P.O.V Chloe
Ma trezesc buimaca ,uitandu-ma prin camera,incercand sa imi dau seama unde ma aflu.Aaa,da!In camera mea.Ma ridic din pat,intrand rapid in baie.Poate va intrebati de ce ma grabesc,este simplu.Este 07:40 si la 08:10 trebuie sa fim in aeroport ,luand avionul privat al baietilor.Imi realizez rutina si ies din baie doar cu un prosop infasurat in jurul corpului meu.Incui usa,fiind sigura ca nimeni nu o sa dea buzna pe-aici.
Ma indrept spre sifonier.Imi iau lenjeria intima verde pe mine,un triciu fara maneci deasupra burucului alb cu fungi negre orizontale,o pereche de blugi albastru inchis decolirati in unele locuri.Deasupra tricoului ,trag o bluza crem si ma incalt cu o pereche de adidasi albi.
Parul il prind intr-o coada de peste intr-o parte.La machiaj folosesc putin tus,rimel si luciu de buze rozaliu.
Imi iau bagajul,care era deja facut si rucsacul alb,in care mi-am ceva de rontait,incarcatorul,castile si telefonul.Descui usa si cobor la parter,unde totul era pustiu.Ciudat,trebuiau sa se fi trezit baietii cu tata.
-Dumneavoastra sunteti domnisoara Chloe Cowell?intreaba o voce groasa din spatele .Ma intorc si vad un barbat,bine facut,imbracat intr-un costum negru.
-Da.spun tematoare.Sper ca nu este vreun violator sau traficant de carne vie
-Veniti cu mine!spune acesta calm
-Nu!Nu vin!Daca sunteti un violator sau mai rau,traficant de carne vie??spun gandindu-ma la tot ce este mai rau-Va asigur ca nu o sa va fac nimic!Tatal dumneavoastra m-a trimis!spune
-Si de unde stiu eu ca nu minti?intreb suspicioasa.Isi da ochii peste vap,exasperat si ma arunca pe umarul lui,imi ia bagajul si iesim din hotel.
Ma baga intr-o masina neagra.Pune bagajul in portbagaj ,apoi se urca pe locul soferului pornind masina .
.............................
Ma trezesc carata tot de individul acela dubios.
-Unde ma duci?spun nervoasa,zbatandu-ma
-Imediat o sa afli!spune acesta calm
Ma lasa jos si imi face semn sa intru...acum vrea sa ma prostituez?Intr-o casa luxoasa?Ma uit mai bine la casa si este chiar casa 1D????Totul a devenit ciudat..,.Intru casa si totul era liniste,dintr-odata toata lumea sare in sus strigand La multi ani!
O doamne!Am uitat ca azi este ziua mea.!
Heya pufuleti!Ce mai faceti?sper ca va placut capitolul
Am inceput azi o carte cu tinute pentru carti,sper sa o cititi.
Cum vi s-a parut surpriza?
Ce parere aveti despre paranoia lui Chloe cu violatorul?
Kiss
CITEȘTI
Adopted by Simon Cowell
FanfictionO simpla fata de la orfelinat,care nu a dus o viata tocmai roz,respinsa de toti,poate primi o a doua sansa. Poate sa aiba o familie care sa o iubeasca? Cititi si veti afla Cover by @samirasamy