tehditti.
"Kimsin sen! Benimle böyle konuşamazsın." Dedi hırsla ayağını yere vurarak.Nefret ediyordu üstünlük taslamaya çalışan insanlardan ama nerde bi pislik varsa gelip buluyordu.
"Yerinde olsam bu kadar yakındayken diklenmeye kalkmazdım."
"Evet sen öyle yapıyor olabilirsin ama sen ben değilsin.Şimdi bırak beni.Seni polise şikayet ediceğim zorba herif."dedi korkmasına rağmen direnerek.
"Çık çık çık polis mi?Ama oyun daha yeni başlıyor Burcu."
"Adımı nereden biliyorsun?"dedi şaşkınlıkla.Gözleri büyümüş, tabir-i caizse ağzı bir karış açık kalmıştı.Kendisini tutan kollardan kurtulup arkasına dönmek istediğinde, belinde kenetlenen eller buna izin vermedi.Başını da zaten boynuna yasladığından geriye dönme imkanı da kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dubai'li Aşklar-Fürade(ARA VERİLDİ)
Chick-LitSusabilirdim...Susmadım.Konuşabilirdim... Konuşmadım.Sadece izledim olanı biteni, binlerce olay birbiri ardına cereyan ederken ben kendimi bir kafese kapadım adına da sevgi dedim aşk dedim.Oysa o ne sevgiydi ne aşktı sadece yanlızlığına yoldaştı. Ga...