P. O. V CHLOE
Vai ce dimineata frumoasa! Ma trezesc vesela din pat, nu inainte de ai lasa lui Liam un sarut pe buze si ma duc in baie pentru realizarea rutinei.Asta este cea mai buna dimineata!Nup! Nu se poate intampla asta! Sa ai o dimineata frumoasa! Ma scol cu greu din pat, indreptandu-ma spre baie, taraindu-mi picioarele dupa mine.
Ies si merg la sifonier, imi iau lenjeria intima alba si hainele de schimb si ma duc in baie, in niciun caz nu ma schimb de fata cu Liam si sunt si in rochia de aseara. Se pare ca Payne nu mi-a dat jos rochia. Inteleapta alegere! Sa revenim, acum ne ducem pe taramuri necunoscute si vorbim despre ce este intelept si ce nu. 😂😂😂😂😂😂😂. Imi iau lenjeria intima pe mine si ma imbrac intr-un top negru pana la buric, o pereche de blugi negri rupti in genunchi, adidasi albi Nike si o camasa in carouri cu alb rosu si albastru , pe care am suflecat-o pana la coate. Parul il prind intr-o coada de cal si ma dau cu putin rimel si sunt gata.IIes din baie si il vad pe Liam stand in coate pe pat si privindu-ma .
-Iesi! Ii spun eu si el ma priveste confuz
-Ce? Intreaba
-Am spus sa iesi ! Spun
-De ce? Intreaba el suparat
-Ca sa te schimbi si sa nu dam de banuit! Spun
-Oh! Spune si se ridica din pat. Se indreapta spre mine si ma saruta.
-Azi le dam vestea ca suntem impreuna! Spun tematoare ., gandindu-ma la reactia pe care o s-o aiba tata la auzirea vestii
-Ok!spune si pleaca.
Dupa cateva minute
Liam a plecat la restaurantul hotelului inaintea mea, asa ca acum este randul meu sa imi fac aparitia. Deschid usa camerei si ies, inchizand-o in urma mea. Intru in lift si apas butonul care indica parterul.Odata ajunsa la destinatie , ies din lift si ma indrept spre restaurant. Ajung la intrare si imi fac cruce, apoi inaintez.
-Neata! Spun zambind fals
-Avem sa va zicem ceva! Spune Liam si Louis se uita la el si la mine zambind. Imi fac cruce si toti se uita la mine ca la felul paispe. Dumnezeu fie cu mine!
Hei! Kiss! Ce faceti? Bine?
Sper ca va placut capitolul
Kiss
CITEȘTI
Adopted by Simon Cowell
FanfictionO simpla fata de la orfelinat,care nu a dus o viata tocmai roz,respinsa de toti,poate primi o a doua sansa. Poate sa aiba o familie care sa o iubeasca? Cititi si veti afla Cover by @samirasamy