6.

1K 56 10
                                    

Manibear😍: Halii!

Laur😍🙈: Sziaa. Mi a helyzet?

Manibear😍: muszáj kérdeznem valamit...

Laur😍🙈: Kérdezd nyugodtan😊

Manibear😍: jó, de ígérd meg, hogy nem haragszol meg!

Laur😍🙈: Dehogy, rád soha!

Manibear😍: Hát jó, neked bejön Camila?

Laur😍🙈: öhm, hát, miért kérded?

Manibear😍: Oh, hát csak feltűnt. Tudod akármikor megöleled a szemeid ragyognak, ha meglátod a kedved felmegy 10-ről 100-ra, folyton mosolyogsz, mikor vele beszélsz, meg ha ránézel olyan fejed lesz, mint a szívecskeszemű emojinak.

Figyelj Lauren, tudod jól, hogy itt vagyok neked. Veled voltam akkor is, mikor "kibújtál a szekrényből", veled vagyok most is. Tudod, hogy nem ítéllek el semmiért és nem is csodálom, ha beleestél. Meg kell hagyni Camila egy igen különleges és gyönyörű lány.

Laur😍🙈: Ahj Mani.. komolyan ennyire feltűnő?

Manibear😍: Egy nyitott könyv vagy Jauregui, de nyugi... Camila százas, hogy nem vette észre. A csaj körül egy totális lebeny van, amin nem hiszem, hogy át képes látni.

Laur😍🙈: 😂😂😂????!?

Manibear😍: oh, az a lényeg, hogy biztos nem vette észre. Erről már Dinahval is beszélgettünk, de Camila vaksi.

Laur😍🙈: épp ez a baj Mani. Tudod mennyire beleestem? Egyszerűen tökéletes, egy mestermű. Az a mosoly, a hang, az a hülye feje, a gyönyörű arca, a gyönyörű lelke.. Ahj Mani annyira rossz. 😭 Nem tudom mit kezdjek, el akarom mondani neki, mindent, de még azt sem tudtam kinyögni, hogy biszex vagyok. Utálom magam. Akkora egy idióta vagyok, és tudod mi a legnagyobb baj? Hogy soha nem fog úgy érezni, mint én.

Manibear😍: hé csajszi! Nyugi. Nem tudhatod. Mondd el neki! Bátorság, jó? Amíg meg nem próbálod, nem tudhatod, szóval szedd össze azt a jó segged majd állj elébe és mondd meg neki a tutit!!!

Már egy hete azon gondolkoztam, hogy elmondjam Camilának az iránta táplált érzelmeimet. Nem mertem, nem tudtam, hogy hogyan mondjam vagy mikor. Egyszerűen féltem attól, hogy emiatt elveszíthetem... Elveszíthetem örökre. Már pusztán a gondolattól is meghasadt a szívem. Ezalatt a négy hónap ismeretség alatt már szinte szerves részévé vált az életemnek. Ő a második legjobb barátjának tartott én meg annál sokkalta többnek.  Ott volt velem, mikor szükségem volt rá,  segített nekem, elmondhattam neki mindent és megértett engem. Nem azért volt velem és nem azért törődött velem, mert balesetem volt és fizikailag korlátozottá váltam, nem sajnálatból volt velem és nem is azért segített nekem. Éreztem, hogy magamért szeret, és önmagamért van velem, és azt is, hogy a belsőmet szereti. Más mint a többi fiatal, más mint a többi lány. Camila kívül-belül csodálatos ember. Mindenkinek segítene akin tudna, és mindenkit önmaga elé tesz. Túlságosan fontos nekem ahhoz, hogy elcsesszem a barátságunkat. Szükségem van rá, legalább mint barát.
 Akárhányszor találkozunk, akárhányszor meglátom, azt a csodás arcot, a mélybarna szemeket, a kis masnival díszített ragyogó haját, a pozitivitástól ragyogó  arcát, minden egyes alkalommal jobban beleszeretek. Mikor már azt hinné az ember, hogy ennél jobban nem szerethet valakit/ valamit rájön, hogy mekkorát tévedett.
Eddig Camila a legjobb dolog az életemben ami történhetett velem.
A baleset után csak Normani, Ally és a párjaik voltak ott nekem, mégis egyedül éreztem magam, mert nem kaptam meg azt a szeretetet, amire akkor szükségem volt. Camila miatt lehettem újra igazán boldog, mert nekem ő a legkülönlegesebb ember, és ha mellette vagyok én is ezt érzem. Különlegesnek érzem magam vele...

When you go (Camren) / Befejezett /Where stories live. Discover now