P. O. V SIMON
Mergem intr-o incapere destul de mare, unde era amplasata o scena micuta unde o sa cante baietii. Eu ma retrag intr-un colt privindu-i pe copii, dar doar o fata cam de 16 anisori mi-a atras atentia. Este destul de inalta , parul il are saten si ochii caprui. O vad pe directoarea orfelinatului cum incearca sa o faca sa se simta mai bine. Cred ca stiu pe cine o sa adopt.P. O. V CHLOE
Stateam linistita pe pervazul ferestrei din orfelinat, cand doamna Jonson s-a hotarat sa imi intrerupa linistea, anuntandu-ma ca a venit o trupa care tine un concert de caritate aici, la orfelinat. Cobor jos si intru in cantina, unde se auzeau mii de tipete de bucurie. Sincer nu stiu pentru ce se agita atat. Sunt si ei niste oameni normali.Concertul se termina, iar eu ma indrept spre camera mea, dar nu apuc sa intru ca o voce ma opreste. Ma intorc si cobor, fiind intampinata de Doamna Jonson si un barbat.
-Chloe, domnul te va adopta! Spune ea aproape plangand, dar se tine tare.
-Dar.. Nu apuc sa spun nimic ca fug in camera mea. Imi impachetez toate lucrurile si cobor jos, unde ma astepta domnul care m-a adoptat. Imi ia bagajul si iesim din locul unde am crescut. Urc intr-un jeep mai mare si pornim spre noua mea casa.
Masina se opreste in fata unei vile imense. Wow! Asta cred ca este vreun milionar de bani gata. Intram in casa si suntem intampinati de o femeie, nu foarte inalta, dar nici scunda, care m-a imbratisat calduros, apoi sarutandu-l pe domnul acela. Presimt ca voi avea o viata minunata si cu multe aventuri.
Hei! Sper ca va placut capitolul.
Kisses 😘😘
CITEȘTI
Adopted by Simon Cowell
FanfictionO simpla fata de la orfelinat,care nu a dus o viata tocmai roz,respinsa de toti,poate primi o a doua sansa. Poate sa aiba o familie care sa o iubeasca? Cititi si veti afla Cover by @samirasamy