Ma iubeste?!???

1.6K 95 40
                                    

P. O. V CHLOE
Urcam in avion, urmatoarea destinatie fiind Amsterdam.

In Amsterdam

La concert

. Intram in imensul stadion, unde o sa aiba loc concertul. Merg in culise , unde ne asteptau ceilalti baieti.

-Chloe! Niall! Striga eu fericiti si ne imbratiseaza.

-Si eu ma bucur sa va vad! Spun zambind

-Ce dor mi-a fost de voi. Spune Niall

-Gata cu dulcegariile, trebuie sa iesiti pe scena! Spune tata autoritar

Dupa concert

Ajungem la concert, baietii fiind obositi, cat despre mine nu pot sa spun asta. Eu am stat in culise si m-am plictisit, in timp ce baietii se prosteau pe scena . Sa revenim, intram in hotel si mergem cu totii in camerele noastre. Merg inainte ., urmata de Liam. Deschid usa si intru in camera mea si a lui Liam, lasandu-l pe el in urma. Imi iau prosopul si pijamalele, intrand in baie pentru a-mi face un dus. Termin si ies, ma imbrac cu pijamalele si ies din baie. Il vad pe Liam dormind ca un copilas, asa ca incerc sa nu il trezesc . Ma asez in pat si imi trag plapuma peste mine. Simt cum o mana imi inconjoara talia si corpul meu se lipeste de un trup tare. Este Liam...

-Te iubesc! Spune el soptit. Stai! El tocmai a spus ca ma iubéste? Visez cumva ?

P. O. V LIAM
Chloe se duca la baie, iar eu neavand ce sa fac , ma bag in pat. Aud pasi indreptandu-se catre pat. Este Chloe. Inchid ochii, ca ea sa nu isi de-a seama ca sunt treaz. Simt cum patul define mai greu, semn ca bruneta s-a asezat in pat. Imi pozitionez mana pe talia ei si o trag mai aproape de mine.

-Te iubesc! Ii soptesc la ureche.

Hey pandicorni. Ce faceti? Va placut capitolul? Ei bine,pana urma Liam i-a spus lui Chloe ca o iubeste, intr-un fel i-a spus.

Kisses  

Adopted by Simon CowellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum